AndroidHealthClinic

Ipamorelin icm Ghrp-2 of 6 verslavend?

Ipamorelin icm Ghrp-2 of 6 verslavend?

  • ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • nee

    Stemmen: 3 100,0%
  • anders namelijk:

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    3

Bezoekers in dit topic

blondieblond

Novice
Lid geworden
28 mei 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
65kg
Hallo Lv lezer,

mijn vraag: Is het gebruik van Ipamorelin icm Ghrp-2 of 6 verslavend?
Vraag 2: Wat is de beste combinatie? Bijv. Ipa met peptide cjc-1295 of met Ghrp-2 of 6?

Even kort voorstellen: Ik ben een moeder en geen sporter :). Vervroegd in de overgang gekomen met alle nadelen die daarbij horen: droge dunne huid, vet op de verkeerde plekken etc.
Ik zal mijn verhaal verder kort houden. Wat surfen op internet kwam ik bij anti-age peptiden terecht.
Inmiddels ben ik al 11 jaar gestopt met alle verslavende middelen die er zijn, en wil dit ook graag zo houden.... Vandaar mijn vraag.

Ben heel benieuwd naar het antwoord. Alvast erg bedankt!
 
Hoe zie je er nu uit? is het echt nodig om peptides te gebruiken?
 
Hallo Lv lezer,

mijn vraag: Is het gebruik van Ipamorelin icm Ghrp-2 of 6 verslavend?
Vraag 2: Wat is de beste combinatie? Bijv. Ipa met peptide cjc-1295 of met Ghrp-2 of 6?

Even kort voorstellen: Ik ben een moeder en geen sporter :). Vervroegd in de overgang gekomen met alle nadelen die daarbij horen: droge dunne huid, vet op de verkeerde plekken etc.
Ik zal mijn verhaal verder kort houden. Wat surfen op internet kwam ik bij anti-age peptiden terecht.
Inmiddels ben ik al 11 jaar gestopt met alle verslavende middelen die er zijn, en wil dit ook graag zo houden.... Vandaar mijn vraag.

Ben heel benieuwd naar het antwoord. Alvast erg bedankt!
Verslavend is het alleszins niet. Niet geestelijk en niet lichamelijk.
 
Back
Naar boven