MuscleMeat

Introducing Roald! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verdient een waarschuwing, want is zeker niet de eerste keer. Hij was diegene die in mijn fotothread ook begon uit te lokken!
 
Originally posted by Oom Oli
Verdient een waarschuwing, want is zeker niet de eerste keer. Hij was diegene die in mijn fotothread ook begon uit te lokken!

Champ is een beetje van het anoniem uitlokken, beetje het "zielige nerd achter de pc principe" Champ ik zeg je 1 ding met sommige gasten moet je gewoon niet fokken jonguh!
 
Juist ja ik wil hier nu toch duidelijk maken dat er meerdere klachten zijn over Wido en zijn vriendjes! voornamelijk over arrogant gedrag! Hierbij heb ik jullie allemaal duidelijk laten zien dat dit soort gedrag niet leuk bevonden wordt.

Ik hoop dat het duidelijk is voor Wido and the Gang dat we hier zijn om te leren en discuseren! en niet om te k*tten.
En dat geldt ook voor Oom Oli, aangezien jij ook klachten veroorzaakt!
 
Ik denk dat er veel meer waarschuwingen nodig zijn in de laatse paar topics. Hierboven is ook al een erg goed voorbeeld van een flame.
 
Leuke manier om dat duidelijk te maken, je zorgt nu alleen voor meer onbegrip en agressiviteit :(
 
Ja geef jij dan het voorbeeld en niet zo opmerking maken. Jij bent hier de Moderator. Wij niet
 
Originally posted by Champ
Juist ja ik wil hier nu toch duidelijk maken dat er meerdere klachten zijn over Wido en zijn vriendjes! voornamelijk over arrogant gedrag!
En dat geldt ook voor Oom Oli, aangezien jij ook klachten veroorzaakt!


Sorry, maar in deze thread ben jij diegene die begon met arrogant gedrag...
 
Het is geen voor mij geen kwestie van wie begon in deze tread. het gaat om het principe dat jullie nu allemaal van mening zijn dat dit niet kan!

Of vinden jullie dat mensen die groot zijn wel arrogant en irritant mogen doen?
Nee toch?

Precies dan heb ik mijn punt bereikt
 
Originally posted by Champ

Of vinden jullie dat mensen die groot zijn wel arrogant en irritant mogen doen?
Nee toch?


Hier ben ik het niet mee eens. Ik vind ook dat mensen die niet zo groot zijn het recht moeten hebben irritant en arrogant te doen!
(enkel mijn mening)
 
Originally posted by Champ

Of vinden jullie dat mensen die groot zijn wel arrogant en irritant mogen doen?



Hier ben ik het niet mee eens. Ik vind dat ook mensen die niet zo groot zijn het recht moeten hebben irritant en arrogant te doen!
(enkel mijn mening)
 
mmm zie je wel, ik wist wel dat we het eens zouden worden Olimantado
 
Jeroen B lijkt echt op Hulk die hier vroeger ook was! 8)

vinden jullie niet?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Champ
mmm zie je wel, ik wist wel dat we het eens zouden worden Olimantado


Maar toch ben ik het eens met Asian dat je voor die opmerking een plaatsje onder groene zoden verdient, eigenlijk...
 
Originally posted by Oom Oli



Maar toch ben ik het eens met Asian dat je voor die opmerking een plaatsje onder groene zoden verdient, eigenlijk...

Champ wij zijn tot de conclusie gekomen dat jij het verdient om te sterven..
 
Originally posted by Oom Oli



Hier ben ik het niet mee eens. Ik vind dat ook mensen die niet zo groot zijn het recht moeten hebben irritant en arrogant te doen!
(enkel mijn mening)
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.

Maar goed, niemand heeft dat recht op dit board. Er is echter een verschil tussen iets menen en iets aankaarten.
 
Originally posted by Champ
mmm zie je wel, ik wist wel dat we het eens zouden worden Olimantado

Yo Champ nog een beetje rotte tandengetrokken vandaag? Gebitjes vervangen Jonguh als je niet oppast dan heb je zelf een kunstgebitje! :D deze heb jij dan niet meer!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Champ wij zijn tot de conclusie gekomen dat jij het verdient om te sterven..

dat zijn uitspraken die beter niet post, hetzelfde geld voor oli

wat wil je daar nu mee bereiken?

???
 
Als je alles vervuld heb in dit leven verdient iemand het om naar het volgende leven te gaan.
Ik vind het cool dat je denkt dat ik alles bereikt heb!

BTW ik ken Hulk persoonlijk en Roald is nix vergeleken met hem..

Ook moet ik zeggen dat ik het belachelijk vind dat je je zo laat kennen dat je mensen gaat bedreigen.
 
Laatst bewerkt:
Zo...zullen we het gezellig houden ;)

SHUT UP AND SQUAT! :D
 
Originally posted by Champ
Als je alles vervuld heb in dit leven verdient iemand het om naar het volgende leven te gaan.
Ik vind het cool dat je denkt dat ik alles bereikt heb!

BTW ik ken Hulk persoonlijk en Roald is nix vergeleken met hem..

Ook moet ik zeggen dat ik het belachelijk vind dat je je zo laat kennen dat je mensen gaat bedreigen.

ik bedoelde rooie rakker aka jeroen b lijkt wel een beetje op hulk, dezelfde kapsel enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven