XXL Nutrition

Irritant mannetje :D

Bezoekers in dit topic

nou als je dat leuk vind ben je wel een debiel zeg.
 
Wat een mongool :o
 
sommige gaan er wel over hehe :thumbs:
zen mongolenlach maakt hem een complete retard :P
 
:roflol: die laatste gaat wel echt te ver!
 
Dat die gast nog geen klappen heeft gehad :roflol:
 
Die visser gaat toch wel ver. Je zal maar belangrijke papieren/dure phone in je zak hebben. Moet ooit eindigen met flink pak slaag.
 
Beetje een Remi Gaillard immitator is het. Alleen dan op een veel minder grappige manier.
 
:) Vind m wel grappig. Wel sneu voor sommige mensen.
 
Beetje een Remi Gaillard immitator is het. Alleen dan op een veel minder grappige manier.

Remi is nog grappig omdat hij altijd een bepaald thema of verhaal in z'n filmpjes heeft waar die grappen dan in passen, maar wat deze gozer doet slaat idd nergens op.. alleen beetje het leven van anderen zuur maken voor de camera. Hoop dat iemand hem eens te grazen heeft gehad :)
 
Die visser gaat toch wel ver. Je zal maar belangrijke papieren/dure phone in je zak hebben. Moet ooit eindigen met flink pak slaag.
Allemaal erg, ik hoop dat er hem eentje in het ziekenhuis slaat of kreupel voor de rest van zijn leven.

Het erge is dat er steeds meer zulke idioten hun 5 minuutjes of fame krijgen op youtube...

Van mij mag ie direct de kogel krijgen ook, zulke mensen brengen toch niets positiefs bij.
 
Allemaal erg, ik hoop dat er hem eentje in het ziekenhuis slaat of kreupel voor de rest van zijn leven.

Het erge is dat er steeds meer zulke idioten hun 5 minuutjes of fame krijgen op youtube...

Van mij mag ie direct de kogel krijgen ook, zulke mensen brengen toch niets positiefs bij.
Mja ik kan hier persoonlijk ook niet goed tegen. Dingen als voor de gek gehouden worden, voor schut gezet worden, gekloot of verraden worden, mensen die anderen irriteren om zichzelf te amuseren.... Het is allemaal een teken van gebrek aan respect voor anderen. Probleem is alleen wel dat als je achter zo'n idioot aan gaat / in elkaar mept jij degene bent die mag betalen en boeten. Dus toch lastig... Als je het echt slim wilt spelen... ff opzoeken waar ie woont en je daar ff afreageren :thumbup:
 
Ik moest stiekem wel lachen, maar hij verdiend 't wel om een flink pak rammel te krijgen :)
 
Probleem is alleen wel dat als je achter zo'n idioot aan gaat / in elkaar mept jij degene bent die mag betalen en boeten

en toch krijgt ie slaag van mij als k em vastkrijg :mad:
 
en toch krijgt ie slaag van mij als k em vastkrijg :mad:

Ik kan me eigenlijk neit voorstellen dat niemand hem nog te pakken heeft gehad. Zo snel ziet ie er niet uit, binnen twee passen heb je em wel ingehaald denk ik.
 
ik denk dat de mensen het al gewent zijn van hem
mss de dorpsgek
 
Back
Naar boven