Fitness Seller

Irritante spyware , security toolbar 7.1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem36295

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
18.794
Waardering
3.530
Hai iedereen,
ik wou gister een filmpje op internet kijken, toen zei ie in het scherm dat ik een ActiveX besturingselement moest installeren, dit deed ik, maar er kwam een "anti spyware" programma bij. Deze heet Security Toolbar 7.1. Ik probeerde deze te verwijderen via Software in het Configuratiescherm. Hij stond er niet bij. Ook kon ik hem niet meer weghalen (de toolbar in internetexplorer). Rechtsonderin zit ook een icoontje die steeds van een rood kruisje naar een blauw vraagteken verandert en steeds een "balloon" opent dat ik meer "anti spyware" moet downloaden. Uiteraard deed ik dit niet.

Ik kon het programma ook niet vinden in Windows Verkenner.

Toen ik begon te googlen kwam ik erachter dat dit een gevaarlijk spyware/adware is. Ik wist eerst niet hoe ik hem moest verwijderen later heb ik gescant met anti spyware programma en de toolbar entries verwijderd maar alles zat er nog steeds, toen hitmanpro laten lopen.. toen was gelukkig de toolbar weg maar het iecoontje rechtsonderin stond er nog en was niet weg te krijgen. Dit heb ik net verholpen met smitfraudfix :mad: wat een k*tgezeik zeg

heeft iemand hier ook last van ? (gehad) zoja hoe heb je het verwijderd want ik wil wel dat alles weg is :o
 
dit allemaal in safe mode gedaan?
 
yep, ik heb die ook, heb gewoon een andere in de plaats opgezet...
 
SmitFraud fix is idd een van de meest effectieve middelen om de meer hardnekkige spyware / nagware van je PC af te krijgen.

Toevallig van het weekend weer toegepast bij een kennis van me, niks anders hielp.
 
SmitFraud fix is idd een van de meest effectieve middelen om de meer hardnekkige spyware / nagware van je PC af te krijgen.

Toevallig van het weekend weer toegepast bij een kennis van me, niks anders hielp.

kom dat hier ook eens doen man :o
 
Hehe

SmitFraudFix

Gewoon draaien onder safe mode van windows
(f8 indrukken tijdens het opstarten en safe mode uitkiezen)

Succes!
 
Back
Naar boven