Fitness Seller

Irak

Bezoekers in dit topic

ik klik er niet eens op :o , maar uit jouw posts van de laatste tijd is toch wel gebleken dat jij een beetje bij de kerk bent gegaan om je eigen huid te redden, ik denk zeker niet dat god dat soort gedrag waardeert. Het moet vanuit je hart komen zonder egoïstische bedoelingen, daarom ben jij wat mij betreft al verloren. ;)

Daar zal God wel over oordelen, hoeven wij niet te doen ;)

en als die geen tijd heeft,doen we het hier wel ;)

correct en tevens juist ;)

Blaqpoet bedoelt hiermee te zeggen,

dat wat wij zien allemaal pro westers nieuws is , spiertje16 heeft al een x gezegt niet dat ik het zo zeer eens ben met zijn uitspraken maar hij zei een keer het volgende:

ik weiger berouw te tonen voor de omgekomende mensen van de wtc tower dit puur omdat ons word verteld wel rouw te hebben voor hun terwijl er dagelijks ook van de andere kant families worden verscheurd en kinderen worden gedood maar daar krijgen we vaak niks over te horen.

heeft hij wel een punt in.

en @ klusmier , kerel ik lach vaak om je post je lijkt mij wel een aardige gozer maar alsblieft man wil je christen zijn act like on , want het moet steeds jou liggen en je bent christelijk en anderr tijden bash je mensen en spot je met bepaalde termen.

en nogmaals ons word echt vaak verteld wat we willen horen .

en @ klusmier , kerel ik lach vaak om je post je lijkt mij wel een aardige gozer maar alsblieft man wil je christen zijn act like on , want het moet steeds jou liggen en je bent christelijk en anderr tijden bash je mensen en spot je met bepaalde termen.

en nogmaals ons word echt vaak verteld wat we willen horen .

i am still working on it..........
;):D

Terug
Naar boven