MuscleMeat

Introduce myself (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MaritNC

Novice
Lid geworden
26 okt 2020
Berichten
4
Waardering
8
Lengte
1m64
Massa
54kg
Vetpercentage
17%
Hi iedereen,

Leuk dat ik hier van alles kan vinden waar ik nog geen antwoorden op had en leuk dat ik hier met mensen kan praten die net zoals ik helemaal gek zijn van krachttraining :) In mijn omgeving zijn er daar niet zoveel van helaas. Ik woon sinds 3 maanden in Amerika North Carolina en aangezien ik hier meer tijd heb om aan mijn lichaam te werken gaan we dit nu eindelijk ook is proberen naar een hoger level te tillen. In Nederland trainde ik ook ongeveer 10 jaar waarvan 4 jaar een stuk serieuzer maar het echt spieren aanmaken blijft toch een lastige klus. Ik ben1.64 lang en tenger gebouwd. Ik weeg 54 kilo en mijn vetpercentage zit rond de 17%. Ik houd wel mijn macro's bij maar versoepel dat meestal na een aantal weken weer en dat is iets waar ik nu even iets meer discipline in ga gooien.
Mijn dagelijkse voeding ziet er de afgelopen weken zo uit ... eiwitten 109 gram, vetten, 45 gram, koolhydraten 128 gram. Hiermee val ik ongeveer 0.6 gram af per week. Dit was even nodig want het eten hier in Amerika is een stuk vetter en bevat meer suiker en zout en ellende dan in Nederland dus het was even zoeken naar de nieuwe juiste producten maar die heb ik nu gevonden dus ik ga mijn macro's weer ietsjes omhoog schroeven.

Mijn naam is trouwens Marit en ik ben 36 jaar :)

Groetjes
 
Screenshot_20201026-164742~3.jpg


Hi!:)
 
Welkom! Waar in NC zit je?
 
Haha Burrito ja met zo'n naam als titel moest ik even bekijken of ik niet op de verkeerde website terecht was gekomen :lifter:
 
Ik zit in spring lake.... prachtig hier
 
Back
Naar boven