MuscleMeat

Invoeren vanuit de UK? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Weet iemand of je belasting moet betalen bij foreign customers schiphol als je iets invoert van de UK?

Het gaat hier om een bedrag van 10000 euro. Ik weet dat er vrij verkeer van goederen is in europa, maar laat de UK daar nu net niet onder vallen :(

Iemand?
 
Het gaat hier om computer randapparatuur. 100 stuks a 100 euro.
 
Tot de EU en tot het vrije goederenverkeer behoren de volgende landen: België, Cyprus Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.

Alleen de eilanden behorende bij de UK en de overzeese gebieden vallen er niet onder.

Landen van de Europese Unie: vrij goederenverkeer

Zeker voor die inkoopactie van je? Weet je al zeker dat die dingen 8 Gb zijn dan?
 
Die van de UK wel. Die chinees begin ik niet meer aan aangezien ik er rotte verhalen over hoor. Maar de beste man uit de UK zou wel goede sticks hebben. Uiteraard vraag ik eerst een sample aan.

Thanks voor je antwoord
 
Die van de UK wel. Die chinees begin ik niet meer aan aangezien ik er rotte verhalen over hoor. Maar de beste man uit de UK zou wel goede sticks hebben. Uiteraard vraag ik eerst een sample aan.

Thanks voor je antwoord

ga er gewoon ff heen. Kan je meteen kijken en eventueel een deel meenemen. wat kost een ticket nou en je wilt toch niet dat je straks 10.000 euri kwijt bent??

Als hij niet af wil spreken, weet je meteen dat het mis is.

Als hij wel af wil spreken zal hij je zelfs afhalen op het vliegveld of nabijgelegen treinstation.
 
Ik ben het wel met loekie eens... 10.000 euro is niet nix en een ticket naar de UK is tegenwoordig erg goedkoop... Daarnaast zijn er soms ook betere handeltjes af te sluiten als je van man tot man praat ipv over de email
 
Ben je ondernemer? Zo ja dan kan je BTW-vrij inkopen in Engeland, en betaal je gewoon Nederlandse BTW aan de douane die je weer als voorbelasting kan aftrekken.
 
Ben geen ondernemer. Ben meer een sjaggeraar :P
 
Back
Naar boven