MuscleMeat

Intraworkout bij 3u MMA-training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HUARGH

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2011
Berichten
2.075
Waardering
750
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Beste,

Ik ben bb een beetje beu en ga MMA doen, nu zitten de mma/muay thai/bjj lessen aan elkaar geplakt en ik wil ze alle drie meepakken. Nu kan ik niet te kort voor de eerste les eten gezien de intensiteit vd training, dus zat te denken aan een shake tussen de lessen door.

Nu vroeg ik me voornamelijk af of whey hydro of peptopro beter op de maag ligt, aangezien ik na de shake weer meteen moet trainen. Ik gebruik nu soya-isolaat en dat lag echt te zwaar op mn maag de vorige 2 keer.
 
Vanuit ervaring met opname problemen en verteringsproblemen vind ik hydro lichter vallen dan andere (lactose vrije) eiwitten.
Denk dat je dt zelf moet ervaren. Misschien eerst een paar samples bestellen.
Ik heb veel lactosevrije eiwitten geprobeerd en over het algemeen vielen plantaardige eiwitten me zwaarder dan dus hydro maar egg protein viel ook lichter.
 
Peptopro heeft in ieder geval ongeveer dezelfde eigenschappen als EAA's/BCAA's, dat zal zeker niet zwaar op de maag liggen.
 
Beste,

Ik ben bb een beetje beu en ga MMA doen, nu zitten de mma/muay thai/bjj lessen aan elkaar geplakt en ik wil ze alle drie meepakken. Nu kan ik niet te kort voor de eerste les eten gezien de intensiteit vd training, dus zat te denken aan een shake tussen de lessen door.

Nu vroeg ik me voornamelijk af of whey hydro of peptopro beter op de maag ligt, aangezien ik na de shake weer meteen moet trainen. Ik gebruik nu soya-isolaat en dat lag echt te zwaar op mn maag de vorige 2 keer.

Hoe ben je het nu aan het doen en werkt het?
 
Beste,

Ik ben bb een beetje beu en ga MMA doen, nu zitten de mma/muay thai/bjj lessen aan elkaar geplakt en ik wil ze alle drie meepakken. Nu kan ik niet te kort voor de eerste les eten gezien de intensiteit vd training, dus zat te denken aan een shake tussen de lessen door.

Waarom kun je wel vlak voor de tweede of derde les eten maar niet voor de eerste. De intensiteit zal toch redelijk gelijk zijn voor alle drie ?

Eiwitten op ander moment van de dag plannen.
Tijdens sporten zou mijn voorkeur uitgaan naar sportreepje of gelletje eventueel met cafeïne. Verkrijgbaar bij hardloop of fiets winkels.
 
Waarom kun je wel vlak voor de tweede of derde les eten maar niet voor de eerste. De intensiteit zal toch redelijk gelijk zijn voor alle drie ?

Eiwitten op ander moment van de dag plannen.
Tijdens sporten zou mijn voorkeur uitgaan naar sportreepje of gelletje eventueel met cafeïne. Verkrijgbaar bij hardloop of fiets winkels.

cafeine zeker niet, geeft te veel spike qua energie en drijft vocht af... Gewoon AA/Aquarius/whatever drinken tijdens de trainingen. Banaantje/appel tussen de lessen. Eiwitten idd na de training, je hersteld toch niet in de training zelf maar erna.
 
Back
Naar boven