XXL Nutrition

Ipod Shuffle voor sporten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
ik zit er aan te denken om die 1GB versie te kopen, ios 45e dus ngo goed te doen.

Vooral voor onder het sporten, want de oude ipod die ik nu nog heb is zwaar en groot, en is niet fijn om mee te lopen/fietsen etc.

heeft iemand zo een ding, en werkt dat een beetje? is een mem.stick concept dacht ik , dus als het goed is geen last van dat "haperen" als je er mee schud
 
Volgens mij werkt een Ipod nooit volgens het mem.stick concept. Je moet altijd Itunes installeren voordat je er muziek op kunt zetten.
Heb zelf een Ipod Nano gehad en weer verkocht omdat ik niet zomaar muziek kan "slepen" van mijn harde schijf naar m'n Ipod. Als ik bij iemand ben die bijv. vette muziek op zijn pc heeft staan moet hij ook Itunes hebben om het op je Ipod te kunnen zetten.Vind ik gewoon niet handig!
 
Ja er zit inderdaad flash geheugen, net zoals in een memory stick.
 
Ik heb deze in het zwart....stevig & compact wel een hoesje erbij kopen ivm schermpje.
Heerlijk trainen met dat ding.

nano-ipod.jpg
 
Gewoon een nano, is ook lekker licht en veel makkelijker en mooier.
 
Volgens mij werkt een Ipod nooit volgens het mem.stick concept. Je moet altijd Itunes installeren voordat je er muziek op kunt zetten.
Heb zelf een Ipod Nano gehad en weer verkocht omdat ik niet zomaar muziek kan "slepen" van mijn harde schijf naar m'n Ipod. Als ik bij iemand ben die bijv. vette muziek op zijn pc heeft staan moet hij ook Itunes hebben om het op je Ipod te kunnen zetten.Vind ik gewoon niet handig!

Je kan ook gewoon Winamp gebruiken (et evt. de ml_ipod plugin). Werkt goed, en geen iTunes zooi!
 
Voordeel van de iPod is juist iTunes. Dan kan je al je nummers netjes sorteren op je iPod op Aatiest, album, nummer, genre etc. Werkt heerlijk. Veel beter dan all je duizende nummer in een mapje flikkert en dat je dan eindeloos aan het zoeken bent waar nou dat ene nummer staat.
 
Je kan ook gewoon Winamp gebruiken (et evt. de ml_ipod plugin). Werkt goed, en geen iTunes zooi!

idd, er zijn genoeg alternatieven over itunes waarmee je wel gewoon kunt slepen van en naar je pc (of die van een vriend)
 
Voordeel van de iPod is juist iTunes. Dan kan je al je nummers netjes sorteren op je iPod op Aatiest, album, nummer, genre etc. Werkt heerlijk. Veel beter dan all je duizende nummer in een mapje flikkert en dat je dan eindeloos aan het zoeken bent waar nou dat ene nummer staat.

Itunes is een ramp....werkt heerlijk my ass.
Op Artiest, album, nummer, genre etc toevoegen heb je echt itunes niet voor nodig.
Itunes is alleen eyecandy en zwaar overbodig gebruik liever yamipod oid.

Maar goed al jij er blij mee bent dat is fijn dan. :)
Maar itunes was voor mij de reden waarom in eerste instantie ik baalde van mijn aankoop omdat het even zo bleek dat je niet de vrijheid had een ander progje te gebruiken.
Maar gelukkig was er o.a Yamipod.
 
Voordeel van de iPod is juist iTunes. Dan kan je al je nummers netjes sorteren op je iPod op Aatiest, album, nummer, genre etc. Werkt heerlijk. Veel beter dan all je duizende nummer in een mapje flikkert en dat je dan eindeloos aan het zoeken bent waar nou dat ene nummer staat.

Dat kan met andere spelers ook wel..
Ik kan met mijne beide, wil ik snel wat erop zetten dan drop ik gewoon het nummer los in mijn muziek map en wil ik het sorteren dan zet ik het op album etc.

iTunes is bagger imo...
 
men vriendin heeft een shuffle.. heeft er nog 90€ voor betaald een hele tijd terug
ding heeft zelfs in de wasmachine gezeten (vergeten uit de jeans te halen) en werkt nog steeds, dus goede kwaliteit denk ik ^^ (mag wel voor dat geld)
 
Hmmm............als ik die reacties zo lees over alternatieven voor Itunes heb ik 'm misschien toch te snel verkocht. Mijn Nano bleef touwens wel regelmatig hangen, was ook wel irritant.
 
Ik train wel eens met een shuffle.

Super fijn...geen gezeik met een schermpje waar je toch haast niet op kijkt...je hoeft nergens voor op te passen dat er krasjes op komen.

Je clipt hem zo aan je kraag of waar dan ook aan en klaar!

250 nummers is zat! vooral voor trainen.
het is meer een MP3 speler "voor er bij".

Maar ik heb ook een iPod classic maar ik heb eigenlijk meer schik met mijn shuffle dan met de classic.

Nogmaals super relaxed.

Je moet wel iTunes gebruiken ja....ik snap niet wat daar zo erg aan is maar sommige mensen vinden dit heeeeel erg.
 
Ze kosten ook geen drol meer. Voor 45 euro heb je al 1GB
 
Volgens mij werkt een Ipod nooit volgens het mem.stick concept. Je moet altijd Itunes installeren voordat je er muziek op kunt zetten.
Heb zelf een Ipod Nano gehad en weer verkocht omdat ik niet zomaar muziek kan "slepen" van mijn harde schijf naar m'n Ipod. Als ik bij iemand ben die bijv. vette muziek op zijn pc heeft staan moet hij ook Itunes hebben om het op je Ipod te kunnen zetten.Vind ik gewoon niet handig!

dit is ook zo bij alle sony mp3 spelers, dan meot je sonicstage installeren(nog irritanter)

welke merken hebben deze crap niet en accepteren gewoon drag&drop?
 
Wat ben je nu met een 1 gb mp3-speler ? koop toch gewoon een ander merk . Je betaalt de helft en het werkt even goed .
 
Wat ben je nu met een 1 gb mp3-speler ? koop toch gewoon een ander merk . Je betaalt de helft en het werkt even goed .

1 gig is zat (TS heeft al een andere iPod). hij is mooi. handig (clipje) en de "besturing" is fijn.
 
Overpriced Apple-apparatuur.

Zelf een sandisk gehaald; clipje eraan voor in de gym. Is miss ietsje groter dan de shuffle, maar met goed geluid, 2 gig en een schermpje voor de helft van de prijs zeker niet verkeerd..

sandisk-sansa-clip.jpg
 
2gig heb ik altijd overdreven gevonden...
 
Back
Naar boven