AndroidHealthClinic

Gestopt inVorms ijzervreter log, living on the fast lane !

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shape is mooi tis alleen altijd een kunst dat goed op de foto te krijgen. Geen Extrema voor je morgen?

Ja, moet je eigenlijk gewoon goede fotograaf voor hebben!
Nee geen extrema voor mij ga begin augustus weer naar Plens Valley en komende week wat 4-daagse feesten meepakken
 
Zoiets was het vanmorgen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu lekker vocht er uit aan het trappen en met mooie blokken naar Extrema :p
 
Goede vorm, denk dat menig persoon jaloers zal zijn!
 
Je hebt al een stel mooie blokken kerel!:thumbs:

Zowieso een erg mooie shape!:D
 
Goed voor zo'n oude man:p

Have fun bij extrema
 
Goed voor zo'n oude man:p

Have fun bij extrema

Flikker op man met je oud weet zeker dat jij lichamelijk dichter tegen een kadaver aan zit als ik.

Thx:D
 
Gvd jelly @ abs :mad:

Nice work bro!
 
Ff korte update:

Vandaag beentjes en ondanks een flinke laaddag gisteren (volle zak AH afbakbroodjes met aanbeijen jam) en een bbq met idem hoeveelheid stobrood kruiden boter drong er zich een gore amoniakgeur op tijdens sporten.

Naast een serotonine dip die in de loop van de dag is onstaan is alles op het moment k*t behalve m'n lichamelijke toestand, die is zachtgezegd best ok.

Net ook voor het eerst in tijden vergeten te eten, lettelijk een half uur over de tijd heen kwam ik er achter dat het dinertime was geweest.

Morgen borst en biceps en dan wordt alles waarschijnlijk beter.

funny-Monday-break-up.jpg
 
Ff korte update:

Vandaag beentjes en ondanks een flinke laaddag gisteren (volle zak AH afbakbroodjes met aanbeijen jam) en een bbq met idem hoeveelheid stobrood kruiden boter drong er zich een gore amoniakgeur op tijdens sporten.

Naast een serotonine dip die in de loop van de dag is onstaan is alles op het moment k*t behalve m'n lichamelijke toestand, die is zachtgezegd best ok.

Net ook voor het eerst in tijden vergeten te eten, lettelijk een half uur over de tijd heen kwam ik er achter dat het dinertime was geweest.

Morgen borst en biceps en dan wordt alles waarschijnlijk beter.

Haha oke lekker kunnen eten dus :D Serotonine dip is dan weer minder helaas


:roflol:
 
Weinig te updaten, functioneer op zwakstroom. Voeding en training consistent, na zaterdag een laatste zware week inlassen (depleten/laden) en dan hopelijk een paar leuke foto's schieten.
 
K*t trainingen mede door het weer en een redelijk opgekloot dieet waadoor ik mn gewenste shape niet haal helaas. Zondag foot's maken en kijken of er tot dan nog wat te redden valt. Na Extrema 4.5 kg aangekomen, vooral vocht is nu ook in een paar dagen 2.5kg af, maar toch het is zonde.
Ben er ff niet zo bij met mn gedachte mede door mn nieuwe speelgoedje die ik vrijdag ga halen.
 
K*t trainingen mede door het weer en een redelijk opgekloot dieet waadoor ik mn gewenste shape niet haal helaas. Zondag foot's maken en kijken of er tot dan nog wat te redden valt. Na Extrema 4.5 kg aangekomen, vooral vocht is nu ook in een paar dagen 2.5kg af, maar toch het is zonde.
Ben er ff niet zo bij met mn gedachte mede door mn nieuwe speelgoedje die ik vrijdag ga halen.

Mehhh vroemmmmm :D

Het is ook echt geen weer om deftige trainingen te kunnen doen.
 
K*t trainingen mede door het weer en een redelijk opgekloot dieet waadoor ik mn gewenste shape niet haal helaas. Zondag foot's maken en kijken of er tot dan nog wat te redden valt. Na Extrema 4.5 kg aangekomen, vooral vocht is nu ook in een paar dagen 2.5kg af, maar toch het is zonde.
Ben er ff niet zo bij met mn gedachte mede door mn nieuwe speelgoedje die ik vrijdag ga halen.

Wat voor een speelgoedje? Type?
 
He ouwe bok, waar zijn die foto's nou
 
Daar sluit ik mij bij aan... Bokkie Beh!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven