Fitness Seller

Irritaties in het verkeer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wat irriteert je het meest in het verkeer?

-doordeweekse zondagsrijders

--bolides die me inhalen die ik niet kan betalen!:mad::mad:
 
de toegelaten snelheid niet rijden (die al zo laag is)
verkeerslichten, als ze mij zien springen ze op oranje
files
een vrouw die met een auto rijdt
 
gisteren heb ik nog een vrouw (30-35 jaar) voor me gehad met een L op haar ruit plakken. ze reed aan een echt slakkentempo voor me. toen stond er links ineens een vrachtwagen te lossen en rechts waren auto's geparkeerd.. kon je gerust tussendoor, maar mevrouw panikeert en gaat vol in de remmen. ik wacht even om te zien wat ze doet en net als k haar voorbij wil steken vertrekt ze weer (zonder pinker of dergelijke, gewoon hop gas en weg).
dan aan verkeerslichten, wordt het groen, wij hebben dus technisch gezien voorrang op mensen die tegenover ons staan en naar links willen afslaan. wat doet mevrouw? mevrouw blijft stil staan waar ze stond tot alle autos doorzijn en na 10-15sec vertrekt mevrouw. om vervolgens weer haar slakkentempo voort te zetten tot zo een 500m verder, waar ze blijkbaar op het allerlaatste moment beslist dat ze daar moet zijn en dus maar weer vol in de remmen gaat en op het fietspad stopt. :rolleyes:

-> van zoiets word ik dus gewoonweg agressief.


overigens:
- mensen die geen richtingaanwijzer gebruiken
- bumperklevers
- mensen die onnodig voorrang afgeven of juist mensen die hem nemen zonder kijken
- mensen die op een parking iemand naar zijn auto zien lopen en dan al gewoon stoppen om die persoon zijn plaats in te nemen alhoewel het nog een minuut duurt eer die persoon goed en wel vertrokken gaat zijn, met een lange rij auto's tot gevolg.
- mensen die maar gewoon ergens parkeren (voetpad, fietspad, midden op de weg) omdat ze te lui zijn een parkeerplaats te zoeken
- etc.
 
Vrouwen kunnen niet rijden.
 
-K*tvolk dat links blijft hangen op een 2 baans weg...naast een vrachtauto.
-Geen gebruik maken van richtingaanwijzers.
-Onder de max snelheid rijden.
-Mensen die druk bezig zijn met van alles behalve het verkeer en daardoor een grote hinder en gevaar vormen.
-Vrachtauto's met losse lading zoals bijvoorbeeld zand of grind...vind me lak niet grappig.
-Voertuigen dus danig foutief geparkeerd hebben dat ze een hinder vormen voor overig verkeer (vooral laad en los volk).
-Mensen die in de file constant van baan naar baan vliegen en dan liefst ook nog zonder richtingaanwijzer en spiegelen.
 
Auto's die uit een zijstraat komen (geen voorrangsweg) en met de neus van de auto volledig op het fietspad staan...en zelfs als ze mij zien komen niet achteruit rijden. Dan mogen ze wel een stamp verwachten (true story)
 
Toeterende auto's als ik met de fiets over een 4baansweg door rood oversteek... :D
 
Mensen die op de linkerbaan van de snelweg 120 (of nog lager) gaan rijden :rolleyes:
Sowieso mensen die langzaam rijden
Motors die echt 10 keer te hard rijden waar het eigenlijk niet kan.... daar word ik echt zenuwachtig van straks heb ik er een onder m'n auto :o

Oh en nog iets, ouwe mensen moeten ze hun rijbewijs afpakken.
 
Mensen die zwaar onder de maximale snelheid rijden.
 
automobilisten die onnodig niet-rechts rijden.
 
Woonwerk verkeer houdt mij dagelijks zo een 4 uur op de weg. In die 4 uur irriteer ik me vooral aan bumperklevers, files en al die ellendige wegwerkzaamheden op de snelwegen de laatste tijd.
 
