Fitness Seller

Sticky Introductie en Regels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boh alex boh boh boh
 
zijn straps toegestaan bij snatch?
 
hallo Alexv, een aantal van mijn records zijn verdwenen uit de lijst equipped squat 355


Ook hierbij wat raw records 277,5 squat 200,5 bench en 295 deadlift totaal 773 wilks 464,65

Equipped squat records zit een bug in dat die ze niet weergeeft, maar daar wordt aan gewerkt. De totaal en wilks records zijn toegevoegd, maar voor single lifts zijn filmpjes voortaan verplicht.
 
waar kan je een handvat van rolling thunder kopen of wat is hiervoor de eis ? dl namelijk met bb 100 kg met een hand ben benieuwd of rolling thunder zo veel zwaarder is dan
 
waar kan je een handvat van rolling thunder kopen of wat is hiervoor de eis ? dl namelijk met bb 100 kg met een hand ben benieuwd of rolling thunder zo veel zwaarder is dan

Volgens mij had UnCompress er nog een liggen
 
waar kan je een handvat van rolling thunder kopen of wat is hiervoor de eis ? dl namelijk met bb 100 kg met een hand ben benieuwd of rolling thunder zo veel zwaarder is dan

Kun je niet echt vergelijken imo en idd UnCompress heeft normaal een zelfgemaakte in de verkoop.
 
Ik heb momenteel 2 verschillende rolling thunders (RT) (revolving deadlift handle). Een zelf gemaakt en een van silarukov welke ook op wedstrijden worden gebuikt. Jongens die deze gebruiken merken geen enkel verschil tussen beide onderdelen, tillen zelfde gewicht. Ik heb zelf geen RT van ironmind maar een gripatleet die mijn RT's heeft gebruikt heeft deze wel en vindt het handvat van mij van betere kwaliteit. Nadeel van de RT van ironmind is dat het bestaat uit een plastic ring die roteert. Daar komt eenvoudig vervuiling en magnesium achter te zitten waardoor deze steeds minder gaat roteren. Hoe ouder de RT hoe eenvoudiger het over het algemeen is om met deze te tillen. Vandaar dat op wedstrijden waarin je je kunt certificeren altijd een gloednieuwe RT moet worden gebruikt om te garanderen dat de RT goed roteert. De RT is behoorlijk duur en een matig ontwerp. Mijn RT bestaat uit gesloten lagers waar geen vuil in kan komen waardoor deze goed blijft roteren naar mate de tijd verstrijkt.

Ik heb nog een homemade RT te koop.
 
Vandaag eerste keer Rolling thunder geprobeerd, leuk speelgoed.

 
Toch wat leuke gripspullen daar dan, ook een inch dumbbell zag ik. Til je die al?
Zou mooi zijn wanneer sterke jongens daar volgend jaar ook meedoen aan gripwedstrijden.
 
Toch wat leuke gripspullen daar dan, ook een inch dumbbell zag ik. Til je die al?
Zou mooi zijn wanneer sterke jongens daar volgend jaar ook meedoen aan gripwedstrijden.

Wel geprobeerd, maar was echt compleet kansloos. Wie weet, eerst maar eens zorgen dat mn grip wat sterker wordt.
 
Back
Naar boven