Fitness Seller

Is anabolen het waard voor mij? (stoppen?) HELP

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
23 aug 2019
Berichten
12
Waardering
2
Hoi allemaal,

Ik ben een 20 jarige jongen, die eind vorig jaar (december 2019) een Test E 500mg 12 week kuur gedaan heeft.
Ik was ervan overtuigd dat ik dit wilde doen, en zo mijn fitness doel ging bereiken (wat niet mogelijk is zonder anabolen).
Na mijn kuur ben ik gelijk gaan cruisen op 120mg Test Cyionate per week (misschien was dit niet zo'n goed idee). Nu, na de corona en
bijna 5kg aan massa kwijt, en door een depressie geweest, lijkt mijn mindset over kuren en fitness ook heel anders. Ik heb de laatste 2 maanden
af en toe een dag het gevoel gehad dat het het niet waard is voor mij anabolen te gebruiken, en dat ik dom bezig ben. Soms voelde ik me er de volgende dag weer heel anders over..
Ik weet nou niet zo goed of dit komt vanwege het niet trainen voor maanden, en wel blijven pinnen (cruise), dat het zo nutteloos en doelloos voelt,
of dat ik dit echt meen van binnen. Oftewel, ik zit in een dillema. Het voelt voor mij raar en ik zie het aan de ene kant niet voor me om voor de rest van mijn leven afhankelijk te zijn
van testosteron uit een vial... Ik zit er dus sterk over na te denken om nu gewoon PCT te gaan doen met HCG en Nolva totdat mijn testosteron weer normaal is (hopelijk lukt dat nog).


Dit is een erg klote situatie voor mij, het zou mooi zijn als iemand me sterk advies kan geven (ook over dergelijke PCT?).

Bedankt ;)
 
Er wordt hier geen advies gegeven over AAS aan personen onder 21 , zie forumregels

je bent in de groei , hormoon huishouding enz ..

wovano Sanca Saxon
 
Je beantwoord je eigen vraag al meerdere keren. Maak een verstandige beslissing.
 
Er wordt hier geen advies gegeven over AAS aan personen onder 21 , zie forumregels

je bent in de groei , hormoon huishouding enz ..

wovano Sanca Saxon

In dit geval gaat het over stoppen, Dan kan er wel advies gegeven worden toch? Of is dat ook uit den boze
 
Zo zie je maar weer waarom je niet op jonge leeftijd moet kuren. Zelfde met jongens die net 20 zijn en al voor 70% onder de taTatoeages zitten
 
In dit geval gaat het over stoppen, Dan kan er wel advies gegeven worden toch? Of is dat ook uit den boze
Ik bespreek het met de andere mods.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven