MuscleMeat

iomax

Bezoekers in dit topic

Pasquale90

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2010
Berichten
42
Waardering
2
Beste BBers,


Ik ben van plan droog te gaan en wil daarbij iomax gebruiken. Voor dat ik er aan ga beginnen wil ik wel weten wat het precies doet en wat de ingredienten zijn. Ik heb er al druk naar gezocht maar kan er nergens informatie over vinden. Uw informatie en advies is dus van harte welkom. thnx!


Ik ben al begonnen met m'n voedingsschema aan te passen, en gelijdelijk lager in mn koolhydraten gegaan. Ben nu 25 dagen bezig en 9 kg afgevallen.


recent:
1.85
123 kg
20-25% BF

doel 10-8% BF


voedingsschema:
_________________________________________
maaltijd 1. 8:00 (ontbijt)

50 Egg protein shake
50 gram Havermout
2 Walnoten
1 banaan
1 cab omega-3
_________________________________________
maaltijd 2. 10:30

2 stuks volkorenBrood
150 gram Sperziebonen / Broccoli
6 pl Kalkoenfilet
45 gram whey shake
_________________________________________
maaltijd 3. 13:00

50 gram zilvervleis rijst
150 gram Sperziebonen / Broccoli
150 gram Tonijn (waterbasis)
1 sinasappel
_________________________________________
maaltijd 4. 15:30

45 gram whey shake
50 gram zilvervleis rijst
150 gram Sperziebonen / Broccoli
_________________________________________
maaltijd 5. 18:00 (voor training)

150 gram Kipfilet / Mager Rundvlees
100 gram zilvervleis rijst / Aardappelen
150 gram Sperziebonen / Broccoli
2 pl Ananas
_________________________________________
maaltijd 6. 21:00 (na training)

Carbo shake: 50 gram vitargo + 25 gram whey isolaat

50 gram Gekookte rijst
200 gram Sperziebonen / Broccoli
150 gram Mager Rundvlees
2 pl Ananas
_________________________________________
maaltijd 7. 23:30 (voor slapen)

500 gram kwark
2 stuks Walnoten
_________________________________________
 
Ga eerst maar s een paar maanden zonder hulpmiddelen ad gang. Succes!
 
je gaat toch al goed zo 25dagen en 9 kilo eraf is +- 3kg per week.

zal eerst kijken naar een goede legale fatburner zijn genoeg goede te krijgen.

tip: wat cardio toevoegen in de ochtend (nuchtere maag).

succes
 
je gaat toch al goed zo 25dagen en 9 kilo eraf is +- 3kg per week.

zal eerst kijken naar een goede legale fatburner zijn genoeg goede te krijgen.

tip: wat cardio toevoegen in de ochtend (nuchtere maag).

succes


Bedankt voor je reactie,

Cardio op nuchtere maag lijdt snel tot spierafbraak, ik moet altijd eerst wat gegeten hebben voor ik iets ga doen
 
Pfff, je kan ZAT cutten zonder iets erbij als je eerst een carbs eruit gooit ;)
Je hebt nog heel veel dingen erin zitten.
Plus dat als je persee nog die carbs wil nemen, je ze beter zo vroeg mogelijk op de dag kan nemen, dan verbrand je bijna alles nog.
En een buisje amino zuren voor de cardio in de ochtend kan je beter beschermen tegen afbraak, maar het is zeer aan te raden als je zo ontzettend snel wil afvallen.
en iomax? Dat klinkt als Ionamine en als dat idd zo is zou ik daar als newbie niet zo snel mee gaat cutten.

Hou er rekening mee dat het afvallen misschien tijdelijk kan inzakken dalijk. De eerste maand verlies je het meeste aan vocht en daarom lijkt het ineens zo snel te gaan. Want aan vet kan je NOOIT 3kg per week kwijtraken namelijk.

Je voeding is goed, maar schrap de carbs, dat is echt belangrijk. Vervang het liever voor rijstwafels en dan ook minimaal.
 
Pfff, je kan ZAT cutten zonder iets erbij als je eerst een carbs eruit gooit ;)
Je hebt nog heel veel dingen erin zitten.
Plus dat als je persee nog die carbs wil nemen, je ze beter zo vroeg mogelijk op de dag kan nemen, dan verbrand je bijna alles nog.
En een buisje amino zuren voor de cardio in de ochtend kan je beter beschermen tegen afbraak, maar het is zeer aan te raden als je zo ontzettend snel wil afvallen.
en iomax? Dat klinkt als Ionamine en als dat idd zo is zou ik daar als newbie niet zo snel mee gaat cutten.

Hou er rekening mee dat het afvallen misschien tijdelijk kan inzakken dalijk. De eerste maand verlies je het meeste aan vocht en daarom lijkt het ineens zo snel te gaan. Want aan vet kan je NOOIT 3kg per week kwijtraken namelijk.

Je voeding is goed, maar schrap de carbs, dat is echt belangrijk. Vervang het liever voor rijstwafels en dan ook minimaal.


