AndroidHealthClinic

interview met rubensossa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1982_9

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
10.728
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Beste mensen,

ik kan het niet laten om het aan jullie mede te delen, omdat ik er toch wel een beetje trots op ben! :D

Ben ongeveer een weekje geleden benadert via mail door Maurice Kurvers van www.be-fitshop.nl en hij vroeg of ik interesse had om mee te werken aan een interview. Ik heb toegestemd en voor de geinteresseerden, hier kunnen jullie het lezen:

[Link niet meer beschikbaar]

Groetjes,

rubensossa
 
Leuk interview, mag je trots op zijn gozer :)
 
cool man.... leuk dat ze je vragen.... mag je best trots op zijn
 
Zwaar brute armen voor dat gewicht bro, die onderarmen ook ongelooflijk ik wou dat ik dat had :thumbs:
 
leuk interview man, daarnaast ben ik het volledig met je eens wat betreft massieve benen, en de nadelen aan de pro's van tegenwoordig, met gh buiken etc
 
Leuk intervieuw (zonder op de inhoud in te gaan)
 
Hehe, cool :)
 
dankjewel voor de reacties alvast boys!

heb geprobeerd het niet op een NECEDO-toontje te brengen, omdat je namelijk altijd een beetje wordt gedwongen om iets over steroiden te zeggen. En jullie weten dat ik er niks op tegen heb, degenen die tenminste verstandig en verantwoord kuren!
 
Leuk man!! :thumbs:


Maaruh, what's in it for you!? Gratis potje whey ofzo :eyebrow:
 
eq_909 zei:
Leuk man!! :thumbs:


Maaruh, what's in it for you!? Gratis potje whey ofzo :eyebrow:

haha, ja zoiets. heb het vooral gedaan omdat ik het al een eer vond dat ie me daarvoor vroeg, maar heb inderdaad ook een paar gratis supplementjes gekregen! Maar vond het allang leuk om het te doen.
 
Idd een leuk interview en leuke gratis reclame voor die shop hier op DBB.
 
Leuk interview, heb het zojuist doorgelezen! Dikke thumbs up!
 
Idd leuk om ff te lezen,kerel.
 
Leuk leuk! je komt me trouwens bekend voor!volgens mij ben ik je een keer op de faculteit of in de bibliotheek tegengekomen haha!
 
Papi Chulo zei:
Leuk leuk! je komt me trouwens bekend voor!volgens mij ben ik je een keer op de faculteit of in de bibliotheek tegengekomen haha!


...
 
Laatst bewerkt:
haha ja ik doe/deed ook rechten, maar ik heb mn scriptie inmiddels afgerond. als je iets van aantekeningen/boeken ofzo moet hebben kan je t me altijd ef laten weten!
 
Back
Naar boven