XXL Nutrition

Interview over Bodybuilding en anabolen

Bezoekers in dit topic

GymAddict

Novice
Lid geworden
8 okt 2014
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
78kg
Vetpercentage
13%
Beste, Ik ben Stefano zit nu in MAVO. Voor mijn examenjaar moet een sectorwerkstuk maken waarin een interview zit. Mijn onderwerp gaat over Bodybuilding en anabolen. Ik wil dan ook voor de interview iemand die anabolen gebruikt vragen stellen en dat zelfde ook bij iemand die helemaal naturel traint. zelf train ik al een jaar en ben ruim een half jaar echt serieus bezig. Ik kwam bij dit forum om te kijken of ik op deze manier een interview kon regelen met iemand die anabolen gebruikt de vragen gaan vooral op de mening van degene die ik interview en die er veel ervaring mee hebt. Ik zit zelf in de regio Den haag dus hoop dat er daar zon interview valt te regelen. Alvast bedankt Vriendelijke groeten, Stefano
 
Laatst bewerkt:
AnAbOlUhH!
 
ik denk dat 99.9 die nu annabollen gebruikt naturel heeft getraind ? Of verwacht jij dat de meeste beginnen met spuiten en een week later zich inschrijven bij de lokale gym ?
 
ik denk dat 99.9 die nu annabollen gebruikt naturel heeft getraind ? Of verwacht jij dat de meeste beginnen met spuiten en een week later zich inschrijven bij de lokale gym ?

inderdaad beetje dom heb het bijgewerkt
 
ik dacht dat er geen mavo meer was
 
inb4 Alberto Stegeman.
 
Ik doe hem een plezier als hij mij een plezier doet... maar 16 jaar is wel erg jong:(
 
.

Het is een interview voor een sectorwerkstuk ik denk er niet aan om nu aan die zooi te beginnen
 
Laatst bewerkt:
Ik doe hem een plezier als hij mij een plezier doet... maar 16 jaar is wel erg jong:(

You pervvvv

Ennuh, rotzooi? Nounounou zeg...

Misschien jesse? :rolleyes:
 
Het is nu al overduidelijk hoe anabolen zal neergezet worden, zou na zo'n antwoord zelf al geen moeite willen doen
 
Met zooi bedoel ik niks slechts
 
Wat $$$ het?
 
Je moet geheel vrijwillig komen en wat het schuift is dat je iemand erg helpt bij een sectorwerkstuk
 
Je moet geheel vrijwillig komen en wat het schuift is dat je iemand erg helpt bij een sectorwerkstuk

Daar staat vast iedereen voor in de brand op DBB.
 
Voor hoeveel zou je het willen doen?
 
Back
Naar boven