FRANSEN! :D

Dude they suck at driving!
 
Iedereen die langzamer rijdt dan ik is een stumper die niet door rijdt!

Iedereen die sneller rijdt dan ik is een loser die rijdt als een gek!
 
trage mensen, mensen die bumperkleven, mensen die geen voorrang geven, mensen die zich gewoon niet aanpassen in het verkeer.
 
onnodig links rijden !!!!! en dan teld het blijven rijden op de middelste baan van een 3-baansweg ook mee !!!!!!!!! ,.... met de auto ga ik er dan "meestal" nog rechts voorbij , op de motor echter pak ik ze regelamtig aan de linkerkant :D weet dat je geen eigen rechter mag spelen , maar heb er echt zooooooo'n scheurft hekel aan !

automobilisten die met 85 een vrachtwagen inhalen ,...

mensen die nog rijden conform de "oude" verkeersregels !!! Heb nu al 2x meegemaakt dat ik op de motor door de file rijd ( wat sinds 5 jaar wettelijk is toegestaan ! ) en dat mensen dan ff denken van ; "hey dat mag niet " en daarom vrolijk hun deur open doen om mij in mn ankers te laten gaan :eek:
Bovenstaande regel geld tevens voor mensen die de auto extra naar t midden sturen zodat ik er niet voorbij kan,.... en vervolgens zwaar geïrriteerd kijken als ik voorbij kom !

And last but not least ,.. BEJAARDEN in het verkeer ,... beweren altijd nog goed te kunnen rijden, maar hebben t reactievermogen van een dementerende slak en het gezichtsvermogen van een vleermuis !!
Daarbij zijn ze vaak zooooo té voorzichtig dat het juist extra gevaarlijk wordt
 
renault en peugot rijders. mensen die te langzaam rijden. mensen die bij mij gaan bumperkleven. Dan rem ik graag even keihard.
 
onnodig links rijden !!!!! en dan teld het blijven rijden op de middelste baan van een 3-baansweg ook mee !!!!!!!!! ,.... met de auto ga ik er dan "meestal" nog rechts voorbij , op de motor echter pak ik ze regelamtig aan de linkerkant :D weet dat je geen eigen rechter mag spelen , maar heb er echt zooooooo'n scheurft hekel aan !

automobilisten die met 85 een vrachtwagen inhalen ,...

mensen die nog rijden conform de "oude" verkeersregels !!! Heb nu al 2x meegemaakt dat ik op de motor door de file rijd ( wat sinds 5 jaar wettelijk is toegestaan ! ) en dat mensen dan ff denken van ; "hey dat mag niet " en daarom vrolijk hun deur open doen om mij in mn ankers te laten gaan :eek:
Bovenstaande regel geld tevens voor mensen die de auto extra naar t midden sturen zodat ik er niet voorbij kan,.... en vervolgens zwaar geïrriteerd kijken als ik voorbij kom !

And last but not least ,.. BEJAARDEN in het verkeer ,... beweren altijd nog goed te kunnen rijden, maar hebben t reactievermogen van een dementerende slak en het gezichtsvermogen van een vleermuis !!
Daarbij zijn ze vaak zooooo té voorzichtig dat het juist extra gevaarlijk wordt
z

de meese motor rijders doen dat met 80 km h. Dat is dus niet toegestaan. Volgens mij mag zelfs alleen als er echt een file is, dus Stil staand verkeer.
 
Iedereen die langzamer rijdt dan ik is een stumper die niet door rijdt!

Iedereen die sneller rijdt dan ik is een loser die rijdt als een gek!

Ik wil je ook zeker niet opfokken op de weg als ik kijk naar die foto van je ,straks val je me nog aan met een kettinzaag:D
 
laatst nog zo een geval voor mij gehad op een baan waar je 70 mag rijden reed ze 30.
en toen je in zone 30 kwam reed ze 70 :S.
 
Back
Naar boven