AndroidHealthClinic

Invloed van tattoos

Bezoekers in dit topic

Greengo

Novice
Lid geworden
5 dec 2016
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
73kg
Vetpercentage
10%
hallo,

Ik vraag mij al een lange tijd af wat tattoos voor impact zullen hebben. Reageren mensen anders op je sinds je ze hebt? Hoe reageren mensen van de andere sekse erop? En wat voor invloed heeft het gehad op de baan die je hebt?

Groetjes
 
hallo,

Ik vraag mij al een lange tijd af wat tattoos voor impact zullen hebben. Reageren mensen anders op je sinds je ze hebt? Hoe reageren mensen van de andere sekse erop? En wat voor invloed heeft het gehad op de baan die je hebt?

Groetjes

Je trekt meer meisjes in Zeeland aan.
 
Vraag je jezelf dat serieus af ?
Met of zonder kleurplaat word je evengoed geaccepteerd . Tenzij je een snikkel op je voorhoofd wil laten zetten .
 
Je wilt al een tattoo sinds vorig jaar en hebt hem nog steeds niet. Hoe is het in Spanje?
 
Voor sommige werkgevers kan het een probleem zijn. Mits ze zichtbaar zijn natuurlijk.
 
Ik heb 2 maanden gelden mijn handen laten tatoeëren. Nu hecht ik sowieso vrij weinig aan de mening van andere mensen maar kan niet zeggen dat ik in mijn omgeving anders wordt behandeld.
Ik denk maar dat er 1 iemand is geweest die gevraagd heeft waarom ik het op mijn handen heb laten zetten.

Nu moet ik wel zeggen dat ik een goed betaalde baan heb en een vast contract. Mocht ik dat niet hebben weet ik niet zeker of ik mijn handen nu had laten doen. Rest van je lichaam kun je altijd bedekken indien gewenst.
 
hallo,

Ik vraag mij al een lange tijd af wat tattoos voor impact zullen hebben. Reageren mensen anders op je sinds je ze hebt? Hoe reageren mensen van de andere sekse erop? En wat voor invloed heeft het gehad op de baan die je hebt?

Groetjes
Tuurlijk reageren mensen anders op je. Je wordt minder serieus genomen door nog steeds een menigte mensen. Degene die ook tattoo's hebben vinden het allemaal dolletjes. Degene die ze niet hebben... sjah... zo gaat dat bij vele dingen en niet enkel tattoo's.

Als je het doet zou ik ze op minder zichtbare plekken doen. Al zeker niet nek, gezicht, handen, vooraremen, onderbenen. Meer zoiets voor als je naar het strand gaat of dergelijk.
 
Greengo's zeggen dan:

 
Als je het doet zou ik ze op minder zichtbare plekken doen. Al zeker niet nek, gezicht, handen, vooraremen, onderbenen. Meer zoiets voor als je naar het strand gaat of dergelijk.

Een tattoo neem je voor je zelf en niet voor anderen he. Als jij op je onderbeen een mooie plek vind moet je niet denken: stel dat ik op het strand loopt en iemand vind het niet mooi.
Daar komt bij zijn maar weinig mensen die handen, gezicht of nek als eersten laten tatoeëren. Als je al een tatoeëerder vind die dit bij je zou zetten als eerste tattoo.
 
Ja het werkt een beetje 2 kanten op. Je doet het voor jezelf, dat was het eerste wat ik ook dacht toen ik dat antwoord las, maar als je het zelf gaaf vind laat je dit ook graag zien. Ik zie de laatste tijd veel meer arm sleeves voorbij komen. Maar ja onzichtbare tattoo's zie je niet, dus misschien blijft de verhouding wel hetzelfde, tattoo's worden steeds meer gemeengoed. Toch blijft het zo dat er situaties zijn waar het nooit gemeengoed wordt, ik heb alles bewust uit het zicht gehouden. Maar onderbeen zie ik weer geen issue. Als ik zakelijk netjes over moet komen loop ik ook niet in een korte broek.

De daadwerkelijke vraag van TS of mensen anders tegen je aankijken of behandelen, dat weet je nooit echt zeker. Meeste mensen zijn te beleefd om in je face te zeggen dat ze het lelijk vinden. Daarnaast krijg ik wel eens aanspraak met mensen die een complimentje geven of is het een mooie conversatie starter, maar het zou ook best kunnen dat je andere mensen weer afhoudt. Mij boeit het niet zo, ik zelf ben er blij mee. Als iemand het gaaf vind is het leuk dat te horen, als iemand het lelijk vind is dat zijn goed recht. Die persoon hoeft er niet mee te lopen. Je zal nooit door alle mensen leuk gevonden worden, tattoo of niet...
 
Laatst bewerkt:
Als je er een neemt doe je het voor jezelf toch, schijt aan wat andere mensen denken. ik word overigens wel beoordeeld omdat me handen ook vol zitten, maar dat heeft me nooit uitgemaakt.
 
Vraag je jezelf dat serieus af ?
Met of zonder kleurplaat word je evengoed geaccepteerd . Tenzij je een snikkel op je voorhoofd wil laten zetten .

No fucking way :roflol: Trust me.
 
Back
Naar boven