MuscleMeat

Iron Whey Arnold Schwarzenegger - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Neem 1 maatschep en je weet het! Dit is de Whey waarop je ECHT groot kunt worden. Iron Whey is de Whey Proteine van Arnold Schwarzenegger, de grooste bodybuilder aller tijden. Iron Whey is zijn keuze. Elke maatschep Iron Whey bevat maar liefst 22 gram zeer zuivere ultra microgefilterde Whey Proteine. Bij Arnold Schwarzenegger ligt de nadruk logischerwijs op kwaliteit maar de smaak wordt ook niet vergeten. Iron Whey is zo lekker dat je zult genieten van elke slok.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1,5 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Chocolade is lekker!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maal daags, 1 schep met water
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Als afwisseling zeker!

Mijn review:

Normaal altijd Whey Perfection maar toen ik hierover las op de Amerikaanse boards moest en zou ik het proberen als Arnold fan :)

Kenmerken Iron Whey:
-Fantastische smaken
-Extreme high protein formule
-Gluten vrij
-Spierherstel en groei
-Lost instant op in elke vloeistof
-22 gram eiwitten per serving

Mijn ervaring vinden met het product:

Ingrediënten:

Protein Matrix (Whey Protein Concentrate, Whey Protein Isolate, Whey Protein Hydrolisate), Dit zijn goede eiwitbronnen! Amino Matrix [L-Glyine, L-Taurine, BCAAs (Leucine, Isoleucine, Valine), L-Glutamine.

Smaak:
Zelf heb ik de chocolade smaak gekocht en deze is erg lekker. De smaak is niet zo erg aanwezig als bij whey perfection maar daardoor wel lekker zacht van smaak. Ik weet zeker dat ik deze emmer met plezier op ga maken.

Structuur:
Het poeder is heel fijn wat velen als prettig zullen ervaren.

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt om de shake te maken. Hij lost al met een klein beetje water supergoed op.
Smaak en structuur zijn goed en geen brokken oid.

Prijs & conclusie:
Voor 49,90 heb je volgens het label genoeg voor 70 servings. Ruim 2 maanden dus in mijn geval. De kwaliteit is voor zover je een whey product kan beoordelen gewoon goed. Zoals ze zelf al zeggen zijn ze bij Iron Whey vooral voor kwaliteit gegaan en hebben ze daardoor iets ingeleverd op de smaak. Vind zelf Whey Perfection lekkerder van smaak maar uiteindelijk gaat het mij meer om de werking.

Iron whey.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha heb je echt geen banaan genomen? Had ik niet verwacht van je!!!! :D
En dan zo een pot gaat maand mee? Eet je ook wel normaal voedsel of niet? :p
 
Haha heb je echt geen banaan genomen? Had ik niet verwacht van je!!!! :D
En dan zo een pot gaat maand mee? Eet je ook wel normaal voedsel of niet? :p

Haha nee zit even in een chocolade periode nu :cool: Repen heb ik nog wel in banaan haha :D
Volgens het label zitten er 28 servings in dit is dus ongeveer een maand. Doe er zelf wel iets langer mee gok ik.

Heb et ook even aangepast, thnx!
 
Ik mag hopen dat er wat meer servings inzitten dan 28 voor €50, volgen mij heb jij de 5 LBS = 2,27 kg = 70 servings.

Vind zelf Whey Perfection lekkerder van smaak maar uiteindelijk gaat het mij meer om de werking.
Dus jij denkt dat deze whey beter werkt? , omdat Arnold erop staat? :D
Het eiwit % is ook nog minder nl. bijna 68%. Conclusie: veel te dure whey voor minder eiwitjes.
 
Je betaald alleen voor het merk inderdaad. Ben zelf een Schwarzenegger fan maar zo gek ben ik nou ook weer niet om zijn supplementen te kopen. Te duur voor wat je krijgt.
 
Nee dat zeg ik niet... Ze zeggen zelf dat ze hebben ingeleverd op smaak bij het samenstellen van dit product.
Doelde meer op bijvoorbeeld peptopro, een top product maar smaakt niet echt lekker ;)

Heb het aangepast, stond inderdaad 28 servings per 2 lbs.
 
Back
Naar boven