XXL Nutrition

Invasie in een Health Gym

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Jaja al een paar keer heb ik hierover gerept!
Maar vanaf vandaag zal ik in de weekenden ook trainen in een Gym waar mn vriendin ook traint!
Ze hebben een leuke aanbieding nl 2 maand trainen en maar 1 maand betalen :D
De bedoeling is om vooral het cardio gedeelte wat vaker te doen ( 7 op 7 ) tijdens de vakantie train ik 3 week door en zal veelal mijn vriendin begeleiden wat oefening en uitvoering betreft ( het bloed gaat kruipen waar het naar toe moet :D )
Wat ik zoal heb gehoord van mijn vriendin zal het erg lachwekkend worden:

Mocro's op slippers
Concentration Curlende ecto's met db's van 4 kg die al bij de 1e rep hun longen uit hun lichaam schreeuwen :D
Club Br33zahslet schijnt er ook te zijn ( maar daar stoor ik mij niet aan )

Evenals de rest van bovengenoemde bezoekers ga ik mij totally toeleggen op de training van mijn vriendin en van mijzelf.
Aangezien alles wat er zo'n beetje rondloopt aan begeleiding totaal ruk is ga ik niemand helpen daar.
Ik heb veel over voor anderen, mits het mijn training niet belemmert :D
Mensen helpen in die gym zie ik als een belemmering dus met alle arrogantie ten top ga ik mij daar 2 maand uitleven ( korte tijd vrijdag, zaterdag en zondag, dan 3 week met op zn minst elke dag cardio, en daarna weer vrijdag, zaterdag en zondag )
Ik vermoed een komische belevenis mee te maken en veel scheve gezichten want veel grote gasten lopen er niet rond!
Zowel de begeleiding op het gebied van training en voeding is er totaal ruk, maar ik stoor mij er niet aan!
Het zal een overgetelijke ervaring worden en vanavond zal ik voor het eerst schitteren in de Health Club en als introductie ga ik voor de training van de dag erop ( zaterdag been training ) wat oefeningen vragen :D
 
Hehe, ik ben benieuwd hoeveel dagen je er mag trainen voordat je eruit word geflikkerd :D
 
zal het eindigen met pissen in de lavabo's (nederlandse vertaling: wasbak ;)) & douche? ;)
 
roxxe zei:
zal het eindigen met pissen in de lavabo's (nederlandse vertaling: wasbak ;)) & douche? ;)
Wie was dat ook alweer? :D
 
:bow: ik kijk uit naar de eerste/en latere ervaringen :D :D
 
ReyMysterio zei:
Jaja al een paar keer heb ik hierover gerept!
Maar vanaf vandaag zal ik in de weekenden ook trainen in een Gym waar mn vriendin ook traint!
Ze hebben een leuke aanbieding nl 2 maand trainen en maar 1 maand betalen :D
De bedoeling is om vooral het cardio gedeelte wat vaker te doen ( 7 op 7 ) tijdens de vakantie train ik 3 week door en zal veelal mijn vriendin begeleiden wat oefening en uitvoering betreft ( het bloed gaat kruipen waar het naar toe moet :D )
Wat ik zoal heb gehoord van mijn vriendin zal het erg lachwekkend worden:

Mocro's op slippers
Concentration Curlende ecto's met db's van 4 kg die al bij de 1e rep hun longen uit hun lichaam schreeuwen :D
Club Br33zahslet schijnt er ook te zijn ( maar daar stoor ik mij niet aan )

Evenals de rest van bovengenoemde bezoekers ga ik mij totally toeleggen op de training van mijn vriendin en van mijzelf.
Aangezien alles wat er zo'n beetje rondloopt aan begeleiding totaal ruk is ga ik niemand helpen daar.
Ik heb veel over voor anderen, mits het mijn training niet belemmert :D
Mensen helpen in die gym zie ik als een belemmering dus met alle arrogantie ten top ga ik mij daar 2 maand uitleven ( korte tijd vrijdag, zaterdag en zondag, dan 3 week met op zn minst elke dag cardio, en daarna weer vrijdag, zaterdag en zondag )
Ik vermoed een komische belevenis mee te maken en veel scheve gezichten want veel grote gasten lopen er niet rond!
Zowel de begeleiding op het gebied van training en voeding is er totaal ruk, maar ik stoor mij er niet aan!
Het zal een overgetelijke ervaring worden en vanavond zal ik voor het eerst schitteren in de Health Club en als introductie ga ik voor de training van de dag erop ( zaterdag been training ) wat oefeningen vragen :D

haha prachtig vooral die mocro's op slippers herken ik en heel de kleedkamer staat dan vol met puma sneakers ipv nike air maxxies :D :D :D
 
