AndroidHealthClinic

Nieuws Intr Strongman Latvia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

atlaslion

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
350
Waardering
4
Hallo Allemaal ben nu net wakker en ben aan het wachten voor een lekker ontbijt.
Straks gaan we naar de wedstrijd toe en het zal erg zwaar zijn wat ik hier heb gehoord.
Ook de nummer drie van de wereld agres kazelniks doet mee!!!
Ik moet zeggen dat ik er wel zin in heb .
De onderdelen zijn
-Farmerswalk 2x125kg(afstand)
-Yokerace 380kg 25 meter
-Deadlift op reps 280kg
-Crucifix
-Stones op hoogte!!!!
-Wheelbarow of Medley.

Ik zal jullie op de hoote proberen te houden.
De andere jongens in Vlaanderen veel succes.
En Tom janssen in Slowakije ook veel succes.
Ben benieuwd hoe de Nederlanders het vandaag gaan doen??

Greets FOUAD
 
Succes jongen! Ik zie al een onderdeel waarop je punten kan pakken ! (de farmers)
 
Stones op hoogte is k*t voor je Fouad..... (niet lullig bedoeld)!
Anyway succes van de jongen met nagellak :D
 
Succes fouad!!:D
laat ze wat zien daar!!:D
 
Succes Beast!
 
Succes! Ik ben benieuwd hoe je het er daar vanaf brengt.
 
Succes! Ik heb je stukje in de Flex trouwens met veel plezier gelezen!
 
Succes allemaal,

Jammer dat er niet veel deelnemers in Vlaanderen zijn begreep ik.


off t: waarom word site van de ifsa niet onderhouden met een kalender etc.
 
Succes Fouad !
 
Hoi Fouad, veel succes! Ik wist niet dat je een wedstrijd had? Probeer je de uitslagen voor me veilig te stellen?

Stay strong!!!!
 
sterkste man nl 2007 nu op tv..veel plezier
 
Bedankt voor de steun iedereen!!!

Ik zit nu op het vliegveld in Riga en ga zo terug naar Nederland.
Ik moet jullie zeggen dat het een zeer zware wedstrijd was,maar heel erg lekker(Ik vind dit soort wedstrijden wel fijn)

Van de 12 deelnemers ben ik 7de geworden terwijl ik constant tussen de 4de en 6de plak zat.
Dit kwam natuurlijk weer eens doordat de stenen niet gingen!!!!
Niet 1!!!!
Het was op hoogte maar dit keer waren het palen met erop zeg maar een plaat.Dus je kon niet er tegen leunen.
En daardoor kreeg ik er geeneen op.En hier was het geen steen geen punten dus op het laatste onderdeel 0 punten.
Ben hier best wel ziek van,aangezien de andere onderdelen goed gingen.
Bv 380kg Yoke 25 meter in 22 seconden(in 1 run)
Wheelbarrow 600kilo!!! 25 meter 19 seconden en hierop mijn handen kapot gemaakt!!!
Deadlift op reps met 280 kilo 9 reps(PR)
Crucifix zelfs Agris Kazelniks verslagen.
En de Timberwalk viel wat tegen 125kg per hand rond de 55 meter waren best pittige timbers aangezien ik normaal met dit gewicht rond de 80 meter kan lopen.
Was een zeer leuke wedstrijd en goed geregeld en het was onzettend druk misschien wel 3 a 4 duizend mensen.
Strongman is in Letland echt groot en wordt wekelijks door het grootste Tv station uitgezonden.
Heb me eigen met de zware jongens kunnen meten en het viel me niet tegen behalve die rotstenen weer die me zoveel punten kosten.
Het is elke keer weer wat of de stenen of de vrachtauto:-)
Maar ja weer harder trainen en dan komt het wel goed.

Binnenkort wordt de site weer ge-update met alle verslagen en foto,s.
Ben druk met werken,thuis en sport dus komt er elke keer niet van.°

Fouad
 
Super wedstrijd man! En eigenlijk ondanks je stones nog 7e worden is gewoon netjes!
 
Idd, op dat niveau 7des worden met een onderdeel met 0 punten is wel goed man, en ja die stones
 
Netjes man, en ik kan me voorstellen dat het ****ing irri is dat het niet wou met die stenen :(
 
heel erg netjes en toch nog een goede plaats weten te behouden!

En ja Fouad, die stones op hoogte.. Ik heb er zelf ook moeite mee met 1m79.. 110 of 120kg op 1m65 of nog hoger te moeten leggen.. Dat is in feite geen stone loading meer, maar voor de kleinere atleten is het eerder stone pressing.. Maargoed, je doet er niets aan. Gewoon blijven trainen. ;)
 
volgende week HG Letland met Tommy de Bruijn en Dirk van Oord.
 
super gedaan fouad ! stones lijken dan idd een onmogelijk taak(of lijken, eigenlijk is het zogoed als onmogelijk) maar toch 7e is zo'n veld en slecht scoren op stones... dat doe je toch heel goed :thumbs:
 
Back
Naar boven