MuscleMeat

Iron man/maiden 2016 next up Juliette Bergmann Grandprix (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe kan je nu al kracht verliezen? Je bent toch nog maar weekje in de prep?
 
Hoe kan je nu al kracht verliezen? Je bent toch nog maar weekje in de prep?

Twee weken nu. Nou elke nacht maar 5,5 / 6 uur slapen omdat ik ochtend cardio moet doen, koken en dan racen naar werk. Slaap gewoon te weinig. Als je dan een vriend hebt die door zijn olifanten gewicht ook nog eens keihard snurkt werkt dat niet echt mee haha.
 
Twee weken nu. Nou elke nacht maar 5,5 / 6 uur slapen omdat ik ochtend cardio moet doen, koken en dan racen naar werk. Slaap gewoon te weinig. Als je dan een vriend hebt die door zijn olifanten gewicht ook nog eens keihard snurkt werkt dat niet echt mee haha.

I know the feeling. Anders wat extra cafeïne/pre workout voor trainen?
En oordoppen werken heerlijk als je naast iemand slaapt ;)

Koken kan s'avonds niet voordat je naar bed gaat?
Scheelt dan weer wat tijd s'ochtends.
 
I know the feeling. Anders wat extra cafeïne/pre workout voor trainen?
En oordoppen werken heerlijk als je naast iemand slaapt ;)

Koken kan s'avonds niet voordat je naar bed gaat?
Scheelt dan weer wat tijd s'ochtends.

Ik prep ook nog voor iemand die 7000 kcal aan schoon voedsel moet weg eten, maar doe het graag dan weet ik zeker dat hij het binnen krijgt. En savonds help ik sportschool sluiten. Ik wacht nog even tot ik het echt moeilijk krijg en pak ik wel wat eca:p
 
Ik prep ook nog voor iemand die 7000 kcal aan schoon voedsel moet weg eten, maar doe het graag dan weet ik zeker dat hij het binnen krijgt. En savonds help ik sportschool sluiten. Ik wacht nog even tot ik het echt moeilijk krijg en pak ik wel wat eca:p

7k kcals? WTF :roflol:
 
Hoe zwaar weegt ie nu dan?
 
Kon ik maar cutten op 7000kcal... Ik weet zeker dat mijn cut dan heel succesvol zou zijn! Ben ik zelfs nog bereid om naarmate de prep vordert wat kcal in te leveren :roflol:
 
Heeft volgens mij te maken met die cardio op dat revolutionaire nieuwe toestel... een fitgirl dacht ik.

:roflol: waar kun je die bestellen?

Olifantengewicht en 7000 kcals...dacht die minstens 130kg woog :D
 
hoe de fuck krijg je 7k cal aan clean voedsel weg, daily?
 
Kon ik maar cutten op 7000kcal... Ik weet zeker dat mijn cut dan heel succesvol zou zijn! Ben ik zelfs nog bereid om naarmate de prep vordert wat kcal in te leveren :roflol:

Zo echt he haha, geen probleem. Kan ik het hele jaar wel op wedstrijd dieet
 
Gisteren waarschijnlijk de laatste cheat maaltijd gehad voor de wedstrijd. Beetje popcorn gegeten, een koekje, halve gevulde koek, een eetlepel nutella en cola zero. Heb het binnen de perken kunnen houden gelukkig. Tot nu toe erg blij met hoe de prep gaat, halve kilo afgevallen en meer dan 4 procent gedaald in mijn vet:)
 
damn cola zero hoort bij je cheat?
4% droppen en slechts een halve kg kwijt, that's it
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven