AndroidHealthClinic

iPhone synchroniseert niet met PC.

Bezoekers in dit topic

Jordi96

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 aug 2014
Berichten
725
Waardering
50
Lengte
1m78
Massa
76kg
Ik wil graag muziek op mijn mobiel zetten maar aangezien mijn laptop niet synchroniseert met mijn mobiel is dit geen optie.. Ik denk dat het aan de enigszins gehavende kabel ligt.

Iemand opties om toch muziek over te zetten? Of weet iemand apps van waaruit je gratis muziek kan downloaden?

Bvd.
 
Ik wil graag muziek op mijn mobiel zetten maar aangezien mijn laptop niet synchroniseert met mijn mobiel is dit geen optie.. Ik denk dat het aan de enigszins gehavende kabel ligt.

Iemand opties om toch muziek over te zetten? Of weet iemand apps van waaruit je gratis muziek kan downloaden?

Bvd.



download deezer op je foon klaar zo veel muziek ;) in je app store
 
Spotify is ook een optie.

Muziek downloaden naar je iPhone zonder tussenkomst van iTunes gaat helaas niet.
 
Spotify is ook een optie.

Muziek downloaden naar je iPhone zonder tussenkomst van iTunes gaat helaas niet.

Spotify kan alleen all-in met een betaald abonnement hé?
 
Spotify is ook een optie.

Muziek downloaden naar je iPhone zonder tussenkomst van iTunes gaat helaas niet.

ifunbox, geweldig programma waarbij je zelf zeggenschap hebt over bestanden van je iphone.
 
Spotify kan alleen all-in met een betaald abonnement hé?
Nope kan je gewoon gratis gebruiken, alleen soms krijg je een ad te horen volgens mij (Ik heb zelf betaald)
ifunbox, geweldig programma waarbij je zelf zeggenschap hebt over bestanden van je iphone.
Laad hij ook de muziek in in de music app?
 
Nope kan je gewoon gratis gebruiken, alleen soms krijg je een ad te horen volgens mij (Ik heb zelf betaald)

Laad hij ook de muziek in in de music app?

thanks, ga er eens naar kijken. ;)
 
Laad hij ook de muziek in in de music app?
Als de muziek bestanden fysiek op je iphone staan en niet gestreamd worden dan zullen ze in een bepaalde directory staan.

Je moet alleen weten welke directory en je kunt daar alle muziek bestanden plaatsen zonder invloed van itunes.
 
Als de muziek bestanden fysiek op je iphone staan en niet gestreamd worden dan zullen ze in een bepaalde directory staan.

Je moet alleen weten welke directory en je kunt daar alle muziek bestanden plaatsen zonder invloed van itunes.

Ik weet dat iTunes op de computer een map heeft met allemaal mappen met nummers en hij ze zo indeelt, ze hebben dus hun eigen mappen structuur en bestandsnamen die iTunes aanmaakt.
 
Herkent die je telefoon in zn gheel niet? Anders moet je je telefoon van de vergrendeling afhalen, dat lostte het probleem bij mij toendertijds op...
 
Ik weet dat iTunes op de computer een map heeft met allemaal mappen met nummers en hij ze zo indeelt, ze hebben dus hun eigen mappen structuur en bestandsnamen die iTunes aanmaakt.
Zie ifunbox als een finder (mac) of verkenner (windows). iOS zit anders in elkaar dan een besturingsprogramma op een pc. Aan de basis werken ze met dezelfde mappen structuur alleen geeft iOS je daar geen toegang tot. Met ifunbox krijg je dat wel.

Op je iphone zul je met ifunbox de mappen zien die itunes gebruikt. Het is dus een koud kunstje om daaraan zelf muziek bestanden toe te voegen. Probeer het maar eens uit. Ik vind het hele itunes gebeuren maar een groot gedrocht. Apple forceert gebruikers om dit programma te gebruiken en ik als gebruiker moet zelf kunnen bepalen hoe ik een apparaat gebruik. Het voordeel van ifunbox is dat je de iphone niet hoeft te jailbreaken.
 
Back
Naar boven