MuscleMeat

Interview over fanatiek sporters op school.

Bezoekers in dit topic

Tentstok

Cool Novice
Lid geworden
3 jul 2012
Berichten
168
Waardering
250
Lengte
1m89
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Beste medesporters,

Voordat ik mijn daadwerkelijke vraag stel, zal ik eerst even zeggen wat ik precies bedoel met dit topic.

Sinds dit jaar ben ik begonnen met Food & Business op de HAN in Nijmegen. Als start van deze opleiding hebben wij de opdracht gekregen een toetje of tussendoortje te produceren dat bijdraagt aan een gezonde voeding. Wij zijn ons gaan richten op topsporters en als onderdeel van het project moeten wij een open interview afnemen, bestaande uit ongeveer 30-40 vragen.
Echter, lopen wij compleet vast met het interview. Wij moeten vragen verzinnen over de sportersmarkt, de voedingseisen, de trends, het tijdsbestek en de verpakking. Mijn vraag is nu aan jullie, hebben jullie vragen waar wij al uren niet op komen maar dat bij jullie vanzelfsprekend is? Het zou ons ontzettend helpen.

Bij voorbaat dank,

Tentstok.

Hier zijn enkele vragen die wij hebben geformuleerd:

"Op welke voedingsstoffen let u?"
"Hoe beïnvloed sport uw sociale leven?"
"Wat zijn voor u belangrijke factoren bij het innemen van voeding? (denk aan tijdstip, plaats)"
"Wat vindt u van de huidige verpakkingsmogelijkheden en waar gaat uw voorkeur naar uit?"
 
Kent u Leroy Kakiay?
Bent u true natural bodydildoer?
Hoe zou u uw zoon noemen: Ralf of Ilco?
Gebruikt u prestatieverhogende middelen?
Drinkt u verkoelende dranken na het sporten?
Bent u bekend met de 1,2,3-hoedje-van-papier-regel?
Zou u het erg vinden als er 21% minder eiwit in uw whey shake zou zitten?
 
Bij een open interview is het toch juist de bedoeling om van tevoren niet allerlei vragen te bedenken? Vandaar de term open.
 
Back
Naar boven