MuscleMeat

irritant :( SERVER TOO BUSY (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vince

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
948
Waardering
1
Ik had een tijdje geleden een post geplaatst met de vraag hoe het kwam dat ik steeds het bericht kreeg bij het forum te openen dat de server too busy is... . Wel dat euvel is nog altijd niet opgelost. 95% van de tijd geraak ik hier gewoon niet binnen..!
Heeft het iets te maken met de instellingen van de browsers? Nochtans heb ik hetzelfde probleem met Netscape.
Snap er de ballen van :mad:
Het is echt MEGA irritant :(
 
Het is erg nuttig om ook de tijden waarop dit gebeurt er bij te vermelden, anders wordt het een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg voor admin.
 
Tijden waarop het gebeurd ???

Haast altijd.. dus het moet echt aan mijn pc liggen maar ik weet niet hoe of wat..

Ik geraak nu weer heel toevallig binnen vandaar dat ik kan antwoorden...
 
Dat is HEEL vaag. Het probleem zit hem niet in het DBB maar in de verbinding tussen jou en het DBB. Mogelijk een transparante proxy ? Welke internet provider gebruik je ?
 
Zou het echt niet weten Vince, misschien met je IP te maken, of staat je privacy te hoog in IE.

Ik heb er ook het raden naar...
 
Ik krijg die melding ook weleens vooral in de avonduren hij geeft dat aan dat er veel mensen on-line zijn en dat hij meer mensen niet aan kan, dus gewoon op jullie beurt wachten :D
 
Heb je het ook met andere websites? Heb je kabelinternet? Misschien is je kabel kapot en krijg je dergelijke klachten met drukke sites.
 
Het zou erg helpen als iemand een screen capture kan maken van het venster met het probleem er in. Aan de hand daarvan kan ik dan verdere tips geven om tot de uiteindelijke ontrafeling van dit probleem te komen.

Zelf heb ik een 256/1536 kbit/s verbinding en ervaar zulke problemen niet. Daarom ga ik er vooralsnog vanuit dat het probleem ergens in de verbinding zit.
 
Ik heb heb het alleen met deze site maar misschien kun je mij uitleggen hoe ik zo'n screen capture kan maken shadum
 
Ik ben bij TELENET aangesloten, gewone kabelaansluiting.. heb eigenlijk nooit problemen ervaren maar sinds een maand ofzo doet ie wat lastig. Maar het vreemde is dat ik alleen op dit forum er last van heb. Mijn IE instellingen staan ook op lage privacy.
Zou niet weten wat ik nog kan doen.
Het moet echt iets zijn met de verbinding want bij Netscape heb ik hetzelfde probleem.

Ik zal die screencapture even maken als het weer zover is maar dan duurt het waarschijnlijk weer een tijdje eer ik binnenraak.
 
Oh ja, als ik eens op de site ingelogd ben en alles gaat goed dan blijft het ook zo voor de tijd dat mijn browser op DBB staat.
Als ik terug sluit en IE terug opstart zit het er weer dik in dat het weer raak is.
 
Originally posted by patrick1984
Ik krijg die melding ook weleens vooral in de avonduren hij geeft dat aan dat er veel mensen on-line zijn en dat hij meer mensen niet aan kan, dus gewoon op jullie beurt wachten :D
Vreemd want er staat geen beperking op het aantal bezoekers tegelijkertijd momenteel.

Maak idd eens alletwee een screenshot, een goed proggie hiervoor is: Wisdom-soft Screenhunter
 
http://image.pbase.com/u30/vince55/upload/18642757.melding.jpg
 
Je kunt beter even de url posten vince, want dat plaatje kunnen we niet vanaf deze site bekijken.
 
Ok, probleem is opgelost, ik leg het even uit:

Door Oom Oli en Bodyman hun verscheidene accounts heb ik een hele reeks Ip's moeten bannen van hen.
Ondertussen hebben ze weer een nieuwe IP, maar de oude stond nog in de lijst. Deze oude IP is opnieuw aan jou, Vince toegekend.

Maw, jouw IP stond als geband en omdat die soms veranderd, was je het ene moment geband en dan weer niet.

Jouw IP is nu uit de lijst verwijderd en daarmee moeten de problemen van de baan zijn.

Sorry voor dit ongemak, het was weer eens bij Oli en Boyman te zoeken....
 
oké, super!

Bedankt T :D
 
Back
Naar boven