XXL Nutrition

Intramax: supplement met 415 ingredienten, too good to be true?

Bezoekers in dit topic

vincentv1975

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2010
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Ik ben mij aan het verdiepen welk supplement ik het beste kan nemen en na een behoorlijk lange zoektocht heb ik Intramax gevonden.

[Link niet meer beschikbaar]

Het is erg compleet (ook met aminozuren, enzymen, antioxidanten, omega etc. en je hoeft dus geen kastje vol met pillen te hebben), 100% natuurlijk, GMP erkend, alle doseringen die vermeld zijn vallen binnen de toleranties, reviews zijn lovend en ga zo maar door.

Dus dat leek mij een prima oplossing!

Maar mijn verbazing schept dat het in Nederland niet te koop is en dat Amazon het niet naar Nederland wil sturen.

Nu mijn vraag, want ik kan mij niet voorstellen dat ik een van de eerste ben die dit gevonden heeft. Weet iemand meer over dit product en waarom het (tot nu toe) niet in NL verkrijgbaar is?
 
er duiken laatste tijd veel fake producten, en als ze het niet willen versturen is het al helemaal verdacht
 
lol .. 415 ingredienten .. .nuff said.
 
'I-AM Perfectly Healthy is not intended to substitute for medical advice or treatment. It is recommended that you consult your holistic physician, MD, ND…or a holistic veterinarian for your pets.'

Whut?
 
er duiken laatste tijd veel fake producten, en als ze het niet willen versturen is het al helemaal verdacht

onzin amazon verzend vaak bepaalde producten maar naar bepaalde delen van de wereld.

probeer jij maar eens armani exchange kleding via amazon naar Nederland te zenden dit wilde ik namelijk 3 jaar geleden maar vanwege de rechten die armani verleend had mocht het naar alleen the UK in Europa verstuurd worden
 
Back
Naar boven