XXL Nutrition

Interview van de Maand terugbrengen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.195
Waardering
8.335
Beste leden,


Natuurlijk zijn wij als modteam altijd op zoek naar manieren om het forum levendig te maken/houden.
Zo kwam nu onze goede oude supermod Sanca Saxon op het idee om het Interview van de Maand
nieuw leven in te blazen.

Het interview van de maand werd in het jaar 2011 verzorgd door tremendes en was best populair te noemen.
Helaas is hij er destijds mee gestopt en is het concept op de eeuwige DBB-jachtvelden terecht gekomen.
In de hoop het weer onder het stof vandaan te toveren, nu deze opiniepeiling.

Wij willen graag weten of er interesse is voor nieuwe interviews, en of er mensen zijn die het leuk vinden om geïnterviewd te worden. Suggesties voor interessante leden zijn natuurlijk altijd welkom, en ik ben ook best bereid om interessante bodybuilders te contacteren om te kijken of zij hiervoor in zijn. Al hoeven we natuurlijk niet echt hard te hopen op een Phil Heath-interview oid.

Dus, laat hieronder weten of je het concept ziet zitten en indien je interesse hebt om geïnterviewd te worden kan je eveneens in dit topic reageren of mij een PM sturen.


Het modteam.
 
Vind het wel een leuk idee. Had de interviews nog nooit gezien, dus nieuw lees voer voor mij.
 
Al hoeven we natuurlijk niet echt hard te hopen op een Phil Heath-interview oid.

Ik kan wel een interview met de sterkste man van Nederland regelen ;)
 
IN! Ik wil best geinterviewd worden ook, maar dan wel alleen als er ook pikante vragen tussen zitten in de tijdsgeest van 2016.. :D En niet alleen maar vragen zoals; waarom ben je met bodybuilding begonnen en hoe lang doe je het al etc. :p
 
IN! Ik wil best geinterviewd worden ook, maar dan wel alleen als er ook pikante vragen tussen zitten in de tijdsgeest van 2016.. :D En niet alleen maar vragen zoals; waarom ben je met bodybuilding begonnen en hoe lang doe je het al etc. :p

Oh, we kunnen er voor jou best wat pikants tussen stoppen!

Ik kan wel een interview met de sterkste man van Nederland regelen ;)

Gaaf!
 

Hij is ook een oude member hier (wel niet meer heel erg actief) dus het kan prima !

Met Alex, Jarno en Jitse hebben we hier zelfs 3 NL kampioenen zitten :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Alsof jullie m'n gedachten lezen. Ik las toevallig eergisteren enkele interviews terug. Ik zie ze graag weer verschijnen ja!
 
Wow wat een geweldig idee dit! :D Was voor mijn tijd dus ik kende dit helemaal niet. Ik ben er helemaal voor :thumbs:
 
Geweldig, ergens, gejat idee was dat destijds van mij.:) Ik denk dat de kracht van dit forum ook altijd heeft gezeten in dat er een kern van leden was wat toch een community vormde. Dat mag best een kleine boost krijgen en door leden te leren kennen dmv interviews draagt dat zeker bij, afgewisseld met wat iconen uit de sport.
Als ik het nu even snel terug zie dan zijn de vragen misschien(nouja..zeker) niet echt hoge school journalistiek maarja het valt nog niet mee en gaat toch best wel tijd in zitten hoor, om dit enigszins binnen de perken te houden toen voor een beetje voor een "gelijke" vragen concept gekozen.
Leuk om dat weer op te pikken RFFNCK.
 
IN! Ik wil best geinterviewd worden ook, maar dan wel alleen als er ook pikante vragen tussen zitten in de tijdsgeest van 2016.. :D En niet alleen maar vragen zoals; waarom ben je met bodybuilding begonnen en hoe lang doe je het al etc. :p

Daag je mij nu uit om nog 1x een "interview van de maand" zelf te verzorgen?:D
 
Echt wel doen. Was altijd leuk.
Mayb ook wat mensen in de vechtsport zoals Joop kasteel toen.
 
Echt wel doen. Was altijd leuk.
Mayb ook wat mensen in de vechtsport zoals Joop kasteel toen.

Die contacten heb ik dus daar kan ik de vragen lijst van RFFNCK wel naar sturen, wie zou je geinterviewd willen zien?
Weet je welke ik zelf graag zou willen zien en zelf ook zou willen doen? Jos Verstappen, heb altijd zijn carriere gevolgd en ook Max vanaf ventje van 7jaar. Is hier nooit ter sprake gekomen maar ben een groot F1 liefhebber en heb nu inmiddels zelf ervaren hoe moeilijk het is om een zoon te helpen/begeleiden in zijn passie voor een sport dat ik heel graag eens met hem een uurtje zou willen babbelen. Wat Jos Verstappen als trainer/coach/vader gedaan heeft is van een ongekend niveau.
 
Die contacten heb ik dus daar kan ik de vragen lijst van RFFNCK wel naar sturen, wie zou je geinterviewd willen zien?
Weet je welke ik zelf graag zou willen zien en zelf ook zou willen doen? Jos Verstappen, heb altijd zijn carriere gevolgd en ook Max vanaf ventje van 7jaar. Is hier nooit ter sprake gekomen maar ben een groot F1 liefhebber en heb nu inmiddels zelf ervaren hoe moeilijk het is om een zoon te helpen/begeleiden in zijn passie voor een sport dat ik heel graag eens met hem een uurtje zou willen babbelen. Wat Jos Verstappen als trainer/coach/vader gedaan heeft is van een ongekend niveau.

Waar moet ik beginnen? Hoost? Aarts? Verhoeven? Manhoef? Eliamenko? :D
 
Mooi om te zien dat er zoveel animo voor is !
 
Interessant !

Ruben Baars misschien ?
 
Ik ben voor!
 
Ik ben ook helemaal voor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven