XXL Nutrition

Sticky Introductie en Regels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AlexV

Olympisch gewichtheffer
Elite Member
Challenge
10 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2012
Berichten
3.134
Waardering
1.430
Lengte
1m84
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Introductie

In dit topic vind je een overzicht van de sterkste leden van dit forum. Als je in de lijst wil en je bent sterk genoeg voor ten minste hoger dan de huidige nummer 10 in het betreffende onderdeel. Voor opname in de lijst gelden de volgende regels.

Algemene regels
  1. Bewijsfilmpje verplicht. Vrijwel iedereen heeft tegenwoordig een telefoon of kan iemand vinden die er een heeft, dus er is eigenlijk weinig reden om geen filmpje te hebben.
  2. Aangeven welke lift het is en de hoeveelheid gewicht.
  3. Alleen actieve leden komen in de lijst. Dus geen gebande leden of mensen met erg weinig posts (<50).
  4. Bij gelijke gewichten wordt gesorteerd op wie de lift als eerste heeft gezet.
  5. Sommige Strongman onderdelen zijn een combinatie van gewicht en afstand. Over het algemeen wordt er gesorteerd op gewicht mits er een redelijke afstand is gelopen.

Onderdeel specifieke regels

  • Squat RAW - Squat moet dieper dan parallel. Toegestane ulpmiddelen: Riem & knee sleeves.
  • Squat EQUIPPED - Squat moet dieper dan parallel. Toegestane hulpmiddelen: Squatsuit (elke ply), riem & kneewraps.
  • Bench press RAW - Moet borst raken, Touch&Go mag. Toegestane hulpmiddelen: Riem & wristwraps.
  • Bench press EQUIPPED - Moet borst raken, Touch&Go mag. Toegestane hulpmiddelen: Benchsuit (elke ply), riem & wristwraps.
  • Deadlift RAW - Standaard gewichtschijven, hitch mag. Zowel conventional als sumo deadlift mag. Toegestane hulpmiddelen: Riem & kneesleeves.
  • Deadlift EQUIPPED - Standaard gewichtschijven, hitch mag. Zowel conventional als sumo deadlift mag. Toegestane hulpmiddelen: Deadlift suit (elke ply), straps, riem & kneesleeves.
  • Snatch - Nadrukken niet toegestaan. Lift moet approved zijn volgens IWF regelement. Toegestane hulpmiddelen: Riem, wrist wraps & straps.
  • Clean & jerk - Full clean & powerclean toegestaan. Nadrukken niet toegestaan. Lift moet approved zijn volgens IWF regelement. Toegestane hulpmiddelen: Riem, wrist wraps & straps.
  • Grippers - CreditCard/Parallel set en handles moeten elkaar raken.
  • Overhead press Strict - Staan verplicht, duwen met benen niet toegestaan
  • Overhead press Push - Gebruik van benen toegestaan. Push press & push jerk zijn toegestaan, split jerk niet toegestaan.
  • Strict curl - Achterhoofd, schouders en kont tegen een muur gedurende de gehele lift. Olympische stang & EZ-bar toegestaan.
 
leuk idee. Ik weet dat ik toch niet in de top 20 sta dus ga ik zo maar even volgen :D

zal men pr's er ook maar bij zetten dan als klus het durft :p

squat: 170
deadlift: 220
Bench:160
en de coc 2,5 gesloten
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief weer. Dit zijn lekkere topics voor The Locust & Monsterstrength!:D
 
Laatst bewerkt:
deadlift: 210
squat: 190
bench: 100

.......genoeg voor een plek in de top 100?
;)
 
Deadlift 240
Squat 220

Rest te laag om de top 100 te halen lol.
 
'k zou het toch raw houden moest ik jou zijn, anders zijn wedstrijd powerlifters ferm bevoordeeld. En dan is er ook nog groot verschil tussen IPF lifters en GPC lifters.

op forza forum hebben we trouwens al heel lang zo'n PR Board ;)
 
Op powerlifting-forum.nl hebben we dat ook.Maar dan met iedereen er in, niet een top zoveel, want dan sta ik er niet meer bij :o
 
Leuk initiatief, ben benieuwd naar de uitkomst!
 
'k zou het toch raw houden moest ik jou zijn, anders zijn wedstrijd powerlifters ferm bevoordeeld. En dan is er ook nog groot verschil tussen IPF lifters en GPC lifters.

op forza forum hebben we trouwens al heel lang zo'n PR Board ;)

op forza-forum is onderverdeeld in 2 gewichtsklassen, zodat ik tenminste ook nog een plekje mag bezetten........................maar hoelang nog?
:o:D
 
@Flying Fox: Als de lijst niet te lang wordt kan ik iedereen wel opnemen uiteraard :)

@MonsterStrength: Ik dacht zo dat sommige PL'ers hun raw max misschien niet eens weten, vandaar. Als je ze allebei weet dan neem ik alleen de raw lifts op en anders zet ik er wel bij als het met shirt is oid.
 
squat: 5x100
bench press: 1x100
deadlift: 5x130
clean&jerk: 1x60
snatch: 1x40
 
bench 100 kilootjes :p

(ik zal hier snel voorbijgestoken worden :p)


tof idee!! :)
 
45 kg kb swing, telt dat als een record?

andere records zijn 77,5 kg mp en een 120 kg bench
 
Deadlift 170
Benchpress 80
Squat 125
 
Squat 155
Deadlift 180
Bench 120
 
raw stats:

squat 250
bench 170
deadlift 2x 300
overhead: 140
 
misschien toch iets van onderscheid met BW?
en inderdaad, raw max zetten is al eeuwen geleden ;) plus dan heb ik er ook zeker geen filmpje van
 
Ik denk dat Ciko wint.

er moeten wel filmpjes komen he? :o

CoC 1 mastered :cool: telt dat nog?
1 x 150 kg DL
1 hand KB snatches met 24 kg
bosu pistols [^_^]
14 x 80 kg BP
24 kg db curls?
120 kg JM press
 
Back
Naar boven