XXL Nutrition

Irritant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Mag ik ff zeggen dat ik het heeeeeeeeel irritant vind dat vanaf het board niet meer kan copieren.
Als ik een tekst uit een eigen post wil copieren moet ik het eerst openen.
Als ik ff iets met de rechtermuisknop wil openen krijg ik meldingen dat dit niet werkt
enz.


Ik snap dat je de boel wilt beveiligen, maar de maatregelen die er nu zijn maken het er allemaal niet leuker/malkkelijker op
 
Ik zal kijken of ik iets aan dat kopieren kan doe 3XL, ik begrijp dat dit zeer irri is, heb er zelf ook problemen mee.
Eigenlijk was het enkel de bedoeling om foto's te beveiligen.
 
Heb het aangepast, selecteren kan nu , foto's draggen is wel beveiligd.
 
Met een beetje moeite zeil je die beveiligingen zo om. Je hoeft er echt geen expert voor te zijn. Ik vind daarom dat de getrokken maatregelen overbodig zijn. Het verpest alleen maar de gebruiksvriendelijkheid van het forum.
 
Mee eens 3. Ik loop zelf ook telkens tegen de lamp.
 
euhhh admin, je kan dan geen tekst of foto's kopieren met de rechtermuisknop, maar iedereen die een keer met Word gewerkt heeft weet dat bepaalde toetsencombinaties wel werken.. :P

zal ze maar niet neerzetten, maar alles kan dus nog wel gekopieerd worden...
 
Weet ik, maar dit was voor Mr X, en het blijkt te werken :)
Het feit dat men niet snel kan klikken en saven remt foto dieven af om meer moeite te doen...

Verder foto's hotlinken (maw URL kopieren en elders pasten) gaat effectief niet meer, heb ik opgelost dmv van .htaccess op de server ;)
 
Originally posted by Robin
Mee eens 3. Ik loop zelf ook telkens tegen de lamp.
Er is nu geen probleem meer, tekst kopieren en linken openen met rechtermuisknop is geen probleem, enkel foto's zijn beveiligd.
 
kep niet zo erg last van de beveiliging... op zich wel best goed imo.
 
Het werkt idd :)
 
Originally posted by admin

Er is nu geen probleem meer, tekst kopieren en linken openen met rechtermuisknop is geen probleem, enkel foto's zijn beveiligd.

tnx :thumb:
 
ff laat maar toch nog wel top T dat ze .htacces ge-enabled hebben.. Hebben ze de module toch nog geïnstalleerd?
 
Ja, nu we toch weer beginnen... :D Ik kan vind het nog wel irri dat je niet ff een button kan laten openen in een nieuw scherm...
 
voice recognition misschien iets :D
 
Back
Naar boven