AndroidHealthClinic

Gestopt inVorms ijzervreter log, living on the fast lane !

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen noemenswaardige trainingen beetje licht getraind ter voorkomen van permanente schade. Vanaf zaterdag weer volgas.
Voeding consistent op gisteravond na, onder film vreetkick en het kunnen beperken tot 3 goddelijk smakende low carb eiwitrepen.

Aanpassing in voeding vanaf vandaag: De 50 gr brinta bij maaltijd 1 vervangen door 50 gr bambix rijstebloem, nu is het lekker helemaal of ik geen hap binnenkrijg.

Lichamelijk: Mooi slank van buiten, bepleurt van binnen denk dat ik na de zomer lekker stop met sporten en dik ga worden.
 
Geen noemenswaardige trainingen beetje licht getraind ter voorkomen van permanente schade. Vanaf zaterdag weer volgas.
Voeding consistent op gisteravond na, onder film vreetkick en het kunnen beperken tot 3 goddelijk smakende low carb eiwitrepen.

Aanpassing in voeding vanaf vandaag: De 50 gr brinta bij maaltijd 1 vervangen door 50 gr bambix rijstebloem, nu is het lekker helemaal of ik geen hap binnenkrijg.

Lichamelijk: Mooi slank van buiten, bepleurt van binnen denk dat ik na de zomer lekker stop met sporten en dik ga worden.

:roflol:

Even volhouden nog maat :thumbs:

Ken het gevoel wel ;)
 
denk dat ik na de zomer lekker stop met sporten en dik ga worden.

Dat gevoel ken ik!
Maar pak het gewoon aan in de vorm van een clean bulk man! ;)
Weer lekker normaal flink kunnen eten en dan lekkere trainingen neerzetten!
 
Dat gevoel ken ik!
Maar pak het gewoon aan in de vorm van een clean bulk man! ;)
Weer lekker normaal flink kunnen eten en dan lekkere trainingen neerzetten!

Mja maar ik ben een beetje van het alles of niets type. Neem me voor het te doen zoals jij zegt, en hoop dat ik het ook is een keer zo doe.
 
Woei lekkere training:
supersets
Borst en biceps
small opdrukken medicijn bal - machine flyes
5 x 15 x bw - 5 x 10 x 95kg
incline dumbell press - pullover machine
2 x 10 x 30kg - 4 x 10 x 90kg
2 x 8 x 40kg incline iets minder schuin.
hammer banken
2 x 10 x 85kg
1 x dropsets vanaf 95kg steeds 10 kg droppen.
decline banken
1 x 10 x 70kg
1 x 5 x 90kg
1 x 9 x 70kg
liggende Reversed cable curls - staande dumbell curls afwisselend.
4 x 10 x ?kg - 4 x 10 x 18kg
preacher curls ez bar, 2 x grip smal en breed
3 x 10 x 30kg
1 x 10 x 40kg
hammer curls
3 x 10 x 18kg

Cardio 20 min crosstrainer.
 
Laatst bewerkt:
Goeie training weer.
Wat is de reden dat je aan supersets doet, trainingen wat intensiever maken en wat hogere verbranding?
 
Goeie training weer.
Wat is de reden dat je aan supersets doet, trainingen wat intensiever maken en wat hogere verbranding?

Punt 1 omdat ik het lekker vind en dat het mogelijk de vetverbranding bevordert is mooi meegenomen.
 
Ik geloof nooit dat je met jou hoeveelheid VVM erg dik zal worden..hooguit een paar net aan verdwenen abs...:rolleyes:
 
Ik geloof nooit dat je met jou hoeveelheid VVM erg dik zal worden..hooguit een paar net aan verdwenen abs...:rolleyes:

Ik post nog wel een before en after pic :D

Ben van plan na de zomer heel anders te gaan sporten, meer op souplesse en een atletische fysiek dus neem aan dat de abs gaan blijven maar we zullen zien.

Training vandaag:
Schouders, kuitjes en buik.
Superset.
upright rows cable - side raises dumbells
4 x 8 x 43,5kg - 4 x 8 x 18kg
neck press - front raises barbell
4 x 10 x 70kg - 1 x 12 x 20kg / 3 x 10 x 30kg
flyes voor schouders
1 x 15 x 14kg
2 x 12 x 16kg
staande calve raises smith machine
1 x 25 x 50kg
3 x 20 x 90kg
3 x ca 20 x 120kg
And a whole lot of sit-ups:p

20 minuten crosstrainer.
 
