AndroidHealthClinic

Introducing ScumbagAnnie

Bezoekers in dit topic

ScumbagAnnie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
14 mei 2018
Berichten
2.097
Waardering
6.421
Lengte
1m67
Massa
70kg
Vetpercentage
> 50%
Allooo:wave2:

Ik ben sinds mei 2018 lid van het forum. Na een aantal mislukte keren loggen, ben ik nu serieus mijn trainingen, voeding en progressie aan het loggen. Sorry not sorry.
zie Lekker loggen met Annie

Ik was niet op de hoogte van dit voorstelrondje, maar wilde dan toch nu even de tijd nemen om me voor te stellen. Sorry, ik ben een forum n00b.

Dus, ScumbagAnnie:
Traint 6 keer per week. Ik volg een push-pull-legs schema en doe daarnaast 5 keer per week 45 minuten cardio. Momenteel ben ik aan het cutten. Ik ben benieuwd wat er van me over blijft als ik klaar ben, en vanaf daar gaan we weer bouwen.
Ik volg een carb cycling eetschema. Vind ik chill, jullie misschien niet. Ben wel benieuwd wat jullie mening erover is!

Ik ben sinds 2015 met krachttraining bezig en heb net als vrijwel iedereen hier mijn ups en downs gehad. Na een periode vol slaaptekort, blessures, stress en lange werkdagen, sta ik er nu wat chiller bij. Dus ik knal mijn trainingen elke dag en heb weer de energie om er kneiterhard tegenaan te gaan.:flexgrin:

Verder heb ik geen flauw idee wat interessant is om te vertellen, dus als je vragen hebt, mag je ze gerust stellen. Wie weet geef ik dan een zinnig antwoord.:emo:
 
Een speciale reden voor je nickname of zomaar wat gekozen?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Een speciale reden voor je nickname of zomaar wat gekozen?
Haha:-) een vriend van me noemde me zo altijd. En zoals ik al tegen BB_ zei in mijn log: ik ben een sarcastische rotzak, dus het past wel bij me. Plus, ik vond de naam catchy klinken. Dat moet ik wel toegeven. All for the likes enzo
geintje natuurlijk
 
Hm ok.
Ik ben erg visueel ingesteld en bij het woordje scumbag zie ik een viezig zwervertiepje voor me.
Working on that though:D
 
Back
Naar boven