Fitness Seller

Irritatie SI-gewricht (?) - Goede manueel therapeut Nijmegen (?)

Bezoekers in dit topic

Ano_91225

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2011
Berichten
990
Waardering
98
Lengte
1m91
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Sinds enkele weken heb ik af en toe (na squats maar ik squat bijna dagelijks en ik heb het niet na elke training) een zeurend gevoel, net iets lager dan mijn onderrug zelf en paar centimeters eruit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het is slechts aan één kant, links. Een jaar terug heb ik een kleine inscheuring gehad in mijn linker vastus lateralis dus vermoed dat het daar mogelijkerwijs mee te maken heeft.

Iemand ervaring met een dergelijke klacht? Ik vermoed dat het mijn SI-gewricht is. Als ik een 'wokkel' maak als het zeurderig voelt 'popt' m'n heup een klein beetje.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Daarna is het gevoel doorgaans minder. Soms werkt een wokkel echter niet maar trekt het gevoel na een paar uur/een dag weer weg.

Omdat het maar aan één kant is wil ik eigenlijk, vanwege een mogelijke inbalans in mijn bekken/heupen/benen een goede manueel therapeut vinden in Nijmegen. Dus mocht iemand goede ervaringen hebben met een manueel therapeut in deze regio hoor ik het graag!
 
Al eens geprobeerd compressie te geven naar beide bekkenranden? Blijft speculeren, maar SI problematiek komt wel enigszins overeen met de klachten die je aangeeft (locatie, eenzijdig). Zou je toch aanraden een goede fysio te zoeken met affiniteit voor dezelfde sport, online diagnosticeren zal niemand hier gaan doen
 
Staat al ergens in een ander topic maar SI klachten komen relatief wei ik voor. Op de plaats die je aangeeft zit ook je L5S1 gewricht. Vooral daar komen veel klachten voor. Er is niets aan je (onduidelijk) verhaal dat op SI wijst en niet op lage rugklachten.
 
Back
Naar boven