Training gisteren:
rug en triceps.
supersets
tbars - pulldowns neck
4 x 8 - 4 x 8 totaal reps en gewichten weet ik echt niet meer hersenloosheid en ongeintersseerdheid slaan toe met de kracht van een door de eu afgekeurde Russische voorhamer.
pulldowns front hand losse grips ofzo - row apperatski hammerstrength
4 x 8 - 4 x 10 x 65kg
rear shoulder apparaat
4 x 10 x 45kg
pushdowns - dipp apparaat
4 x 8 - 4 x 10 x 95kg
incline dumbell extension
1 x 10 x 16kg
3 x 10 x 18kg

s'ochtends 45 min cardio op nuchter.

Lichamelijke staat: ****ing beautifull
Mentaal: kribbig en makkelijk geiriteerd. Normaal stoor ik me alleen aan die zuurstofverspilling @ the gym als ze met de telefoon te k*tten als ik de plek nodig heb waar ze zitten, nu ben ik geneigd een sneer te geven als ik ze alleen maar zie zitten. Thuis noemt ze me het 'zonnetje in huis' en terecht ik ben nou eenmaal fantastisch.

Voeding, gister de nachtshift in en als extra een 220 gr biologisch afbak stokbrood met 250 gr rauwe biefstuk en filet americain, gesnipperd uitje en 2 gekookte eitjes. en een lowcarb eiwit reep v 60gr.
Vanmorgen begonnen met depleten, totaal aan koolhydraten de komende 3 dagen: 30 gr rijstebloem / 60gr rijst / 30 gr oats / 30 gr aardappelen per dag. eiwitten iets omhoog.
vrijdag voorzichtig laden en zaterdag cardio feesie en dan lekker die dag eten wat ik wil.
 
Laatst bewerkt:
Ga je ook nog omlaag in water of ga je daar niet mee doen?
 
Ga je ook nog omlaag in water of ga je daar niet mee doen?

Jawohl, ga ik vrijdag een beetje mee spelen. Trouwens besloten donderdag volledig carbloos te gaan. Welcome in hell :D Ga me dan denk ik maar een dagje in mn grot opsluiten en er alleen uit komen om ff te sporten en te rellen.

Trouwens fantastisch geslapen 3.15 uur lang:eek:
 
Training gister:
borst ende biceps
supersets (agonisten)
cable flyes - zittende incline dumbell curls
4 x 10 x ?kg - 4 x 10 x 20kg
incline bench - barbell curls
4 x 10 x 70kg en 1 x 10 x 80kg - 4 x 10 x 40kg
hammer banken - preacher curls
4 x 10 x 95kg - 2 x 10 x 30kg en 2 x 10 x 40kg

20 min crosstrainer

Al redelijk lowcarb gegaan gister ca 120gr totaal. Voel me echt verknipt. Vandaag een NOCARB dag en nu al humeurig kan echt niets hebben en neem alles veel te serieus en persoonlijk. Naja morgen lekker voorzichtig laden en heb ik iets om naar uit te kijken.
 
Hahaha oke. Ben je al aan het bedenken wat je allemaal gaat eten als je gaat laden?

Yep, als ik echt ga depleten/laden voor foto's, nu is het een beetje spelen, doe ik meer van het goede dus de dingen die ik al eet verhogen + oven patat + appelcompotte.

Jammer dat ik er net achterkom dat er vrij veel suiker in de proteine ommelet zit. Net 70 gr weggestopt :p

20130711_170340.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er wel goed uit man!
Ben echt benieuwd naar je shape met einde contest!
Vind ook nog steeds jammer dat ik je bij AwakeFest toen niet meer heb gezien!
Altijd leuk om mede DBB'ers tegen te komen en al helemaal als je met zelfde doel/contest bezig bent ;)
 
Yep, als ik echt ga depleten/laden voor foto's, nu is het een beetje spelen, doe ik meer van het goede dus de dingen die ik al eet verhogen + oven patat + appelcompotte.

Jammer dat ik er net achterkom dat er vrij veel suiker in de proteine ommelet zit. Net 70 gr weggestopt :p

20130711_170340.jpg

Nice. Recept+voedingswaarde?
 
Ziet er wel goed uit man!
Ben echt benieuwd naar je shape met einde contest!
Vind ook nog steeds jammer dat ik je bij AwakeFest toen niet meer heb gezien!
Altijd leuk om mede DBB'ers tegen te komen en al helemaal als je met zelfde doel/contest bezig bent ;)

Shape is mooi tis alleen altijd een kunst dat goed op de foto te krijgen. Geen Extrema voor je morgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven