Fitness Seller

Irritant boks gedoe tijdens kickboksen

Bezoekers in dit topic

En ondertussen vraag ik me srs af of mvr in kwestie überhaupt iets met de tips doet.... aangezien ze topic nummer 100 opent en zich vervolgens niet meer laat horen:roflol:
dat is waar, wij proberen hem te helpen maar hij zegt niet of hij er iets met gedaan heeft of niet
 
dat is waar, wij proberen hem te helpen maar hij zegt niet of hij er iets met gedaan heeft of niet

Het is een vrouw hahahaha haar Nickname geeft wat verwarring...
Ik vind het altijd wel zo netjes dat als je iets vraagt en iemand neemt de moeite om je te helpen een bedankje of wat dan ook op zijn plaats is.... Maar goed dat zal per persoon verschillend zijn
 
Het is een vrouw hahahaha haar Nickname geeft wat verwarring...
Ik vind het altijd wel zo netjes dat als je iets vraagt en iemand neemt de moeite om je te helpen een bedankje of wat dan ook op zijn plaats is.... Maar goed dat zal per persoon verschillend zijn
hahaha had het niet gezien :D
Eigenlijk zou ik wel willen weten hebben of ze er iets met gedaan heeft en ja een bedanking is altijd welkom (als het werkt hahaha)
 
Nou ik zou best wel willen reageren maar iedereen is te druk bezig met elkaar te beledigen
 
Nou ik zou best wel willen reageren maar iedereen is te druk bezig met elkaar te beledigen
Dat is een flauwe reactie hoor, heb je de tips gebruikt of niet??
 
Tips werken niet. Zoals aangegeven jabben op het lichaam gaat niet zo 1 2 3. Want dan heb ik al een stoot op mn hoofd te pakken. Ik probeer aan mijn voetenwerk te werken maar dat valt tegen omdat ik automatisch genijgt ben om te counteren met een trap en ga ik automatisch weer in het oude ritme vallen
 
En hoe werk je aan uw beenwerk?
Probeer eens met een tennisbal zoals je zou basketten maar let er op dat uw voorste been altijd vooraan blijft.
Wat je ook kunt doen is voor iemand te staan die al een beter beenspel heeft en zijn bewegingen volgen. Als hij naar voor gaat ga jij naar achteren, als hij achter gaat ga jij naar voor, hij naar links en jij ook naar links. Probeer gewoon de zelfde afstand te houden tijdens de oefening
 
Ik heb toen ik serieuzer ging boksen veel aandacht gegeven aan voetenwerk, er zitten zoveel automatismen in dat het (zo stel ik mij voor) te vergelijken is met opnieuw leren lopen.
 
Ik heb toen ik serieuzer ging boksen veel aandacht gegeven aan voetenwerk, er zitten zoveel automatismen in dat het (zo stel ik mij voor) te vergelijken is met opnieuw leren lopen.
Dit is een geval leren lopen, niet opnieuw.
 
Ik heb toen ik serieuzer ging boksen veel aandacht gegeven aan voetenwerk, er zitten zoveel automatismen in dat het (zo stel ik mij voor) te vergelijken is met opnieuw leren lopen.
Zo is het ook natuurlijk, voetspel is een van de belangrijkste gedeelten. Alles komt uit de benen
 
Zo is het ook natuurlijk, voetspel is een van de belangrijkste gedeelten. Alles komt uit de benen
Yep, daar begint de aanzet. Het zgn. duwen in plaats van goed stoten begint altijd met slecht voetenwerk i.c.m. gebrekkig heupenwerk en/ of het niet terugtekken van de arm na contact te hebben gemaakt. Mensen die fris beginnen met sparren kunnen een en ander nog compenseren met kracht maar na een aantal rondjes van drie minuten is de kracht weg en zie je goed of techniek overblijft. Komt ook best veel voor dat dan pas de vloeiende bewegingen te zien zijn bij iemand.
 
Laatst bewerkt:
Yep, daar begint de aanzet. Het zgn. duwen in plaats van goed stoten begint altijd met slecht voetenwerk i.c.m. gebrekkig heupenwerk en/ of het niet terugtekken van de arm na contact te hebben gemaakt. Mensen die fris beginnen met sparren kunnen een en ander nog compenseren met kracht maar na een aantal rondjes van drie minuten is de kracht weg en zie je goed of techniek overblijft. Komt ook best veel voor dat dan pas de vloeiende bewegingen te zien zijn bij iemand.
Zeker en vast, die vloeiende bewegingen komen er door er een automatische van te maken. Want zoals je zegt als iemand moe is dan begint die terug te keren naar de basis dat hij geleerd heefd en die is zodanig in zijn hersenen ingebrand dat hij die uitvoert zonder er over na te denken.
 
Dan kun je je wel gesterkt voelen door iemand als Vieze Jij, die daar over komt piepen -omdat ik hem op vergelijkbare stront heb aangesproken in het verleden-, dat neemt nog steeds niet weg dat jullie beiden vaker stront posten als reactie op onderwerpen waar je totaal ongeschikt bent te reageren

ongeschikt :roflol:

ik heb een aantoonbare achtergrond als wedstrijdkickbokser tot en met de A-klasse (krantenknipsels en foto's ter inzage, dus geen DBB bluf )

en het enigste stront wat jij ziet is wanneer je in de spiegel kijkt
 
Inmiddels met het sparren flink op mijn voetenwerk gelet. En het enige dat ik eruit kreeg was dat ik wat wijder ging staan en wat makkelijker de stoten ontwijkte en dat ze me minder konden bereiken. Vond het wel leuk om te zien dat diegene het niet lukte. Maar dat was ook een kickbokser dus niet alleen boksen haha.
 
ongeschikt :roflol:

ik heb een aantoonbare achtergrond als wedstrijdkickbokser tot en met de A-klasse (krantenknipsels en foto's ter inzage, dus geen DBB bluf )

en het enigste stront wat jij ziet is wanneer je in de spiegel kijkt

:eek: :D
 
Inmiddels met het sparren flink op mijn voetenwerk gelet. En het enige dat ik eruit kreeg was dat ik wat wijder ging staan en wat makkelijker de stoten ontwijkte en dat ze me minder konden bereiken. Vond het wel leuk om te zien dat diegene het niet lukte. Maar dat was ook een kickbokser dus niet alleen boksen haha.
Gewoon blijven proberen en de tegenstander blijven volgen en proberen in de hoek in te sluiten.
Maar zeker blijven oefenen met uw voetwerk, oefening baart kunst!
 
Back
Naar boven