Fitness Seller

Iron Maiden concert (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rusher

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
5.567
Waardering
30
wie o wie gaan er allemaal naar het concert van Iron Maiden vanavond op het circuit van de TT te Assen ???
 
Ik niet, vind er geen donder aan
 
nee nee, de vraag was wie er WEL gaan... cultuur barbaar :D
 
Als ik t geweten had had ik t zeker overwogen :(
 
Ik ga niet, maar have fun Rusher :thumb:
 
Ben er zeker van dat dit een super concert zal zijn!!!
Heb ze gezien op graspop en was beter als ooit. Legendarische show die ze dan nog eens overdoen en terug legendarisch is!
 
Mijn favoriete live band:D
Maar ik ga er niet bij zijn. Veel plezier daar!:D:D:D
 
Het was een fantastisch concert!! Zoals je mag verwachten van Maiden was het weer een hele show en live zijn ze altijd op hun best! Ze hebben voornamelijk oude nummers gespeeld, met tracks van de albums Powerslave, Number of the Beast, Piece of Mind.. het enige recente nummer wat ze speelden was Fear of the Dark. Perfect dus voor een oude knar als ik :D
 
Het was een fantastisch concert!! Zoals je mag verwachten van Maiden was het weer een hele show en live zijn ze altijd op hun best! Ze hebben voornamelijk oude nummers gespeeld, met tracks van de albums Powerslave, Number of the Beast, Piece of Mind.. het enige recente nummer wat ze speelden was Fear of the Dark. Perfect dus voor een oude knar als ik :D

Dat was te verwachten met de Somewhere back in time tour :D En het is maar wat je recent noemt, want Fear of the dark album is alweer uit 1992, het laatste album voor bruce uit de band ging:P

Op youtube staat trouwens leuk filmmateriaal van de huidige tour.
 
damn gast... 1992? wat vliegt de tijd dan :)
bedankt voor de tip... ff youtube checken dan maar!
 
ohja Bruce kondigde aan dat ze volgend jaar terugkomen met een nieuw studio album!
 
Het laatste album voor Bruce uit de band ging...
Heeft die dan de band even verlaten ofzo, want daar weet ik niets van?

Was idd de 'Somewhere Back in Time' -tour, Powerslave tour van vroeger. Hun langste tour ooit gemaakt. 18 maanden lang pure Heavy Metal!
 
Het laatste album voor Bruce uit de band ging...
Heeft die dan de band even verlaten ofzo, want daar weet ik niets van?

Was idd de 'Somewhere Back in Time' -tour, Powerslave tour van vroeger. Hun langste tour ooit gemaakt. 18 maanden lang pure Heavy Metal!

Volgens mij was Iron Maiden het grootste gedeelte van de jaren '90 zonder Bruce.
 
Het laatste album voor Bruce uit de band ging...
Heeft die dan de band even verlaten ofzo, want daar weet ik niets van?

Bruce is een tijd solo gegaan. Blaze Haley is toen als zanger erbij gekomen; met hem erbij zijn 2 albums gemaakt: The X Factor en Virtual XI

Maiden heeft tot op heden dus 3 zangers gehad.
 
Bruce is een tijd solo gegaan. Blaze Haley is toen als zanger erbij gekomen; met hem erbij zijn 2 albums gemaakt: The X Factor en Virtual XI

Maiden heeft tot op heden dus 3 zangers gehad.

Ahzo, ik wist van de eerste zanger, die ik niet zo goed vond. Maar van Blaze niet. Die albums heb ik dan trouwens ook niet :)

Heb een hele collectie hoor

cd's:
Iron Maiden
Killers
The Number of the Beast
Piece of Mind
Powerslave
Life After Death
Somewhere In Time
Seventh Son of a Seventh Son
No Prayer For The Dying
Fear of the Dark
Rock In Rio

LP's:
Seventh Son of a Seventh Son
Number of the Beast (full colour)
Flight of Icarus


PROUD!
 
Back
Naar boven