Fitness Seller

Ironborn's beyond 5/3/1

Bezoekers in dit topic

Zowaar tijd gevonden op een vrijdag.

Benchpress
wu
4x6x115 kg
Pull ups
5xbw
5xbw+12 kg
3xbw+24 kg
5+1+1xbw+32 kg
5xbw+24 kg
8xbw+12 kg
12xbw
Dips
10xbw+12 kg
10xbw+24 kg
10xbw+32 kg

Bench ging echt goed. Zo goed dat ik even ging controleren of ik niet te weinig had geladen.
Verder voelde heel de training echt goed aan.

Heb al 3 nachten kunnen doorslapen en weinig gewerkt deze week. Scheelt wel een hoop zo.

• Like
Waarderingen: Stijneke en Shadow Project
Dikke bench! Mooi volume!

Even een vraag:
Ik heb nog nooit paused bench gedaan. Zou jij het integreren? Heb het gevoel dat ik daar nog wel winst mee kan boeken, aangezien ik met paused squats en ohp daar ook veel aan heb gehad.

• Like
Waarderingen: IronBorn
Dikke bench! Mooi volume!

Even een vraag:
Ik heb nog nooit paused bench gedaan. Zou jij het integreren? Heb het gevoel dat ik daar nog wel winst mee kan boeken, aangezien ik met paused squats en ohp daar ook veel aan heb gehad.

Ik wissel vaak periodes paused en t&g. Op die manier boek ik meestal op beide progressie.
Meestal probeer ik een gewichtxreps te halen t&g. Daarna verminder ik de gewichten en probeer paused terug op te werken naar dat gewichtxreps.

Alhoewel ik niet zeker ben of paused nu echt veel uitmaakt bij mij.
Ik fail altijd voorbij het midden. Het enige verschil is dat ik meer reps op hetzelfde gewicht kan maken t&g.
Idem met ohp.

• Like
Waarderingen: Stijneke
Ik wissel vaak periodes paused en t&g. Op die manier boek ik meestal op beide progressie.
Meestal probeer ik een gewichtxreps te halen t&g. Daarna verminder ik de gewichten en probeer paused terug op te werken naar dat gewichtxreps.

Alhoewel ik niet zeker ben of paused nu echt veel uitmaakt bij mij.
Ik fail altijd voorbij het midden. Het enige verschil is dat ik meer reps op hetzelfde gewicht kan maken t&g.
Idem met ohp.
Ja ik faal eerder vanonder, maar technisch ook wat werk. Maar oke, ik ga het een kans geven en beide misschien integreren, zodat het leuk aanvoelt en uitdagend.

• Like
Ziek geworden dit weekend. Het is nog altijd niet helemaal over maar kan vrij normaal functioneren.
Wou een lb training doen maar bij het aanvangen merkte ik dat daar de fut nog niet voor was.

Ub dan maar.

Benchpress
wu
5x10x100 kg nice, nog nooit gedaan denk ik
Pull ups
10xbw
2x10xbw+10 kg
2x10xbw

Kracht zat wel goed maar echt 0 energie.

• Like
Waarderingen: Burrito en Stijneke
Wow 5 sets met 100kg op 10 reps. Zotjes

• Like

Hopelijk die richting. Maar heb niet echt een idee momenteel.
Ik verwacht dat ik binnen een paar weken wel ergens tussen de 140-150 ga eindigen.

Strict press
wu
2x2x90 kg
Squat
3x6x160 kg
Pull ups
5xbw
3xbw+10 kg
cluster 15sec rust
3+3+3+3+(8x1)xbw+24 kg

Squat ging zwaar maar is weer 12 dagen geleden dat ik nog wat benen deed, dus ja...
Benen leken weinig zin te hebben en technisch zat ik niet in m'n groove. Een aantal reps zelfs echt van m'n normale barpad afgeweken wat de nodige correctie en kracht kostte.
Twijfelde nog om die laatste set te doen maar dat had er technisch niet uitgezien, maar zo gelaten.
Ik verwacht dat volgende week niet zo zwaar gaat voelen. Imo zou het beter zijn wanneer de gewichten zwaarder gaan worden dat ik een hogere frequentie zou kunnen aanhouden.
Zodat het technisch allemaal wat beter werkt en het daarbij horende zelfvertrouwen.

