MuscleMeat

Ip (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

joep27

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2002
Berichten
50
Waardering
0
ik neem aan dat meerdere van jullie wel eens de pijnlijke IP-sustanon heeft gehad,

heb een test-alone kuur thuis liggen met 5 vials van 10 ml sustanon IP

ik heb in het verleden echt ONBESCHRIJFLIJKE GIGANTISCHE pijn gehad na het injecteren van IP-sust,

hoe op welke manier dan ook kan ik deze pijn laten verdwijnen of verzachten zodat ik toch mijn kuur kan gaan doen want het is zonde om alles weg te gooien

(heb in het verleden tijdens zon IP-kuur Iboprufin 600 mg geslikt,
om de pijn wat verdraagzamer te maken)

IP koop ik trouwens niet meer maar ik wil deze vials opmaken zonder harde rode billen!!!
 
Waar injecteerde je dan? Het schijnt dat als je het in je benen injecteerd dat je echt niet meer kan lopen erna..... Of haal ik nu dingen door de war? Iemand?
 
ik zou geen brufen nemen aangezien dat de groei remt.

sommige zetten hun vials in de oven om de alcohol te laten verdwijnen wat de zere plek zou geven. Nadeel is dat je een deel van je esthers stuk maak en dus de werkzame stof verminder. Ik zou gewoon doorzetten of iets anders zoeken.
 
Originally posted by frietbakker
Waar injecteerde je dan? Het schijnt dat als je het in je benen injecteerd dat je echt niet meer kan lopen erna..... Of haal ik nu dingen door de war? Iemand?

Ik heb het 2 weken terug in mijn been gezet, Nooit meer dus. nu nog gevoelig en 4 dagen ziek thuis geweest omdat ik een bobbel op mijn been had en niet meer kon lopen.
 
Zelf geen ervaring met IP sus ??
Maar de sus van nile heb ik wel gehad zonder problemen!!
Krijg snel Test-Cyp binnen ook 200mg/ml 10 ml vial..
Weet alleen niet welk merk!![iemand deze al eens gehad?]
 
een vriend van mij kuurt nu met cypionate van goldline
[Link niet meer beschikbaar]

alleen op elite fitness lees ik niet veel goeds over cyp van goldline,eerst maar eens zijn resultaten afwachten....
 
ik heb m in mijn bil gezet, kon zowat de hele week niet fatsoenlijk zitten, niet auto rijden moest echt op mijn andere bil zitten, kun je nagaan als je je andere bil ook gaat injecteren.

ik liep als een pinguin echt k*t dus, ik heb dit ook gehad met deca van IP....

maar in de oven daar heb ik al vaker iets over gevraagd op dit board maar het is me nog niet echt duidelijk hoe lang in de oven en hoe warm??

30 minuten in een pan met heet water leggen zou ook moeten helpen; ik heb dit echter nog niet geprobeerd maar het lijkt me gewoon sterk, dat na die 30 minuten die pijnlijke benzyl dr-uit is..

iemand????????
 
Originally posted by joep27
ik heb m in mijn bil gezet, kon zowat de hele week niet fatsoenlijk zitten, niet auto rijden moest echt op mijn andere bil zitten, kun je nagaan als je je andere bil ook gaat injecteren.

ik liep als een pinguin echt k*t dus, ik heb dit ook gehad met deca van IP....

maar in de oven daar heb ik al vaker iets over gevraagd op dit board maar het is me nog niet echt duidelijk hoe lang in de oven en hoe warm??

30 minuten in een pan met heet water leggen zou ook moeten helpen; ik heb dit echter nog niet geprobeerd maar het lijkt me gewoon sterk, dat na die 30 minuten die pijnlijke benzyl dr-uit is..

iemand????????

kookpunt van BA ligt geloof ik rond de 206 graden. dus nee dat gaat niet lukken.
En waarschijnlijk beschadig je de werkzame stof teveel dus is het alleen maar nadelig.

groeten
 
en als je bijvoorbeeld ip sustanon mengt met sustanon van nile ik noem maar iets of met testoviron,

dus stel dat ik 10 weken 1 gram test injecteer, verdeeld over 2ml smaandags en 2 ml (250mg/ml) donderdags

en dat ik dan 1 ml van IP met 1 ml van een ander meng, zou dat die vervelende rotpijn verminderen?

wat zouden jullie doen?
 
Originally posted by joep27
en als je bijvoorbeeld ip sustanon mengt met sustanon van nile ik noem maar iets of met testoviron,

dus stel dat ik 10 weken 1 gram test injecteer, verdeeld over 2ml smaandags en 2 ml (250mg/ml) donderdags

en dat ik dan 1 ml van IP met 1 ml van een ander meng, zou dat die vervelende rotpijn verminderen?

wat zouden jullie doen?


t zal de pijn wel ietse verminderen, aangezien je de concentratie BA verdunt. Maar goed je zal het altijd blijven voelen.

Ik zou zowieso geen ip kopen
 
Probeer het eens in 1 spuit met Deca!!
Ik heb gehoort dat dit veel pijn wegneemt
 
Back
Naar boven