Fitness Seller

Sticky Introductie en Regels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toegevoegd.

Tevens de opmaak verbeterd zodat het er met het nieuwe forum ook weer fatsoenlijk uitziet. En de filmpjes zijn nu embedded in de spoilers in plaats van alleen een link :thumbup:
 
hallo daster een aantal van mijn records zijn verdwenen uit de lijst equipped squat 355


Ook hierbij wat raw records 277,5 squat 200,5 bench en 295 deadlift totaal 773 wilks 464,65
 
Toegevoegd.

Tevens de opmaak verbeterd zodat het er met het nieuwe forum ook weer fatsoenlijk uitziet. En de filmpjes zijn nu embedded in de spoilers in plaats van alleen een link :thumbup:

Daster,

Misschien is de vraag al ooit eens gesteld!

Hoe worden de forum records zonder filmpje gecontroleerd op waarheid?
Als er bewijs is in de vorm van een filmpje is de lijst op pagina 1 een stuk waardevoller in mijn ogen.

Er is in deze tijd geen reden om te zeggen dat je geen filmpje kunt maken van je persoonlijke record.
 
Daster,

Misschien is de vraag al ooit eens gesteld!

Hoe worden de forum records zonder filmpje gecontroleerd op waarheid?
Als er bewijs is in de vorm van een filmpje is de lijst op pagina 1 een stuk waardevoller in mijn ogen.

Er is in deze tijd geen reden om te zeggen dat je geen filmpje kunt maken van je persoonlijke record.

Volgens mij zijn dat vooral de oude records.

Ontopic: squat 307.5, filmpje in sig :)

En 332.5 kg deadlift:

 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn dat vooral de oude records.


Misschien wordt het dan eens tijd om op te schonen en alleen records met film te laten staan.

Ik kan mij voorstellen dat er records tussen staan van een aantal lieden die zich zelf rijk rekenen.
Met film als persoonlijk bewijsmateriaal wordt dat rijk rekenen al een stuk lastiger.
 
Lifts die op wedstrijden of op een trainingsmeets met meerdere betrouwbare getuigen worden gedaan hebben geen filmpje nodig maar dat zou dan best op de lijst bij vermeld mogen worden imo.

Lifts waarbij dat niet het geval is daar zou je terecht vraagtekens bij kunnen plaatsen. Het updaten van de lijst onder deze voorwaarden (oude en nieuwe records) zou de lijst wel meer betrouwbaarheid geven. Maar goed dat is maar de mening van een.

En 332.5 kg deadlift:

Gruwelijk Chris!
 
Bouw, lange benen, kort lijf, sterke rug.
 
bohh sick.

waarom deadlift je op oly's?
 
bohh sick.

waarom deadlift je op oly's?

Thanks! Had last van een ontstoken adductor aanhechting, vooral last van als ik in een gestrekte positie veel druk op zet. Met oly's kan ik net iets makkelijker die druk verlagen met een lagere positie dan op sokken.
 
Belachelijk man. Vet ook dat commentaar erbij! :D
 
Daster,

Misschien is de vraag al ooit eens gesteld!

Hoe worden de forum records zonder filmpje gecontroleerd op waarheid?
Als er bewijs is in de vorm van een filmpje is de lijst op pagina 1 een stuk waardevoller in mijn ogen.

Er is in deze tijd geen reden om te zeggen dat je geen filmpje kunt maken van je persoonlijke record.
Zijn oude records inderdaad, filmpjes regel bestaat alweer een tijdje.

Meeste zijn en waren wel hele bekende namen op het forum, dus geen grote reden om aan records te twijfelen
 
Back
Naar boven