MuscleMeat

ionamin

Bezoekers in dit topic

Ano_80_24

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 dec 2012
Berichten
3.673
Waardering
225
Lengte
2m
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Iemand bekend met deze potjes?
Een kennis van me dit nogal vet is en er niet echt moeite voor wil doen wil het nemen :D

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

33nd98m.png
 

Is trouwens wel real naar het schijnt. Vriendin van een maat van mij gebruikt deze ook en volgens haar werkte het prima, ze zei flink afgevallen te zijn. Weet het verder niet want had geen vergelijkingsmateriaal omdat ik er al poosje niet gezien had.
Ik had ze nog niet eerder gezien tot ik het nu dus ook hier zie opduiken.
 
Bekende van mij heeft precies dezelfde gebruikt. Die gast verloor vet als water leek het:o
 
Een gast uit mijn gym heeft wel ervaring met ionamin, schijnt erg effectief te zijn, niet te vergelijken met andere middelen.
 
Ja ik hoorde ook van iemand die er heel goed op ging. Leuk dat de oude ionamine er weer is! Ik ga ze misch ook wel ff bestellen.
 
Kerel uit de gym gebruikte dit ook, is nu in ieder geval stuk droger
 
Iemand goeie reviews gevonden?
Nee ik heb geen reviews gezien???

Kerel uit de gym gebruikte dit ook, is nu in ieder geval stuk droger

Ja ik hoorde ook van iemand die er heel goed op ging. Leuk dat de oude ionamine er weer is! Ik ga ze misch ook wel ff bestellen.

Een gast uit mijn gym heeft wel ervaring met ionamin, schijnt erg effectief te zijn, niet te vergelijken met andere middelen.

Bekende van mij heeft precies dezelfde gebruikt. Die gast verloor vet als water leek het:o
 
Wat voel je er precies van? Wordt je er druk van zoals bij stackers met efedrine of is het iets anders?
 
Wat voel je er precies van? Wordt je er druk van zoals bij stackers met efedrine of is het iets anders?

Ik heb het niet genomen, maar ik denk dat het inderdaad zoals epehdrine is
 
Beste vraagsteller, Ionamin (fentermine)heeft een werking die sterk op amfetamine en efdrine lijkt, maar is geen amfetamine. Bij gebruik van ionamin verdwijnt de eetlust, treedt een verhoging van de bloeddruk en hartslag op. De pijngrens wordt ook verhoogd. Ionamin is onder andere riskant voor hart en vaten. Eetstoornissen, bloeddrukproblemen, hart- en vaataandoeningen kunnen het gevolg zijn van verkeerd gebruik van IONAMIN. Verder werkt ionamine in op de hersenen waardoor mogelijk psychoses kunnen ontstaan en er een risico op hersenbloedingen is. Ionamin is gevaarlijk in combinatie met diverse medicijnen, alcohol, drugs en andere MAO remmers. Het is absoluut af te raden om Ionamin voor sport of inspannend werk te gebruiken. Ionamine is in Nederland verboden vanwege de riskante bijwerkingen.

Lekker spul dit, als het waar is tenminste.
 
Beste vraagsteller, Ionamin (fentermine)heeft een werking die sterk op amfetamine en efdrine lijkt, maar is geen amfetamine. Bij gebruik van ionamin verdwijnt de eetlust, treedt een verhoging van de bloeddruk en hartslag op. De pijngrens wordt ook verhoogd. Ionamin is onder andere riskant voor hart en vaten. Eetstoornissen, bloeddrukproblemen, hart- en vaataandoeningen kunnen het gevolg zijn van verkeerd gebruik van IONAMIN. Verder werkt ionamine in op de hersenen waardoor mogelijk psychoses kunnen ontstaan en er een risico op hersenbloedingen is. Ionamin is gevaarlijk in combinatie met diverse medicijnen, alcohol, drugs en andere MAO remmers. Het is absoluut af te raden om Ionamin voor sport of inspannend werk te gebruiken. Ionamine is in Nederland verboden vanwege de riskante bijwerkingen.

Lekker spul dit, als het waar is tenminste.

Zoek ephedrine is op. Word vast weer overdreven.
 
Angina pectoris (met name bij hartpatiënten)

Angst

Bloeddrukverlaging (= hypotensie), na langdurig gebruik

Duizeligheid en licht gevoel in het hoofd (bij gebruik van hoge deringen)

Hoofdpijn

Hartkloppingen, hartritme-stoornissen (= aritmieën) en hartstilstand

Misselijkheid

Nervositeit

Plasproblemen (= mictie-stoornissen)

Psychosen (bij gebruik van hoge deringen)

Rusteloosheid

Slapeloosheid

Slaperigheid bij kinderen

Zweten

uploadfromtaptalk1407495322200.jpg
 
Back
Naar boven