XXL Nutrition

Introducing Roald!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Waardering
3
Dit is een gozer die over een goed gebouwd lichaam beschikt, maar vreemdgenoeg niet aan bb of fitness doet.. Zijn voedingsinname bestaat uit suiker en alcohol en vet.. Vreemdgenoeg is hij ook erg sterk... Hij doet wel aan sport maar cker niet aan krachttraining.. Het is naar onze mening een natuurtalent die zijn talent niet gebruikt.. oh ja de onderste pics zijn gewoon voor de grap gemaakt op zijn afscheidsfeestje. Hij gaat een tijdje in de V.S. wonen.. (niet dat jullie denken dat hij toch wel aan krachttraining doet)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Deze gozer maakt hier een setje van 60 reps gewoon ff voor de gezelligheid...
[Abeelding niet meer beschikbaar]

goeie borst voor iemand die niet traint..

ziet er idd heel goed uit, heeft ie een waar met zware lichamelijke arbeid oid?

ik ben van mening dat er veel mensen met ronnie coleman capaciteit niet eens trainen

Originally posted by munk
ik ben van mening dat er veel mensen met ronnie coleman capaciteit niet eens trainen

Tuurlijk, als je echt atletische aanleg hebt, kan je beter een sport kiezen waar meer mee te verdienen is en waar je je lichaam niet mee hoeft te vernken om prof te worden.

Moest iedereen bodybuilden, tzou wa zijn:D

Wat cool zou zijn is een staat waar iedereen verplicht moet bb'en en gebruiken maken van het dbb board :P

overal wg's te krijgen, overal sportscholen, en je hebt zelfs De McWhey met gezonde broodjes kip en tonijn...

precies ALS je aanleg hebt.. Maar ja dan moet je wel aanleg hebben

Originally posted by FraGGo
ziet er idd heel goed uit, heeft ie een waar met zware lichamelijke arbeid oid?

Nee hij verricht geen zware lichamelijke arbeid of iets dergelijks.. Het is een geboren atleet (speerwerpen, sprinten etc) Loopt er al zo bij vanaf zijn 11de ofzo :)

ja dat ken ik me voorstellen want hij ziet er inderdaad uit als een jongetje van 11 die net komt kijken..

Niet zo negatief doen man. Je bent nu gewoon aan het uitlokken.

Originally posted by Champ
ja dat ken ik me voorstellen want hij ziet er inderdaad uit als een jongetje van 11 die net komt kijken..

Dat moet je is in ze gezicht zeggen Champ ik zweer het je dan lig je gelijk onder de groene zoden weg te rotten! Hier doe je wel stoer he op inet anonieme lafaard!

Originally posted by asCeNDeDaSiaN

Dat moet je is in ze gezicht zeggen Champ ik zweer het je dan lig je gelijk onder de groene zoden weg te rotten! Hier doe je wel stoer he op inet anonieme lafaard!

Precies Wido, zo is het gemakkelijk!!
Ik denk ook niet dat hij dat in zijn gezicht zou durven zeggen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Oom Oli

Precies Wido, afmaken zulke gozers!!

Yeah, we zullen hier als buitenstaanders bij dit conflict er alles aan doen om de sfeer te verhogen! :rolleyes:

Klasse hoor!

(not)

Begint een beetje agressief te worden hier.

Wido post weereens een foto van 1 van zijn maatjes en het topic ontaard (hoe kan het ook anders?) in een rel...

Ja maar is gewoone domme opmerking die hij maakte. Slaat toch nergens op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven