XXL Nutrition

Iron force pro multi bench

Bezoekers in dit topic

shenanigans

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 dec 2009
Berichten
2.364
Waardering
144
Heeft iemand ervaring met deze bench?

http://www.fitness-seller.nl/iron-force-pro-multi-bench/

IK twijfel tussen deze en de body solid GFID71.
Maar de bodysolid is 50cm langer en 15kg zwaarder. Lijkt me een pain in the ass om dit steeds in en uit je rack te sleuren.

Waarom deze keuze tussen deze 2? Ik wil een bankje met een lange rugleuning en deze hebben beide een rugleuning van 90cm.

Maar dit bankje heeft een rugleuning die uit 3 delen bestaat. Ik heb geen idee hoe comfortabel het is. Ik wilde het eerst gaan testen in de showroom, maar ik moet 215km heen en 215km terug.

Nergens is er ook maar een review te vinden.

Ironforce lijkt wel niet gekend buiten Nederland en Begië. En het is een vrij nieuw product.

Dus als iemand hier iets over kan zeggen, of een gelijkaardige bank heeft?

Graag :).
 
Ik zou op safe spelen en voor een barbarianbankje gaan. Zelf heb ik afgelopen maand de multi bench pro gekocht en ben er echt heel tevreden mee. Een groot voordeel is ook de steun waar je je voeten achter kunt klemmen bij negatieve oefeningen. Ook behoud de Barbarian Line in mijn ogen meer restwaarde dan de Ironforce omdat het als een erg degelijk merk bekend staat. De leuning van deze is overigens ook vrij lang.
 
De multi bench pro ziet er super uit maar is ook meteen bijna 1,5x de prijs (kwaliteit kost geld, maar je kan het ook zo bont maken als je zelf wilt natuurlijk).
 
Back
Naar boven