• Like
Die strict press man. Wat heb je ooit als 1rm gedaan? Deze trainingscyclus zit ik echt gepind op die 90kg Ben benieuwd.

• Like
Die strict press man. Wat heb je ooit als 1rm gedaan? Deze trainingscyclus zit ik echt gepind op die 90kg Ben benieuwd.

Beste is 4x90 denk ik.
Bw was wel wat lager toen, 71-72 fzo.

Die 90 komt wel. Zoal ik al zei in je log denk ik dat de kracht er al wel is.

• Like
Dit weekend opnieuw ziek geworden. Misschien daarom dat voorgaande training eerder zwaar ging.
Vandaag weer wat beter.

Ub
Benchpress
wu
5x5x120 kg dit is een PR
Pull ups
5xbw
3xbw+10 kg
5xbw+32 kg
5xbw+24 kg
Tijd op...

• Like
Lekkere werkset weer! Grats!

• Like
Heel deze week nog ziek geweest. Daarbij nog de oogontsteking van m'n dochter overgenomen aan m'n beide ogen.
Gelukkig dat ik thuis train want het zou geen fraai zicht zijn geweest. Alhoewel het vandaag al iets beter is.
Normaal moest dit een lb training zijn maar dat zat er echt niet in. Heb hier al relatief lang over gedaan omdat ik me al wat overschat had.

Benchpress
wu
3x8x110 kg
Strict press
6x3x80 kg

Uiteraard ging deze training gevoelsmatig niet top. Vreemd gevoel om te omschrijven want aan effectieve kracht en snelheid van de reps scheelde niets.
Vooral last van een 'mental fog' en vermoeidheid.

Waarvan ik al wel langer een vermoeden had en met de tijd steeds meer wordt bevestigt is dat m'n bench en press behoorlijk communiceren.

• Like
Waarderingen: floris.sp en Stijneke
Beterschap man!

• Like
Benchpress
wu
3x3x125 kg
3x3x120 kg
Squat
3x6x165 kg
Pull ups
10xbw
10xbw+24 kg
Ghr
2x10
Dips
2x10xbw+24 kg

Vandaag weer een stukje beter. Maar nog steeds dat bezopen gevoel tijdens het trainen.
Squat voelde zoals verwacht lichter als vorige keer. Volgende week bij 170 zakken naar 5 reps denk ik.
Laatste reps begon ik toch wat te hellen naar voor.

Bench ging wat moeizamer als ik gewend ben maar ik zie nu dat er maar een dag heeft tussen gezeten.
Dacht dat ik vrijdag had getraind.

BW blijft hangen op 75 kg. Denk eraan om terug naar 80 te bulken zodat ik nog wat bw gains kan meepakken als ik ga testen over 5-6 weken.

• Like
Laat ons even ruilen van BW dan haha 😅👌 mooie training weer!

• Like
Wat een braktraining vandaag. Wou 4x6x120 doen, maar de 2de set zou de laatste al een dikke grinder zijn geworden.
Wou ook nog wat met squat opbouwen maar ook daar ging het echt voor geen meter. Loop ondertussen ook al bijna 3 weken met een keel-oorontsteking, dus ik denk dat ik teveel vermoeidheid aan het opbouwen ben. Ik voel me ook extreem moe in dagelijkse activiteiten.

Benchpress
wu
6x120 kg
5x120 kg pfff, f**k it
Strict press
6x3x82.5 kg
Pull ups
3x10xbw

3 weken is best lang man. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zolang aanhoudt. Beterschap!

• Like
3 weken is best lang man. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zolang aanhoudt. Beterschap!

Thanks.
Dat komt doordat m'n sinussen zijn ontstoken. Waarschijnlijk ook gewoon gevolg van algemene vermoeidheid of RSV overgekregen van m'n dochtertje.
Als kind kreeg ik dan amandel ontstekingen maar met ouder worden slaat dat eerder op m'n sinussen.

Maar het duurt dit keer echt wel lang, heel irritant.

Terug
Naar boven