Dedankt voor de reactie,

het moet allemaal snel geburen, daarom zat ik aan iomax te denken

maar als ik de carbs helemaal schrap dan gaat er veel van mn spier massa verloren..???
 
Nee niet door carbs, wel verminder je het opbouwen, maar zolang je je eiwitten hooghoudt, zal je spiermassa aardig intact blijven.
Daarom goede supps als vloeibare amino's nemen, BCAA's.
Vloeibaar wordt sneller opgenomen en daarom goed geschikt op bij het opstaan te nemen.
Je kan best carbs nemen, maar doe dat dan op 1 dag bijvoorbeeld om je metabolisme op te schrikken. Je verbranding kan anders lager gaan lopen.
Maandag low carbs
Dinsdag low carbs
Woensdag normal carbs
Donderdag low carbs
Vrijdag low carbs
Zaterdag kan een cheatdag zijn, wat je wil, maar bedenk dat je slechte vetten ook nodig hebt. Je lichaam moet wel blijven draaien en dat gaat steeds moeilijker naar mate je helemaal geen slechte vetten neemt. Je kan op zo'n cheatdag gewoon 2 maaltijden ervan nemen hoor!
Zondag weer low carbs.

Zo blijft je vetverbranding geprikkeld en dat is ook essentieel.
Good luck!
 
Nee niet door carbs, wel verminder je het opbouwen, maar zolang je je eiwitten hooghoudt, zal je spiermassa aardig intact blijven.
Daarom goede supps als vloeibare amino's nemen, BCAA's.
Vloeibaar wordt sneller opgenomen en daarom goed geschikt op bij het opstaan te nemen.
Je kan best carbs nemen, maar doe dat dan op 1 dag bijvoorbeeld om je metabolisme op te schrikken. Je verbranding kan anders lager gaan lopen.
Maandag low carbs
Dinsdag low carbs
Woensdag normal carbs
Donderdag low carbs
Vrijdag low carbs
Zaterdag kan een cheatdag zijn, wat je wil, maar bedenk dat je slechte vetten ook nodig hebt. Je lichaam moet wel blijven draaien en dat gaat steeds moeilijker naar mate je helemaal geen slechte vetten neemt. Je kan op zo'n cheatdag gewoon 2 maaltijden ervan nemen hoor!
Zondag weer low carbs.

Zo blijft je vetverbranding geprikkeld en dat is ook essentieel.
Good luck!


Bedankt! hier kan ik wat mee

aangezien mijn voedingsschema wat zou jij dan aan mijn eiwitten veranderen?
 
Bedankt! hier kan ik wat mee

aangezien mijn voedingsschema wat zou jij dan aan mijn eiwitten veranderen?

Niks aan je eiwitten veranderen, die zitten hoog genoeg. Hooguit wat bcaa's toevoegen voor een training of cardio
 
Idd, eiwitten zitten goed, maar zilvervlies en vitargo zou ik schrappen ;)
 
Idd, eiwitten zitten goed, maar zilvervlies en vitargo zou ik schrappen ;)

vitargo schrappen!..? na de training moet je juist snelle koolhydraten hebben, denk niet dat het verstandig is mn vitargo weg te laten
 
vitargo schrappen!..? na de training moet je juist snelle koolhydraten hebben, denk niet dat het verstandig is mn vitargo weg te laten

In de cut hoef je niet perse snelle koolhydraten te gebruiken. Heb ik ook niet gedaan in mijn cut
 
In de cut hoef je niet perse snelle koolhydraten te gebruiken. Heb ik ook niet gedaan in mijn cut

het lijkt mij juist essentiëel, snelle koolhydraten na de training

anders is het wel zeker dat je spierweefsel afbreekt!
 
Laatst bewerkt:
het lijkt mij juist essentiëel, snelle koolhydraten na de training

anders is het wel zeker dat je spierweefsel afbreekt!

Je moet juist een eiwit shake nemen ipv koolhydraten.
Die suikers vult alleen je energie voorraad aan. Het doet niet veel met je spieren die aanvulling, geeft alleen een energieboost. Je spieren schreeuwen juist naar eiwitten na training om spierafbraak tegen te gaan.
 
het lijkt mij juist essentiëel, snelle koolhydraten na de training

anders is het wel zeker dat je spierweefsel afbreekt!

Ben je een echte freak, en wil je elk mogelijk grammetje vet verbranden die je maar kunt verbranden, dan raad ik je aan om ook ná de cardio alle koolhydraten zo veel mogelijk te vermijden. Na je cardio is je glycogeenspiegel erg laag, en heb je nagenoeg alle koolhydraten verbruikt, wat inhoud dat het lichaam alleen nog maar gebruik kan maken van de tweede energiebron (vet) zolang er geen nieuwe koolhydraten binnen komen. Elke activiteit ná de cardio zal dan ook op vetverbranding gaan, of dat nou naar huis lopen, douchen, of een kop koffie zetten is. Zelfs je metabolisme (de hoeveelheid calorien die je verbrand in rust) zal doorgaan op vetverbranding.[/size]

;)
 
Back
Naar boven