- Waardering
- 4.522
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik heb hier al eerder een log gehad en vond het nog eens interessant om terug te gaan loggen.
Momenteel zit ik al heel lang met een ontsteking op beide patellapezen, wat maakt dat ik ook een heel lange tijd gedemotiveerd was. ik hoop uiteindelijk terug aan het SQ'en en DL'en te gaan...
Momenteel doe ik squats zonder gewicht tot mijn pezen beter zijn. Eerder naar de kinesist geweest, maar gevoelsmatig voelt het nog steeds niet zoals het hoort. gaat ook een zéér lange tijd overheen volgens de kine.
Ik train na de problemen met mijn pezen maar 3 dagen.
dag 1: Borst/triceps
dag 2: rug/biceps
dag 3: schouders/traps
Momenteel sta ik op 74kg met 1m69 met een vetpercentage van 15%(?), bovenste abs licht zichtbaar s'morgens. Mijn voeding is niet zoals het hoort, maar probeer vooral goed te eten en nog van het leven te genieten
. Ik heb heel lang geschommeld tussen de 69 en 71kg, tot de laatste 2 maanden. sinds de laatste 2 maanden maak ik ook terug gains. Vooral merkbaar bij schouders en borst.
Personal records:
Dumbell benchpress --> 35kg x 9 (dumbells zijn 1 tot 1.5kilo zwaarder, door nieuwe handvaten)
Deadlift --> anderhalf jaar geleden een keertje 115kg x 1 getrokken, maar toen liepen mijn benen ook heel hard achter.
Squat --> 85kg x 5: dateert al van 2 jaar geleden vermoed ik. veel dieper dan 90° graden en gewoonweg een k*ttechniek en dus last gekregen van mijn pezen.
Seated Military press --> 65kg x 7
Vanaf maandag ga ik mijn eerste training posten.
Momenteel zit ik al heel lang met een ontsteking op beide patellapezen, wat maakt dat ik ook een heel lange tijd gedemotiveerd was. ik hoop uiteindelijk terug aan het SQ'en en DL'en te gaan...
Momenteel doe ik squats zonder gewicht tot mijn pezen beter zijn. Eerder naar de kinesist geweest, maar gevoelsmatig voelt het nog steeds niet zoals het hoort. gaat ook een zéér lange tijd overheen volgens de kine.
Ik train na de problemen met mijn pezen maar 3 dagen.
dag 1: Borst/triceps
dag 2: rug/biceps
dag 3: schouders/traps
Momenteel sta ik op 74kg met 1m69 met een vetpercentage van 15%(?), bovenste abs licht zichtbaar s'morgens. Mijn voeding is niet zoals het hoort, maar probeer vooral goed te eten en nog van het leven te genieten
. Ik heb heel lang geschommeld tussen de 69 en 71kg, tot de laatste 2 maanden. sinds de laatste 2 maanden maak ik ook terug gains. Vooral merkbaar bij schouders en borst.Personal records:
Dumbell benchpress --> 35kg x 9 (dumbells zijn 1 tot 1.5kilo zwaarder, door nieuwe handvaten)
Deadlift --> anderhalf jaar geleden een keertje 115kg x 1 getrokken, maar toen liepen mijn benen ook heel hard achter.
Squat --> 85kg x 5: dateert al van 2 jaar geleden vermoed ik. veel dieper dan 90° graden en gewoonweg een k*ttechniek en dus last gekregen van mijn pezen.
Seated Military press --> 65kg x 7
Vanaf maandag ga ik mijn eerste training posten.
Laatst bewerkt:

. steeds tot net onder knie en naar boven. Dit ging goed traag, maar houd dit gewicht nog even vast tot ik terug met iet ofwat degelijke gewichten kan squatten.
.
? x 3 sets
. Deze lage gewichten werken wel motiverend, terug wat hoop voor volgend jaar