AndroidHealthClinic

IPF WK Powerliften 2007, online te bekijken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heus niet dul
 
Laatst bewerkt:
hieraan doen 5 nederlanders mee 2 mannen en 3 vrouwen, waaronder Pardeep Kailey -75kg, Pjotr van den Hoek -90kg. Bij de vrouwen ilja strik -90kg, Joanne Schaeffer +90kg en Brenda van de Meulen +of- 90kg.

tevens gaan er 3 bekwame coaches mee waaronder Wim Wamsteeker, Feryy van der Meulen and last but not least Henk keizer.

Voor wie wel geintereseerd is. er zullen wat gruwlijke gewichten getild worden.
 
van wat ik heb horen zeggen is hij behoorlijk in vorm, alleen jammer van zijn schouder.
maar een ned record totaal moet er in zitten:rolleyes:
 
wens hem dan maar veel succes van me, zie dat hij dat record maar pakt, want anders... ;)
 
heus niet dul

Heus wel heel erg dul !

als je als nederlander een vlaams woord niet begrijpt hoef je er niet op te reageren alsof we niet geinteresseerd zouden zijn, hij bedoelt namelijk 'cool', 'machtig', 'nice'.
Wij doen trouwens zelf wel eens een wedstrijd bij de Vlaamse tak van IPF..

Anyway, aan iedereen succes daar
 
Tja sorry spreek geen vlaams namelijk, vond het al een vreemde opmerking als ik kijk naar met wie hij traint en hoe hij traint.
Wanneer is jullie wedstrijd, ga je dan die 800 plus halen moet kunnen als ik jullie logs zo volg.

groeten weak
 
dacht dat rusland nog een extra jaartje gebannen was :)
 
nee ze mogen dit jaar weer meedoen en ukraine ook maar onder voorbehoud ze moeten de OCT door heen komen.
De wada is rusland in gevlogen en hebben 20 lifters getest, er mag niemand positief zijn.
Of ze de resultaten op tijd terug krijgen is een ander verhaal.
 
nee ze mogen dit jaar weer meedoen en ukraine ook maar onder voorbehoud ze moeten de OCT door heen komen.
De wada is rusland in gevlogen en hebben 20 lifters getest, er mag niemand positief zijn.
Of ze de resultaten op tijd terug krijgen is een ander verhaal.

Denk je dat een plaats in top 3 haalbaar is als Rusland meedoet?
 
het is haalbaar
 
wat is er met je schouders dude?

Bekwame coaches Keyser en vd meulen wel jA,
MAAR HOE HEETE DIE ANDERE????
 
Mensen vergeet niet te kijken, het word een leuk programma. Met savonds demonstraties en wereld record pogingen van waaronder niemand minder dan Marius Pudzianowski en Heinz Ollesch. En een optreden van Markus Rühl

Link World Championship: Rahmenprogramm
 
Vandaag komt weak01, Nederlands kanshebber op een medaille bij de mannen, uit in de klasse tot 90kg. Zoals gezegd is het live en gratis te volgen via de webcast van de IPF.

De uitslagen tot dusver staan hier.
 
ja ik heb het gezien.

damn..... in de -75 een squat van 350 :eek:

nou vanavond ff kijken wat pjotr heeft gedaan
 
Back
Naar boven