XXL Nutrition

is 130 kg bankdrukken veel voor een 18 jarige? (1 bezoeker)

is bankdrukken met 130 kg veel voor een 18 jarige?

  • zeer weinig

    Stemmen: 7 11,5%
  • valt beetje tegen omdat je naar een jaar al 100 kg drukte

    Stemmen: 12 19,7%
  • is fucking veel

    Stemmen: 42 68,9%

  • Totaal stemmers
    61

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plat barbell bankdrukken is dan ook een gedateerde bb oef :)
 
Moen zei:
Plat barbell bankdrukken is dan ook een gedateerde bb oef :)

Nee hoor, alleen ben je een beetje achterlijk als je denkt dat het de borst oefening is.
 
wat zeuren jullie nou plat bankdrukken en ook schuinbankdrukken zijn hele goeie oefeningen vooral als je in je sporstschool maar dumbbells tot 40 kg hebt duzz echt beetje fatsoelijk dumbeldrukken word ook niet wat ik zit daarmee allang op het maximum en voor de duidelijkheid ik voer de oefening wel goed uit hoor!!!

maar ik ben het verder wel met je eens maar dat snapt iedereen toch? groot en gespierd word je niet van een oefening dat word je van verschillende duzz niet alleen bankdrukken maar ook flyes en cabel crosovers enz. om een complete fysiek te hebben moet je alles trainen
en die 130 was gewoon een keer proberen doe voor de borst nu

3x 15 platte flyes 15x14kg 15x16 15x18
plat bankdrukken 12x90kg 8x110 8x115 ga volgende week 8x 120 probere en alle herhalingen voer ik zonder hulp uit
schuindumbeldrukken 10x 32kg 10x 40 10x 40
schuineflyes 15x 16kg 15x 18 15x 18
tenminste dit deed ik maandag

lijkt mischien beetje raar schema maar ik ga er goed op mijn borst is groter dan ooit en dat komt niet door het kuren want die is al een poosie afgelopen
trouwens iemand ervaring met trenbolone enathate
leek me wel een goeie combi met test enathate en stanazol?
 
130kg bankdrukken vind ik best veel als je 18 bent, ik ben zelf 1.5 jaar aant fitnissen, en ik zit nu op 100kg 8x bankdrukken (en ik ben 24).

Ik vind het gewoon erg dat HEEL veel mensen tegenwoordig gaan kuren of ander spul gebruiken, en niets op hun eigen kracht proberen, zo'n mensen maken hun eigen lichaam kapot door op een korte tijd breed/sterk te worden.
Een vriend van mij heeft een tijd geleden ook gekuurt, en hij was inderdaad breed en sterk geworden, maar ik zie hem nu niet meer op de fitnis, omdat hij te lui geworden is en geen zin meer heeft.
Maar ondertussen heeft hij wel die rotzooi in zen lichaam voor de rest van zen leven.

Probeer het met je eigen kracht, kuren is voor zwakke mensen die geen uithouding hebben, en volgens mij weten veel mensen nog niet eens wat het met je lichaam doet...
 
gast nice informatieve kick van een topic van 8jr oud!
 
lol toen ik het last dacht ik al Xtreme body drukt veel meer dan 130 en is allangeen 18 meer??
maar het is uit ****ing 2003 , LOL

btw, haat aan mensen die te oude topics bumpen
 
130kg bankdrukken vind ik best veel als je 18 bent, ik ben zelf 1.5 jaar aant fitnissen, en ik zit nu op 100kg 8x bankdrukken (en ik ben 24).

Ik vind het gewoon erg dat HEEL veel mensen tegenwoordig gaan kuren of ander spul gebruiken, en niets op hun eigen kracht proberen, zo'n mensen maken hun eigen lichaam kapot door op een korte tijd breed/sterk te worden.
Een vriend van mij heeft een tijd geleden ook gekuurt, en hij was inderdaad breed en sterk geworden, maar ik zie hem nu niet meer op de fitnis, omdat hij te lui geworden is en geen zin meer heeft.
Maar ondertussen heeft hij wel die rotzooi in zen lichaam voor de rest van zen leven.

Probeer het met je eigen kracht, kuren is voor zwakke mensen die geen uithouding hebben, en volgens mij weten veel mensen nog niet eens wat het met je lichaam doet...

Gelukkig ben jij wel heel slim.
 
lol toen ik het last dacht ik al Xtreme body drukt veel meer dan 130 en is allangeen 18 meer??
maar het is uit ****ing 2003 , LOL

btw, haat aan mensen die te oude topics bumpen

en dan nog een beetje nonsens verkondigen en doen alsof ze het vuur opnieuw hebben uitgevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven