XXL Nutrition

Iphone 4 gevonden...unlocken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjekoog

Competitive Bodybuilder
Waardering
169
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik heb een week geleden op straat een iphone 4 gevonden, er zat een simkaart in en was gelockt. Na 1234 en 0000 geprobeerd te hebben ben ik gestopt om te voorkomen dat hij zichzelf eventueel wist.

Weet iemand of je een iphone 4 kunt unlocken evt bij een winkel/zwarte markt zodat je hem simlock vrij krijgt/van de toegangscode af die op de telefoon zelf zit?

Gr,

sjek

*wachten op antwoord van mensen die gaan zeggen dat je hem bij de politie moet afleveren*

Niet nodig, er wordt constant data verzonden waar de iPhone zich bevindt, apple houdt van stalken :D .

heeeeeey die is van mij, ik ben m recent verloren
wat is je 06 dan bel ik je om af te spreken want ik wil m wel terug natuurlijk!

Die telefoons kunnen getraceerd worden...

Je hebt er dus in deze staat niks aan, onderdelen zijn wel verkoopbaar.

Ik zou hem snel het water in gooien voordat Apple hem op self-detonate zet.

gewoon verstoppen onder je bed komt goed jongen

Mja ik zou hem gewoon echt serieus teruggeven je hebt er niet zoveel aan en telefoon verliezen is echt een van de meest verkankerde dingen wat iemand kan overkomen ivm contacten etc, ik zou zelf liever 1000 euro kwijtraken.

• Topic Starter Topic Starter
niemand die er een serieuze uitspraak over kan doen? Je hebt gelijk daster het is kak voor diegene, geloof er alleen niet in dat hij terugkomt bij de eigenaar als ik hem naar de kit breng. Heb hem plusmin 100 clicks hiervandaan gevonden en kom niet in die plaats binnen afzienbare tijd.

Finders keepers imo, natuurlijk k*t voor diegene dat hij hem verloren is, maar moet hij marar op zijn spulletjes letten toch?

op mijn htc is er een programma waarmee ik online kan inloggen en kan zien waar de gsm is, zelfs een keer laten overgaan of vanop afstand blokkeren, dus ik vermoed dat apple ook wel zoiets heeft

apple heeft een traceer app... ook kun je gwn je iphone laten traceren ik zou hem gwn terug brengen je kan hem wel jailbraken en unlocken met snowbreeze google maar ih8snow

pas maar op, ze komen je halen!!

jij bent de lul

Je gaat voor gaas! Er zit ongetwijfeld undercover op deze site..

simkaart eruit, nieuwe simkaart erin en jailbreaken?

Kan je niet gewoon je eigen simkaart er in doen? Mobiele telefoons met abonnementen hebben zelden een simlock volgens mij.

Kan je niet gewoon je eigen simkaart er in doen? Mobiele telefoons met abonnementen hebben zelden een simlock volgens mij.

Ja en dan heb heb jij een abonnement bij het IMEI nr. van die mobiel en achterhalen ze hem alsnog zo.. Of een prepaid erop zetten van dezelfde provider. IMEI veranderen, unlocken en gebruiken, of teruggeven. Meer opties zijn er niet. Je moet dus iemand hebben die de IMEI kan veranderen.

Btw, je kan het zo zelf doen. Stelt niets voor. Zelfs die sjappies op de markt kunnen het:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=657

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven