MuscleMeat

irc chat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

-Ma3stro-

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.370
Waardering
11
zeg tis hier zo druk met nutteloos geklep, is et geen idee om een irc chat te openen... klept wat makkelijker :D Kan volgens mij wel op de tweakers/fok irc server een kanaal aanmaken.
 
nou ja et hoeft niet hoor :)
 
het kan, moet je eens aan de mods vragen of ze en official irc channel willen maken ergens.
 
Originally posted by -Ma3stro-
nou ja et hoeft niet hoor :)

Van mij mag het hoor.
Maar wordt denk ik wel erg druk dan om het een beetje te kunnen bijhouden of niet???
 
je hoeft toch niets bij te houden.. ??? je kan wel de moderators hier operators maken zodat ze mensen kunnen kicken en bannen enzo...
 
Ik vind het wel een leuk idee :thumb:
Voor zover we dit al niet doen op MSN.
 
Als er wat meer animo voor is zal ik eens kijken of ik van et weekend wat kan regelen.
 
ik zal er wel dagelijks zijn :)
 
ok ok. ik zal even een irc channel opzetten op de fok/tweakers server om te kijken of er genoeg animo voor is :).

Hoe kom ik op het kanaal:

Download hier Mirc als je die nog niet hebt. Start het programma op, vervolgens druk je op het setup icoontje(icoontje met dat hamertje). Druk op add en vul bij description iets in(niet belangrijk, als je hem maar onthoud). Vervolgens tik je bij IRC Server: irc.tweakers.net in. En druk je op add. Nu is de server als et goed is goed ingesteld. Dan druk je op connect to server en als het goed is verbind je dan met de tweakers server. Dan tik je /join #bodybuilding. En als et goed is zit je in et kanaal :)
 
Back
Naar boven