XXL Nutrition

Irritaties in het verkeer

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 78
  • Weergaven 3K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

z

de meese motor rijders doen dat met 80 km h. Dat is dus niet toegestaan. Volgens mij mag zelfs alleen als er echt een file is, dus Stil staand verkeer.

nope , niet enkel stilstaand , maar een stapvoets rijdende file is ook toegestaan,... waarbij ervanuit gegaan wordt dat ongeveer -10 stapvoets is ;)

80 is idd te hard, en té gevaarlijk !

De motor moet ook in 1 rechte lijn door de file gaan , zig zaggen is gevaarlijk en daarom ook verboden. Zodra de file weer (harder)gaat rijden moet de motor op dat moment weer aansluiten achter de auto waarbij hij op dat moment rijdt.

Niet dat ik totaal heilig en onschuldig ben hoor , zal me niet met 80 zien inhalen , maar 50 zal geen uitzondering zijn,.... is trouwens bij een 10-15 rijdende file ook niet een erg groot verschil ;)
 
oke understood. maar idd dus de meeste motor rijders doen dat met een veelste hoge snelheid.
 
oke understood. maar idd dus de meeste motor rijders doen dat met een veelste hoge snelheid.

En toch is het moeilijk te beoordelen want als je stilstaat en er komt een motor met open dempers voorbij in hoge toeren lijkt het vaak sneller dan het is.

Vorige week in Parijs geweest , motorrijders daar rijden pas gevaarlijk en vaak zelfs suïcidaal!
 
Soms schud ik vol verbazing mijn hoofd als ik weer eens iemand iets doms zie doen, maar ergeren? Ik probeer me allang niet meer te ergeren in het verkeer, wordt je alleen maar opgefokt van.
 
En toch is het moeilijk te beoordelen want als je stilstaat en er komt een motor met open dempers voorbij in hoge toeren lijkt het vaak sneller dan het is.

Vorige week in Parijs geweest , motorrijders daar rijden pas gevaarlijk en vaak zelfs suïcidaal!

klopt + 30/40 ziet er al snel hard uit als het langs zij komt schieten :D
 
* Files.
* Ouderen die veel te traag rijden.
* Mensen die allerlei dingen doen achter stuur behalve rijden (daardoor ook nog overdreven traag of gevaarlijk gaan rijden).
* Mensen die heel de tijd links rijden terwijl ze al lang naar de rechterrijstrook hadden moeten gaan.
* Twijfelaars die uiteindelijk nog de foute beslissingen nemen en zo anderen in gevaar brengen.
* Dronken chauffeurs.

Ach je kan zo blijven doorgaan, het verkeer is de plaats waar je je het vaakst kan ergeren.
 
* Files.
* Dronken chauffeurs.

Ach je kan zo blijven doorgaan, het verkeer is de plaats waar je je het vaakst kan ergeren.

Ja , bijvoorbeeld belgen achter het stuur! Zou verboden moeten worden!
 
oude bestuurders zijn wel het ergst, die mensen die TOTAAL niet kijken/opletten, zeg maar extreme variant van tunnelvisie. Doen veel vrouwen ook trouwens.
 
Ja , bijvoorbeeld belgen achter het stuur! Zou verboden moeten worden!
Zolang de Vlamingen niet genoemd worden voel ik me niet aangesproken.
 
die inbesielen die niet kijken en maar gewoon invoegen of wat dan ook.
Bumper klevers , wel leuk ga ik altijd nog langzamer rijden :P
Onnodig links rijden als jij 150 rijdt en ze zien je aan komen en dan geen baan op schuiven .

en mensen die kruispunten blokeren omdat ze bang zijn dat ze niet aan komen ofzo.
 
die inbesielen die niet kijken en maar gewoon invoegen of wat dan ook.
Bumper klevers , wel leuk ga ik altijd nog langzamer rijden :P
Onnodig links rijden als jij 150 rijdt en ze zien je aan komen en dan geen baan op schuiven .

en mensen die kruispunten blokkeren omdat ze bang zijn dat ze niet aan komen ofzo.

doe je het opzettelijk of kun je het echt niet schrijven? :P
 
ik heb een hekel aan iedereen die op de weg rijd want alle wegen zijn van mij en mij alleen ....hahaha onnodig lang links blijven rijden en dan worden ze nog kwaad als ik dan rechts inhaal ..raar he
 
SUV-bestuurders die op de Autobahn gaan bumperen (zijn meestal van die k*t ecto dunne gastjes die verders in het leven loosers zijn maar zich op de Autobahn "the king" en "o zo sterk" voelen) :headbang: totdat ik ze voor het stop licht tegen kom :evil::evil2: wel grappig dan de auto van binnen op slot word gedaan... gassie voor zich uitkijken alsof niets geweest is :bang::angstig:

Verders mensen die telefoneren in de auto, en daardoor (te) langzaam gaan rijden of erger nog gaan slingeren. (Boetes mogen ze van mij om het 10 voudige verhogen)

Maar vooral mensen die in een Zone30 waar kinderen spelen 50 of zelfs harder rijden.... mogen van mij heel hard geslagen worden en een 100 voudige boete.
 
NL staat voor Nur Links :D

Mensen die inhalen met een kilometer verschil
invalide wagentjes op de snelweg (kwam er laatst 1 tegen op de A9)
 
:shoot::shoot:45km autotjes!!!


Wat een ramp die dingen:mad::mad:
 
ik heb een hekel aan iedereen die op de weg rijd want alle wegen zijn van mij en mij alleen ....hahaha onnodig lang links blijven rijden en dan worden ze nog kwaad als ik dan rechts inhaal ..raar he

lol , idd ! Of raar kijken nadat ja na een tijd wachten inees aan de bumper hangt !! Echt irritant ja die koplampklevers :D
 
Heb vandaag net mijn tweede les gehad en reed denk ik beter dan sommige mensen voor me op de zondagmorgen. Zondagsrijders en mensen die bijna met 4 wielen op een stoeprand parkeren...

Waarschijnlijk hebben mensen zich ook wel aan mij geergerd omdat ik nog niet heel snel optrek naar bijv 80 vanuit een uitrit.
 
Wat is het verschil? ???
De mensen die zich hier oprecht Belg noemen denken anders dan de Vlaming over politiek en de samenleving. De Vlaming staat dichter bij de Nederlander. De reputatie van het woord Belg of België is niet al te best. De flamingant wil baas zijn in eigen land, met de Nederlandse taal voorop, zonder verdere verfransing zoals in het bestaande België. Kortom de identiteit van de Vlaming is anders dan die van de Belg, en zal in de toekomst een nog grotere rol gaan spelen.
 
Back
Naar boven