AndroidHealthClinic

Irritaties in het verkeer

Bezoekers in dit topic

Mja haha, ik irriteer me er gewoon aan.
Ik wil oogcontact hebben met mijn mede-weggebruikers.
 
wat is er mis met geblindeerde ramen? zolang het netjes is gedaan is het mooier dan een niet-geblindeerde auto vind ik

Mja haha, ik irriteer me er gewoon aan.
Ik wil oogcontact hebben met mijn mede-weggebruikers.
 
straks mijn 3de rijles, iemand nog tips om niet te irriteren?
 
Debielen die op de fiets aan het bellen zijn. Van die fiets aftrappen!
 
gasten die over het zebra pad lopen als ik er aan kom met de auto

moet ik weer remmen :headbang: ..kost daardoor alleen maar weer meer benzine .... dus voetgangers zijn daardoor eigenlijk milieu-vervuilers !

@eric , En gasten die op hun fiets bellen, rij ik gewoon plat ;)
 
Zondagsrijders en het feit dat je nog maar 70 mag op wegen waar je vroeger 90 mocht!
 
Ja


stop er mee !!! , we willen niet nog meer weggebruikers :)

te laat :o, ze kunnen beter ouderen vanaf 65 jaar een examen laten doen om te kijken of ze nog wel goed genoeg zijn voor het rijden :D
 
gasten die over het zebra pad lopen als ik er aan kom met de auto

moet ik weer remmen :headbang: ..kost daardoor alleen maar weer meer benzine .... dus voetgangers zijn daardoor eigenlijk milieu-vervuilers !

@eric , En gasten die op hun fiets bellen, rij ik gewoon plat ;)

hahahaha :wave:
Ik bel/sms op de fiets.. :D Verder als ik oversteek en op een zebrapad loop wordt ik niet afgeschrikt door auto's die met vol gas op je afkomen met de hint van "ik rij door", liefst loop ik wat door dat ze wel genoodzaakt zijn om te stoppen :D
 
hahahaha :wave:
Ik bel/sms op de fiets.. :D Verder als ik oversteek en op een zebrapad loop wordt ik niet afgeschrikt door auto's die met vol gas op je afkomen met de hint van "ik rij door", liefst loop ik wat door dat ze wel genoodzaakt zijn om te stoppen :D

ik heb een sticker achter op mijn auto "ik rem voor dieren " , dus niet bang zijn :P



ooops was dit een monsterbump ? :o
 
Het kan erger.
 
Geen richting aangeven bij rotondes. Je hoeft alleen je vingertje te gebruiken, wat een moeite :mad:

Bumperklevers. Zelfs als ik al 20 km/u harder rijd om in te halen. Volgende keer als ik er eentje achter me heb ga ik express langzamer rijden alleen om te treiteren, klerelijers die denken dat ze god zijn :mad:

Mensen die bellen of andere dingen zitten te doen behalve autorijden en daarom niet knipperen, slingeren over de weg, steeds remmen bij kruisingen omdat ze niet goed kunnen kijken met die mob aan hun oor etc etc :mad:

Gastjes die heel stoer rijden en met gierende banden wegtrekken of met piepende banden een bocht doorsjeezen. En mij vervolgens inhalen met meer dan 50km/u :rolleyes:
 
Geen richting aangeven bij rotondes. Je hoeft alleen je vingertje te gebruiken, wat een moeite :mad:

Bumperklevers. Zelfs als ik al 20 km/u harder rijd om in te halen. Volgende keer als ik er eentje achter me heb ga ik express langzamer rijden alleen om te treiteren, klerelijers die denken dat ze god zijn :mad:

Mensen die bellen of andere dingen zitten te doen behalve autorijden en daarom niet knipperen, slingeren over de weg, steeds remmen bij kruisingen omdat ze niet goed kunnen kijken met die mob aan hun oor etc etc :mad:

Gastjes die heel stoer rijden en met gierende banden wegtrekken of met piepende banden een bocht doorsjeezen. En mij vervolgens inhalen met meer dan 50km/u :rolleyes:

Owja en mensen die geen gordel dragen, daar irriteer ik me ook mateloos aan. Zulke domme mensen horen niet in een auto te zitten.
 
Owja en mensen die geen gordel dragen, daar irriteer ik me ook mateloos aan. Zulke domme mensen horen niet in een auto te zitten.
Ach dat ze dat zelf niet doen is hun zaak, maar dat ze het dan ook bij hun kinderen niet doen is pas crimineel.
 
mensen die bij mij bumperkleven. een gruwelijke hekel aan. vaak zijn dat van die patsers in goed gewassen autos

nu heb ik mijn achter ruit sproeier zo ingesteld dat de derrie precies op de auto achter me terecht komt. pak aan vieze lijers!
 
nu heb ik mijn achter ruit sproeier zo ingesteld dat de derrie precies op de auto achter me terecht komt. pak aan vieze lijers!

Dat is een gruwelijk idee, gewoon je spoeier naar achter laten spuiten :D Daar zullen ze raar van gaan kijken :p
 
mensen die bij mij bumperkleven. een gruwelijke hekel aan. vaak zijn dat van die patsers in goed gewassen autos

nu heb ik mijn achter ruit sproeier zo ingesteld dat de derrie precies op de auto achter me terecht komt. pak aan vieze lijers!

mijn voorste sproeiers staan sowieso al wat schuin, ideaal om fietsers te kloten, ook leuk :roflol:
 
mensen die bij mij bumperkleven. een gruwelijke hekel aan. vaak zijn dat van die patsers in goed gewassen autos

nu heb ik mijn achter ruit sproeier zo ingesteld dat de derrie precies op de auto achter me terecht komt. pak aan vieze lijers!

Welnee, gewoon een bakje met knikkers tussen de voorstoelen...
Als er weer een bumperklever achter je kont zit gooi je gewoon een handvol knikkers uit het raam, werkt super hoor.
 
mensen die bij mij bumperkleven. een gruwelijke hekel aan. vaak zijn dat van die patsers in goed gewassen autos

nu heb ik mijn achter ruit sproeier zo ingesteld dat de derrie precies op de auto achter me terecht komt. pak aan vieze lijers!


goed idee kerel!!
:thumbs:
 
Back
Naar boven