Hier in Helmond hebben we ook zo'n sissy sportschool. Tijdje geleden dacht ach waarom niet ga gewoon s ff kijken, nog niet eens trainen.

Kom ik binnen, en metteen die vent achter de bar in de stress!
Je mag hier niet trainen anabolen zus en anabololen zo, ik stond daar verbijsterd te kijken en liep zonder iets te zeggen door naar zaal.

Kwam wat bekenden tegen en kwam die vent aan, bla bla bla bla......
Ik heb hem ff meegegeven dat ik niet gedient ben van dit soort openbare commentaar en dat ik zijn geschiedenis ken (AAS). Dus dat i beter ff kan dimmen voordat ik dat s op zal rakelen. Toen was i zo weg, de LUL!

Al met al, steeds meer van de homogyms waar als je een beetje progressie maakt moet oprotten!
 
roxxe zei:
zal het eindigen met pissen in de lavabo's (nederlandse vertaling: wasbak ;)) & douche? ;)

Zeg jij ook de hele tijd 'juust' hey roxxe? Zoals in 'da's goe; da's juust'?
 
Jaja ff een korte update mijn vriendin is er vandaag wezen trainen blijkt er een instructeur te zijn ontslagen!
Nu is er een vacature open en mijn vriendin zei voor de gein dat is wel wat voor mijn vriend!
Toen ze zei hij doet aan BBing was het Nee die hoeven wij hier niet!
Word leuk komende vrijdag :D ff een babbeltje maken discriminatie is verboden ;)
 
ben benieuwd hoe het daar gaat aflopen :)
 
Ik ga dat ventje ( 18 jaar ) ff vragen te spotten bij deadlifts ofzo!
Daarvoor moet ik boven latt pull's doen en seated row daarna jat ik het handvat mee naar beneden zodat ik T Bars kan doen!
Ik wacht met smart op diegene die durft te vragen of ie het handvat mee mag.
Word dikke pret daar ik kijk er al helemaal naar uit!
 
Over discriminatie gesproken, Mijn vriend en zijn trainingspartner zijn bij een gym genaamd Health city weggestuurd omdat ze in tanktops trainden... zooo slap. Ik werd ook aangesproken omdat ik een vrij laag truitje aan had en een andere vriendin is aangesproken omdat ze meer dan 8 cm blote buik had!!!

Dus je mag er niet sportief uitzien zodat je ook nog is kan checken of je je oefening wel goed doet. Nee mannen moeten een t-shirt aan en die dikke zeekoeien mogen strakke broeken aan waardoor je de putten kan tellen en dan heb ik het nog niet eens over die pens van sommige vrouwen/ mannen.

Pure discriminatie!!!
 
Man-Mountain zei:
wat is er mis met mocro's op slippers ???
er is niks mis met slippers, maak je dus maar niet druk olle grunningse pikketrekker
 
BB-girl zei:
Over discriminatie gesproken, Mijn vriend en zijn trainingspartner zijn bij een gym genaamd Health city weggestuurd omdat ze in tanktops trainden... zooo slap. Ik werd ook aangesproken omdat ik een vrij laag truitje aan had en een andere vriendin is aangesproken omdat ze meer dan 8 cm blote buik had!!!

Dus je mag er niet sportief uitzien zodat je ook nog is kan checken of je je oefening wel goed doet. Nee mannen moeten een t-shirt aan en die dikke zeekoeien mogen strakke broeken aan waardoor je de putten kan tellen en dan heb ik het nog niet eens over die pens van sommige vrouwen/ mannen.

Pure discriminatie!!!

waarom mag je niet in een tanktop trainen? wat voor ne gym is dat ffs? :mad:
 
Back
Naar boven