XXL Nutrition

Verkocht Ironmaster dumbbells

  • Topic starter dd01
  • Startdatum
  • Reacties 14
  • Weergaven 2K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

dd01

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2006
Berichten
40
Waardering
0
Ironmaster dumbbells tot 120lbs. (ong. 56kg) per dumbbell met standaard
aangeboden.
December 2008 aangeschaft. Zijn nog als nieuw!

Gaan nu wegens omstandigheden weg. Mooie kans om een complete dumbbellset in huis te halen die je kwijt kan op minder dan 1 vierkante meter!

Wil er wel een normale prijs voor, dus geen onzin!
 
richt prijs?

EDIT: pics?
 
Laatst bewerkt:
De eerste die 800e biedt kan ze gelijk op halen!
 
Licht is een beetje slecht, maar hier de pics:

P1110577.jpg


P1110578.jpg


P1110579.jpg
 
Hier een duidelijkere foto van de IM dumbbells

2lv1v7b.jpg
 
Kan iemand me vertellen hoe ze werken? werken ze net zoals die je kunt draaien om gewicht er af/bij te doen??? want ben miss wel geintereseerd :D
 
Ze werken als volgt:

je draait de schroefknop een kwartslag, trekt de pin eruit, zet er een schijf tussen, pin erin, kwartslag terugdraaien, klaar

duurt per zijde van de dumbbell een paar seconden, is zeker veel sneller dan
gewone verstelbare dumbbells met schroefdraad

op de de amerikaanse website (ironmaster.com) staat trouwens een filmpje
waarop het verwisselen van de schijven wordt getoond

als je serieus interesse hebt kun je natuurlijk ook een keer vrijblijvend komen kijken (ik woon in Leiden, weet niet of dat voor jou te doen is)

edit: die met zo'n schroefknop van (Bowflex etc.) werken anders, maar zijn veel minder duurzaam omdat ze deels van plastic zijn;
deze van Ironmaster zijn helemaal van metaal en onverwoestbaar; ze liggen bovendien in de hand als professionele sportschool dumbbells

edit: anabolic, bedankt voor de duidelijke foto's!!!
 
Laatst bewerkt:
Ze werken als volgt:

je draait de schroefknop een kwartslag, trekt de pin eruit, zet er een schijf tussen, pin erin, kwartslag terugdraaien, klaar

duurt per zijde van de dumbbell een paar seconden, is zeker veel sneller dan
gewone verstelbare dumbbells met schroefdraad

op de de amerikaanse website (ironmaster.com) staat trouwens een filmpje
waarop het verwisselen van de schijven wordt getoond

als je serieus interesse hebt kun je natuurlijk ook een keer vrijblijvend komen kijken (ik woon in Leiden, weet niet of dat voor jou te doen is)

edit: die met zo'n schroefknop van (Bowflex etc.) werken anders, maar zijn veel minder duurzaam omdat ze deels van plastic zijn;
deze van Ironmaster zijn helemaal van metaal en onverwoestbaar; ze liggen bovendien in de hand als professionele sportschool dumbbells

edit: anabolic, bedankt voor de duidelijke foto's!!!

Dankje, ik ga er nog even over na denken. want ik heb genoeg aan 24 kg denk ik. en 800 e. is een hoop geld voor een 14 jarige ;)
 
Ok wesking, maar eh, 24kg ben je snel ontgroeid hoor ;)
als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
 
Je kan die dumbbells voor 720 euro thuis laten leveren via Britse sites, inclusief rek. Voor 600 euro wil ik dat spul wel komen ophalen, als het niet te ver is toch.
 

Voor een losse dumbbell pro set, zoals die in de sportschool, betaal je minimaal drie keer zoveel. Powerblocks kosten ook twee keer zoveel.
Goedkoper is natuurlijk om losse dumbbell stangen + schijven te kopen, maar die zijn minder gebruiksvriendelijk dan de Ironmaster dumbbells die compact zijn en aanvoelen als pro style dumbbells.

Ik heb ze al een tijdje en ze zijn het geld echt waard imo.
 
Laatst bewerkt:
zijn verkocht!
 
was idd een mooi setje zeg :P
 
Back
Naar boven