MuscleMeat

Inzer forever belt gezocht

Bezoekers in dit topic

timo39

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 jul 2013
Berichten
232
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
77kg
Hallo mensen


Ik ben op zoek naar een website waar ze in de buurt en niet in de verenigde staten een Inzer Forever belt verkopen.


Groeten

Timo
 
Indien je nog even kunt wachten, over circa 1-2 weken zal de nieuwe ATX Powerlift Riem beschikbaar zijn. Hoogwaardig onbewerkt leder, 13 mm dik, gesp met enkele pin. Richtprijs € 79,90.
 
Laatst bewerkt:
Indien je nog even kunt wachten, over circa 1-2 weken zal de nieuwe ATX Powerlift Riem beschikbaar zijn. Hoogwaardig onbewerkt leder, 13 mm dik, gesp met enkele pin. Richtprijs € 79,90.

Want inzer is a.k.a. ATX...

Dat is hetzelfde als zeggen tegen iemand die een Diesel broek zoekt, dat hij geduld moet hebben want over 2 weken verkopen wij G-Star broeken. :o
 
waarom wil je zo graag Inzer dan?
 
Want inzer is a.k.a. ATX...

Dat is hetzelfde als zeggen tegen iemand die een Diesel broek zoekt, dat hij geduld moet hebben want over 2 weken verkopen wij G-Star broeken. :o
Aangezien er een aanzienlijk prijsverschil is zou onze nieuwe ATX riem best interessant kunnen zijn voor sommige atleten hoor. Net zoals genoeg mensen goede broeken dragen die niet van Diesel of G-Star zijn :p

Onze ATX producten zijn over het algemeen in ieder geval zeer hoogwaardig en doen meestal niet onder voor de bekende merken. Met de nieuwe Powerliftriem proberen wij natuurlijk dezelfde hoge kwaliteit te bieden.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Geloof ik best, het komt alleen hetzelfde over als die lui van *insert_willekeurig_energie_bedrijf* die je een contract willen verkopen.. Hij heeft er immers niet om gevraagd, wanneer jullie eindelijk eens die ATX belts verkopen.
 
Vind het wel leuk en aardig die sponsors, maar soms...
 
Aangezien er een aanzienlijk prijsverschil is zou onze nieuwe ATX riem best interessant kunnen zijn voor sommige atleten hoor. Net zoals genoeg mensen goede broeken dragen die niet van Diesel of G-Star zijn :p

Onze ATX producten zijn over het algemeen in ieder geval zeer hoogwaardig en doen meestal niet onder voor de bekende merken. Met de nieuwe Powerliftriem proberen wij natuurlijk dezelfde hoge kwaliteit te bieden.

verschil is wel dat Inzer belts IPF approved zijn en ATX belts niet. Voor een powerlifter is dat een groot verschil
 
Niet zo gemeen doen hè :( Ik raad enkel onze eigen producten aan als ik geloof dat ze een meerwaarde kunnen bieden, je zult mij nooit zomaar zien spammen! Net zoals ik regelmatig forumleden en klanten naar andere bedrijven verwijs, zoals Henk, als ze daar wellicht beter geholpen kunnen worden.

verschil is wel dat Inzer belts IPF approved zijn en ATX belts niet. Voor een powerlifter is dat een groot verschil
Als de belt populair wordt kunnen wij IPF approval zeker eens bekijken, in het begin zal dat echter nog niet aan de orde zijn. De ATX Rigs worden nu overigens wel gecertificeerd :)

Overigens betekent dit niet dat je de ATX belt niet kunt gebruiken in officiële IPF wedstrijden. Je moet dan alleen het logo afplakken :p Dit geldt alleen voor IPF, bij andere powerlifting competities mag je deze belt sowieso gebruiken zonder het logo af te plakken.
 
Laatst bewerkt:
Niet zo gemeen doen hè :( Ik raad enkel onze eigen producten aan als ik geloof dat ze een meerwaarde kunnen bieden, je zult mij nooit zomaar zien spammen ;) Net zoals ik regelmatig forumleden en klanten naar andere bedrijven verwijs, zoals Henk, als ze daar wellicht beter geholpen kunnen worden.


Als de belt populair wordt zullen wij IPF certificatie zeker eens bekijken. De ATX Rigs zijn nu bijvoorbeeld ook allemaal gecertificeerd.

:kiss: jij colporteur!
 
:kiss: jij colporteur!
Haha! Ik kan mij nog goed herinneren hoe groot de kritiek op het forum was toen wij de ATX barbells in 2012 introduceerden. Het ongeloof over de psi waarde en de kwaliteit voor die prijzen. Hopelijk wordt de nieuwe riem net zo'n succesverhaal als de barbells maar dat blijft natuurlijk even afwachten. De riem is in ieder geval ontwikkeld met hulp van Niels Gordijn en het prototype bevalt erg goed. Spannend dus!

(einde verkooppraat :D)
 
Laatst bewerkt:
2099767-1806amazing.jpg
 
Back
Naar boven