AndroidHealthClinic

Ionamin forte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin77

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2002
Berichten
62
Waardering
0
mijn vriendin wil er wat extra kilo's af hebben,nou heb ik gehoord van Ionamin forte.
heeft iemand hier ervaring mee?...
ze doet niet aan BB ofzo,maar wil graag een kilo of 10 lichter worden.
ze heeft al meerdere producten geprobeerd maar de resultaten waren niet echt zichtbaar terwijl ze wel een gezond voedingspatroon heeft.
alvast bedankt voor de reactie...
gr martin77
 
Lijkt me trouwens niks voor het steroiden gedeelte van het forum. Maar zoek maar eens op fen-phen op het Internet voordat je vriendin dat gaat gebruiken. Iedereen moet zelf natuurlijk weten wat die gebruikt maar dit spul heeft niet echt een fijne historie.
 
dat het niets is voor het steroiden gedeelte ok,maar ik moet het toch ergens neerzetten en de chat of kook rubriek leek mijn ook niet goed....
maar bedankt voor de tip naar FEN-PHEN...
we gaan kijken...
gr martin77
 
@ Ericr

lijkt mij ook niet zo'n goede historie te hebben:


Fen-Phen Background
Fen-phen refers to the combination of fenfluramin (Pondimin®) or dexfenfluramine (ReduxTM) with phentermine. The drugs were aggressively marketed in the 1990's as a quick fix weight loss solution. The combination seemingly worked and fen-phen use soared until the summer of 1997. That summer, the Mayo Clinic announced that 24 patients had developed heart valve disease after taking fen-phen. The diseased valves ad distinctive features that suggested an association between fen-phen and valve disease. Under pressure from the FDA and the public, the manufacturer of the drugs (Pondimin® and ReduxTM), American Home Products Corporation, withdrew them from the market. Thousands of individual lawsuits and multiple class actions were filed in federal and state courts across the country.


maar goed...we kijken verder..
 
Ionamin Forte is rotzooi. Trouwens alleen illegaal te krijgen en dan weet je nog steeds niet of je de echte hebt. Zal het haar zeker niet aanraden. Zelf geen ervaring, maar ik hoor genoeg negatieve verhalen, vandaar.
Je zegt dat ze een gezond eetpatroon heeft, zoja wat eet ze dan ongeveer? Sport zo ook? Als ze sport en een gezond eetpatroon heeft en niet afvalt kan ze misschien naar de huisarts gaan, misschien is er iets met haar schildklier. Alleen gezond eten helpt niet, bewegen is ook belangrijk. Heeft ze overgewicht of wil ze zelf nog slanker worden.
 
Dit is heel slecht voor je hard,echt heel slecht.Je kan het vergelijken met speed(harddrugs).Doordat je hard sneller gaat kloppen is de verbranding van je lichaam ook sneller.Ook zal je honger gevoel verminderen.Als je deze pillen laat op de dag neemt heb je kans dat je niet in slaap kunt komen.Eigenlijk is het een lichte variant van speed.
 
een jonge bij mij op de sporschool heeft dat spul ook gebruikt ierder dag 1.5 jaar lang!!!!!!!

kreeg je vroeger nog zonder recept in belgie, hij zij dat je er super hyper van werd en maar een paar uurtje's per dag nog van sliep.
 
Je vriendin kan dan beter speed snuiven...... Ze komt er even verrot uit te zien. Ken mensen die het gebruikt hebben, bijwerkingen, soooow, en na het gebruik zaten er binnen de kortste keren weer een hele hoop kilo's aan. Zou iets minder sterk nemen en er bij gaan cardio en dieeten.....lijkt mij tenminste.
 
Plus het feit dat je geen echt kan vinden, allemaal vervalsingen.
 
amfetemine toch......
 
De originele ionamin forte heb ik het dan over he..
 
Het is gewoon speed
 
De originele ionamin forte wordt niet meer gemaakt en zal je dus niet vinden. Maakt niet uit wat het wel of niet is, het originele product met deze naam waarnaar hij vraagt is zo goed als niet te krijgen.
 
Originally posted by soulreaver
De originele ionamin forte wordt niet meer gemaakt en zal je dus niet vinden. Maakt niet uit wat het wel of niet is, het originele product met deze naam waarnaar hij vraagt is zo goed als niet te krijgen.

Maat van mij heeft vorig jaar zomer 6 weken ionamin forte gebruikt.
Viel wel goed af, maar heeft ook een tijd in het ziekenhuis gelegen. Zijn alvleesklier was naar de klote en dat kon met de ionamin te maken hebben. Had ook last van hartritme stoornissen, duizelig, maagpijnen, noem maar op.

Vind dit trouwens wel onder de goede sectie van het board staan. Het is geen supplement!
 
Ik heb `t ongeveer 4 jaar geleden gebruikt. Kwam uit Belgie.
De bijsluiter loog er ook niet om en na `n dikke week heb ik `t afgekapt omdat ik d`r licht psychotisch van aan het worden was.
Lichamelijk reageerde ik er heel sterk op, maar toen ik een beetje last kreeg van achtervolgingswaanzin, (ze moete me hebbe...) ben ik er toch maar helemaal mee gestopt.
Nu moet ik wel zeggen dat ik ook behoorlijk heftig reageerde op amfetamine en dat ik nog steeds moet opbouwen met m`n efedrine, wil ik er niet "wazig" van worden.
Ionamin zal ongetwijfeld resultaat hebben, maar `t is wel rotzooi.
 
@ DUCHGIRL..

ze ligt veel in het water...aqua jogging en streetdance,wat toch best wel intensief is.
of je echt van overgewicht kan spreken....ze is niet slank dus maar wil er graag enkele kilo's vanaf.
misschien heb je gelijk wat de huisarts betreft...

wat ik zo lees is het dus flinke rotzooi...

voor de rest iedereen bedankt voor de waarschuwing en de tips...
ik (zij) moet dus maar even verder kijken..
gr martin77
 
Originally posted by RichardV


Had ook last van hartritme stoornissen, duizelig, maagpijnen, noem maar op.

ja had die jonge bij mij op de sportschool ook last van ja.....voelde zich toen die het na 1,5 jaar stopte te gebruiken ook heeel erg down voor een tijd (effe afkicken :( )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven