AndroidHealthClinic

Iomax - Anabolic Steroids

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star2.png
2/10 -- Afrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Vet verbranden, honger gevoel onderdrukken en meer energie
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen totaal
  • Hoe is de smaak van dit supplement? n.v.t.
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve capsule
  • Waar heb je het supplement gekocht? n.v.t.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? geen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee

Mijn review:

Hallo allemaal,

Dit product heb ik afgelopen zaterdag voor het eerst geprobeerd.
Omdat ik overal las dat het nogal heftig was, heb ik de capsule opengemaakt en hier de helft van in een glas water gegooid. De smaak was heel erg vies, maar als je het normaal met capsule neemt proef je daar natuurlijk niks van.

Ik had het ingenomen om half 10 na me ontbijt. Was bezig met het huishouden tot ik opeens na een half uurtje heel trillerig werd en erg ging zweten. Het begon dus te werken!
Alles ging steeds sneller en sneller, het huishouden was dan ook zo gedaan.
Hierna ben ik gaan douche omdat ik al aardig aan het zweten was.
Gedurende de dag heel veel energie en geen honger. Was druk bezig met van alles tot ik me opeens bedacht dat ik wat vergeten was... Juist ja, eten! Het was ondertussen al half 3.
Eten gaat verder zonder probleem.

Verder op de avond op een terrasje gezeten en niets actiefs gedaan. Rond 12 uur naar huis gegaan en even op de bank gezeten. Tot ik opeens opmerkte dat het al half 3 was en nog steeds niet moe...
Toch maar naar bed gegaan en gelukkig snel in slaap gevallen.

Tot ik weer wakker werd, maar dan ook echt klaar wakker. Ik keek op de wekker en het was pas 6 uur.
Met geen mogelijkheid kon ik meer in slaap komen, dus maar het bed uitgegaan, nog steeds zonder honger..

Na het ontbijt naar het strand gegaan, waar ik geen 5 minuten stil kon liggen en nog steeds energie voor 10 had. Gelukkig in de avond wel gewoon in slaap gekomen, zonder problemen.

Maandag ochtend dacht ik, als ik het nou misschien vandaag neem, werkt het beter, want ik zit dan op me werk en ben dan druk bezig.
Ik had de halve capsule genomen en had weer energie voor 10, alles ging soepeltjes op het werk en weer geen honger de gehele dag, naast me normale vaste maaltijden geen andere snackjes of ook maar een behoefte daaraan.
's Avonds in de sportschool goed getraind, wel iets meer gezweet als normaal, maar dat kan ook door het warme weer komen.
Slapen die nacht was gewoon niet lekker. Sliep wel maar heel lichtjes, elke keer als ik me omdraaide werd ik wakker. Was de volgende ochtend ook gebroken, maar heb besloten geen Iomax meer te nemen.

Dit product ga ik niet meer nemen, mede doordat je er slecht van slaapt. Ook geeft het een gevoel alsof je drugs op hebt. En dat gaat me net iets te ver voor die laatste paar % vet.
 
Het is toch ook illegaal? Iomax?
 
Dus het product doet precies wat het hoort te doen, om die reden geef jij het een 2?

Dat dit kan in Nederland!!!!
 
Laatst bewerkt:
Wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren?
Iets slecht beoordelen omdat het doet wat het moet doen..
 
Het doet wat het moet doen ja.
Maar je kan voor het zelfde effect ook gewoon speed nemen?
En ik raad het meer af voor de bij-effecten, niet om de werking.
 
Laatst bewerkt:
Het doet wat het moet doen ja.
Maar je kan voor het zelfde effect ook gewoon speed nemen?
En ik raad het meer af voor de bij-effecten, niet om de werking.

Zo werkt dat niet bij een review. Jij had voor je een amfetamineachtige stof ging nemen, zelf moeten onderzoeken wat je daadwerkelijk slikt. Je gaat ionamin slikken zonder dat je weet wat het is, vervolgens loop je te klagen dat het werkt.

voortaan weg bij die rommel blijven is jouw boodschap dus, dat is de mening van een heleboel gebruikers. Het zelfde als met Clen het bevalt je of niet.
 
doe mij maar zo eentje! :meal:
 
Back
Naar boven